XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Bench monster! Eigenlijk alles monster hoor :)

Nog lang niet...

Nice!

Ik ga dit volgen, je verplaatst echt monster gewichten man !

Welkom :)

Ook nice!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)

Daarom vandaag gewoon weer gesquat en gedeadlift ook...

W6D1 Medium

Heel lang opwarmen, man wat was ik stijf

Squat
5x20
5x20
5x60
5x100
3x130
3x150
3x167,5
3x167,5
3x167,5
3x167,5
3x167,5

Bench
5x20
5x60
5x100
3x120
3x140
3x155
3x155
3x155
3x155
3x155

Stiff legged dl
5x60
5x100
5x140
3x152,5
3x152,5
3x152,5

Alles voelde matig vandaag, gelukkig morgen dagje rust. Zesde training nu sinds vrijdag dit.

Tja tym,,,,, hoe langer je opwarmt, hoe stijfer die word. Helemaal als je met elastieken aan de gang gaat .

• #1.423
Tja tym,,,,, hoe langer je opwarmt, hoe stijfer die word. Helemaal als je met elastieken aan de gang gaat .

heuheuheu

BW vanmorgen 115,5
voel me ook iets lekkerder hierop, had t gevoel dat t bij 118-119 vooral maag en darminhoud was die voor de extra kilo's zorgde, pens is een stuk minder uitgezet nu.
Kcals iets teruggeschroefd, havermout er uit vanwege darmproblemen, en wat langzamer opbouwen nu.

• #1.424
Schema begint een redelijk dikke faal te worden zo langzamerhand
De afgelopen twee dagen weer nergens aam toe gekomen, heb vanochtend geprobeerd te trainen maar stortte met 150 squat al zowat ter aarde. Overal pijn, en voel me zo slap als een vadoek dus maar naar huis gegaan.
Morgen ook geen training want dan ben ik in heerlen met vito.

Ben ook gewoon ontzettend moe maar heb eigenlijk geen tijd om te slapen.

Misschien wordt dit wel gewoon helemaal niks, even aankijken dit weekend nog

Snap ook niet waarom je persé 5-6 keer moet trainen.
Logisch dat dat je op gaat breken met jou prive leven/studie.

Hoe vaak DL je nu ? Want ik merk dat elke dag sq en bp best wel wil, maar als je vervolgens te vaak dl erbij doet ga je stuk inderdaad.

Of misschien is zelfregulering gewoon niet jouw ding, te gretig en gedreven om je in te houden.

Zo vaak + zo zwaar trainen is alleen voor juiceheads weggelegd.

De laatste tijd waren er juist wat lichtere trainingen in verwerkt. Gewoon k*t dat je net nu weer zo'n last van je darmen hebt en je dus gewoon niet aan je schema toe komt. Gewoon ff tot rust komen en dan bepalen of je een nieuwe poging wilt wagen, lijkt me.

Snap ook niet waarom je persé 5-6 keer moet trainen.
Logisch dat dat je op gaat breken met jou prive leven/studie.

++

Snap het ook niet T. Die frequentie is ok voor toplifters die hele dag niets beters aan hun hoofd hebben dan trainen en eten. Met werk, een gezin en studies is dat toch niet vol te houden. Het moet ook leuk blijven he ! ;)

Sowieso genoeg slapen bij dit soort schema's

• #1.433
Bedankt voor de reacties.
Het kan allemaal wel maar alles moet perfect op elkaar afgestemd zijn en dat lukt niet elke dag.
Hiervoor trainde ik ook gewoon vijf keer per week dus dan zou ik nu ook vijf keer moeten kunnen.
Maar het gaat ook niet zozeer om de frequentie, het belangrijkste is dat ik er gewoon niet zo veel lol in heb op het moment. Ik ben er nog niet helemaal uit of dat nu door het schema zelf komt of door externe omstandigheden (darmproblemen spelen ook weer op, ws ook door stress). Ik ga er gewoon nog eens ovet nadenken.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Zo vaak + zo zwaar trainen is alleen voor juiceheads weggelegd.

Dit is gewoon echt onzin, sorry. Ik had misschien een langere aanloop moeten nemen om te wennen aan het volume en de frequentie, dat wel. Maar herstelvermogen is te trainen, ook zonder AAS, en het is ook niet alsof ik hiervoor niet "zwaar" trainde met mijn ub/lb split. De intensiteit lag over t algemeen hoger dan nu, het volume was redelijk gelijkwaardig. Alleen de frequentie op de main lifts lag lager.

Is het geen idee om misschien 3 of maximaal 4 keer te gaan trainen?
Misschien bevalt dat je veel beter.

Het is je vermogen te herstellen dat je nekt.
Je hebt naast je sport heel veel "werk" aan je andere passie, namelijk je gezin ;)
En dan nog je studie, en weet ik wat je nog allemaal doet.
Ik vertel je niks nieuws natuurlijk (ik heb niet terug gelezen in je log ook trouwens)
Ik heb gelezen dat juist op de Squat sommigen veel progressie boeken met die hoge frequentie.
Misschien wat finetunen en dat het je dan beter af gaat man.
Succes!

Gefeliciteerd big boss ;)

• #1.437
Thanks Jeroen

W7D1

Squat
10x20
5x20
5x60
5x100
5x100
3x130
3x155
3x177,5
3x177,5
3x177,5

Bench
5x60
5x100
5x120
3x145
3x165
3x165
3x165
3x165
3x165

BOR
8x60
8x80
8x100
8x100
8x100
8x100

Pushdowns ss facepulls
5x12

K*ttraining

**** hey zijn zijn me een gewichten ! Kan er van dromen haha

Jammer om te horen dat je in een dipje zit. Zou wel jammer zijn als je stopt met trainen, al was het maar voor de andere gasten bij PHM en je bent toch een van de sterkste RAW lifters hier in Nederland

Ben het wel eens mee dat de frenquentie en volume wel kan ook voor natty lifter. Ik denk dat martijn zeker wel weet wat hij doet! Maar je moet dan wel goed slapen en eten om dit vol te houden, jammer dat je darmen nu opspelen. Heb zelf ook veel last met bulken van mn darmen en merkte dat ook in hoeveel volume en frenquentie ik aan kon.

IIG veel succes man.

meaantje, ben je wel helemaal barkie?

Terug
Naar boven