MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581

Gaat wel oke, ik squat nu gewoon niet en probeer verder de rest wel te doen. Heb zelf ook wat oefeningen opgezocht op internet om de iliopsoas te stretchen en heb donderdag een afspraak bij de fysio. Heb me wel uitgeschreven voor de 15e want als ik niet kan squatten heeft het weinig zin. Aangezien ik toch al geplaatst ben voor t nk raw in december is het dus niet nodig om nu risico's te gaan nemen.

Druk weekend gehad, oa op de belgische kampioenschappen raw pl geweest zaterdag. Was tof.

Deze week tentamens dus ook nog druk.

En verder besloten (zo goed als zeker, morgen huurcontract tekenen) te verhuizen deze zomer naar een groter huis. Een hoekhuis met vier slaapkamers, grote zolder, balkonnetje boven, serre, ruime tuin en garage. Kunnen we al onze troep wat beter kwijt. Maar wordt wel weer een hele operatie, zo'n verhuizing met drie kleintjes en vooral voor de oudste twee, die al op school zitten, een flinke aanpassing denk ik. Want ze moeten dus ook naar een andere school.
Dus ook deze zomer geen rust en niet echt vakantie, als de laatste tentamens en opdrachten achter de rug zijn direct aan de slag.

Gaat wel oke, ik squat nu gewoon niet en probeer verder de rest wel te doen. Heb zelf ook wat oefeningen opgezocht op internet om de iliopsoas te stretchen en heb donderdag een afspraak bij de fysio. Heb me wel uitgeschreven voor de 15e want als ik niet kan squatten heeft het weinig zin. Aangezien ik toch al geplaatst ben voor t nk raw in december is het dus niet nodig om nu risico's te gaan nemen.

Druk weekend gehad, oa op de belgische kampioenschappen raw pl geweest zaterdag. Was tof.

Deze week tentamens dus ook nog druk.

En verder besloten (zo goed als zeker, morgen huurcontract tekenen) te verhuizen deze zomer naar een groter huis. Een hoekhuis met vier slaapkamers, grote zolder, balkonnetje boven, serre, ruime tuin en garage. Kunnen we al onze troep wat beter kwijt. Maar wordt wel weer een hele operatie, zo'n verhuizing met drie kleintjes en vooral voor de oudste twee, die al op school zitten, een flinke aanpassing denk ik. Want ze moeten dus ook naar een andere school.
Dus ook deze zomer geen rust en niet echt vakantie, als de laatste tentamens en opdrachten achter de rug zijn direct aan de slag.

Kennis van me woont op de Girsesland. Mooie ruime huizen daar.

Moest je korter bij wonen had ik komen helpen

Jammer dat men favoriete ballhead zo ver weg woont :(

• #1.585
Moest je korter bij wonen had ik komen helpen

Jammer dat men favoriete ballhead zo ver weg woont :(

lol ik woon gewoon dichtbij hoor

jij woont zo ver weg

---------- Post added at 22:38 ---------- Previous post was at 15:49 ----------

Bench paused

10x20
10x60
5x100
3x130
3x160
3x175
3x185
3x185
3x185
3x185
3x185
VPR

2 board press
5x130
5x160
3x190
3x205
3x215 PR
2x220 3f PR
Derde kwam wat raar neer; had t idee dat ie er wel in zou zitten. Maar wel cool natuurlijk, 5 plate board press. Bench gaat echt heel goed nu.

Chins, bw = 115
8xbw
8xbw
6xbw
6xbw
Gaat ook steeds beter

Pendlay rows
6x60
6x100
6x140
6x140
10x100

Zeer goeie training
Filmpje volgt

Zieke bench hoor, echtwel ziek wel

Vorige keer ook al een bench pr toen ik er niet bij was

wat is deze

Ook niet gewoon een token sq en dl en bench knallen?

• #1.589
Zieke bench hoor, echtwel ziek wel

thanks mate

Vorige keer ook al een bench pr toen ik er niet bij was

wat is deze

misschien wordt het tijd om afscheid te nemen
bij mitsel ging het ook goed dus ja
anders ga jij gewoon voortaan om 22u trainen, als wij klaar zijn

Ook niet gewoon een token sq en dl en bench knallen?

Nee man, ik wil dan gewoon een mooi totaal neer zetten en anders liever niet. Het is ook niet dat er te weinig deelnemers zijn ofzo :D

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=1e5nsgjpk9Y

Laatst bewerkt:
Hnnnnnnggg

Wat ik me nou afvraag he, als je niet zoveel setjes ervoor had gedaan had je dan eenvoudig 240 3x gedrukt. Of werkt dat niet zo?

Nog ff een noob vraag, wanneer haal jij adem met banken?

• #1.592

hmm

Wat ik me nou afvraag he, als je niet zoveel setjes ervoor had gedaan had je dan eenvoudig 240 3x gedrukt. Of werkt dat niet zo?

Nog ff een noob vraag, wanneer haal jij adem met banken?

Nee dat werkt niet zo, ik ben allang gewend aan het volume, zeker op presses, en zolang ik in voorgaande sets niet tot failure ben gegaan zal ik op een assistance oefening als board presses zeker niet zwakker zijn dan anders, integendeel.

Bij werksets bovenin de beweging, dus voordat ik ga zakken. Ik zuig mn pens dan ook vol zodat ik die arch makkelijker vast kan houden. In opwarming meestal niet, dan doe ik het gewoon tijdens het zakken.

Succes iig weer bij de fysio, hoop dat je snel weer kan squaten want dit schiet ook niet op natuurlijk.

Verder insane om 220 in je handen te hebben gehad.

potverdomme zeg...

• #1.595
  • #1.596
Dl

3x3x210

Stiff legged dl
paar sets met twee keer de helft

pr op ouwehoeren verder

moet maar weer eens een plan gaan bedenken, schiet niet echt op zo

Bench jij altijd met je kont van het bankje? Ben je dan sterker?

Zn kont raakt de bank...

In die filmpjes bovenaan lijkt het toch dat z'n kont van het bankje afkomt. Lijkt me zelfs dat z'n kont aantal cm's boven het bankje staat?

Als je kont van het bankje komt tijdens een lift is het geen lift (op wedstrijd)..

Nogmaals, het is maar een vraag. :)

Maar wat denk je nou zelf, hij doet al jaren wedstrijden...

Zou hij dan met zn kont van de bank benchen?

Terug
Naar boven