- Waardering
- 15.484
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Gaat wel oke, ik squat nu gewoon niet en probeer verder de rest wel te doen. Heb zelf ook wat oefeningen opgezocht op internet om de iliopsoas te stretchen en heb donderdag een afspraak bij de fysio. Heb me wel uitgeschreven voor de 15e want als ik niet kan squatten heeft het weinig zin. Aangezien ik toch al geplaatst ben voor t nk raw in december is het dus niet nodig om nu risico's te gaan nemen.
Druk weekend gehad, oa op de belgische kampioenschappen raw pl geweest zaterdag. Was tof.
Deze week tentamens dus ook nog druk.
En verder besloten (zo goed als zeker, morgen huurcontract tekenen) te verhuizen deze zomer naar een groter huis. Een hoekhuis met vier slaapkamers, grote zolder, balkonnetje boven, serre, ruime tuin en garage. Kunnen we al onze troep wat beter kwijt. Maar wordt wel weer een hele operatie, zo'n verhuizing met drie kleintjes en vooral voor de oudste twee, die al op school zitten, een flinke aanpassing denk ik. Want ze moeten dus ook naar een andere school.
Dus ook deze zomer geen rust en niet echt vakantie, als de laatste tentamens en opdrachten achter de rug zijn direct aan de slag.