- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
wat bedoel je man?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

**** hey zijn zijn me een gewichten ! Kan er van dromen haha
je zei wel dat de lol dr vanaf was in een van de post hierboven. Maar goed om te horen igg![]()
Thanks beestmodeaan, maar t was echt een matige training, alles ging veel zwaarder dan zou moeten. Had ook wel erg weinig gegeten van tevoren, en ben weer wat kilo's kwijt, dus dat zal er mee te maken hebben
---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------
Ja omdat de trainingen slecht gingen en gaan, maar dan ga ik toch niet ineens stoppen met trainen
Thanks beestmodeaan, maar t was echt een matige training, alles ging veel zwaarder dan zou moeten. Had ook wel erg weinig gegeten van tevoren, en ben weer wat kilo's kwijt, dus dat zal er mee te maken hebben
---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------
Ja omdat de trainingen slecht gingen en gaan, maar dan ga ik toch niet ineens stoppen met trainen
zien we je zondag trouwens?
ja ik ben er zondag wel bij denk ik (maar zal later deze week nog een bevesteging sturen want mischien dat ik dit weekend toch wat heb maar daar nog niets van gehoord).
inb4 heel PHM loopt uit om te zien wie meeantje nou is.
Wat is verschil legs up en op de grond ? Gebruik je meer je core ?