Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Heb een nieuw stukje geschreven voor de phm website, check:

http://www.powerhousemiddelburg.nl/?page_id=50

Wat een prachtig verhaal Tymen!

Eerst uitgekotst worden door een of andere commerciële sportschool en nu een bezielde 'bloed, zweet en tranen' club die floreert.

Heel goed om dit te zien gebeuren, proficiat.

P.S. ik hoop wel dat "Ik reed naar de dijk om wat natuurstenen op te halen" niet tot een herhaling van 1953 zal leiden.... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Heb het gelezen.
Mooi dat jullie samen zo'n hecht team.zijn
De resultaten spreken voor zich.
Strong dudes bij phm !

Wat een prachtig verhaal Tymen!

Eerst uitgekotst worden door een of andere commerciële sportschool en nu een bezielde 'bloed, zweet en tranen' club die floreert.

Heel goed om dit te zien gebeuren, proficiat.

P.S. ik hoop wel dat "Ik reed naar de dijk om wat natuurstenen op te halen" niet tot een herhaling van 1953 zal leiden.... :D

Thanks dudes!
@ harpep, ik heb nog een stukje van de dijk laten staan :)

Gisteren niet kunnen trainen, mn vrouw is ziek en dan is t altijd direct crisis hier. Dus niet alleen werken en studeren nu maar ook nog even de fulltime zorg voor de kids en t huishouden er bij. Gisteren om een uur of negen was het huis eindelijk enigszins opgeruimd en daarna in coma gevallen op de bank met het wk op de buis. Op dat soort momenten realiseer je je weer hoeveel werk mijn vrouw ook te verstouwen krijgt terwijl ik altijd maar weer ga trainen. Respect :)

Sowieso respect voor moeders. :thumbup:

• #1.645
Goed nieuws!

Gekopieerd van facebook:

Met gepaste trots kondig ik u aan dat vanaf heden Team PHM gesponsord zal worden door één van Nederlands grootste onlineshops in voedingssupplementen: XXL Nutrition. Ik ben ontzettend blij deze samenwerking te mogen aankondigen. Bezoek de website van XXL hier: https://xxlnutrition.com/nl/
Bedankt XXL Nutrition! Wij hopen natuurlijk op een langdurige en vruchtbare samenwerking!

Gaaf, Gefeliciteerd !

Echt gaan man! Zwaar verdient!
Btw: valt die zusteronderneming van jullie in Belgie daar ook onder? ;) :D

Lol

Beter man.

Veel beter als B&F :p

Worden jullie dan alleen in supplementen gesponsord of ook in geld/apparatuur ? Wel kicken tho

Laatst bewerkt:
Xxl zou hun een grotere loods kunnen bouwen, mss als kerstbonus? ;)

• #1.651
Sowieso respect voor moeders. :thumbup:

+1

Thanks!

Echt gaan man! Zwaar verdient!
Btw: valt die zusteronderneming van jullie in Belgie daar ook onder? ;) :D

Lol

Lol wie weet :)
Thanks!

Beter man.

Veel beter als B&F :p

Haha thanks man.

Worden jullie dan alleen in supplementen gesponsord of ook in geld/apparatuur ? Wel kicken tho

In supplementen en kleding. En als het van beide kanten bevalt kan daar in de toekomst altijd nog meer uit komen natuurlijk.

Xxl zou hun een grotere loods kunnen bouwen, mss als kerstbonus? ;)

:)

Vandaag dan weer een enorm chaotische dag, nauwelijks iets gegeten en heel veel gedaan. Na de zwemles van mn oudste met de kleintjes onbeschoft zitten bunkeren bij de mcdonalds en daarna meteen gaan trainen. Was echt al doodop toen ik aan kwam.

Squats met lege halter x heel veel

Bench paused
10x20
5x60
5x100
3x130
3x160
1x180
1x192,5
1x200
1x200
8x160
Waardeloos, die tweede met 200 was echt de strain of the century, denk niet dat ik ooit zo'n zware rep heb gemaakt op de bench. Had ze graag veel harder gedaan, maar goed. Toch weer die 200 er aan gehad.

BOR
8x60
8x100
8x120
8x120
8x120

Was er klaar mee, alleen in de loods en doodmoe. Hopelijk volgende week een betere week.

Vet om te horen man ! Voot het hele PHM team neem ik aan dan ?

Klote man. Had 'k toch moeten blijven, nooit van uitgever wisselen. Volgende week nieuwe week.

Zojuist even wat rond gelezen op de PHM site en wat filmpjes gekeken op Facebook. Erg tof, respect voor wat je/jullie hebben opgebouwd!

Moet maar is wat meer rond gaan kijken hier in de PL sectie aangezien m'n interesses ook steeds meer die kant uit gaan, hier ook maar meelezen en hopen dat ik wat bijleer :)

mooi dat jullie gesponsord worden , COOL !!!!!

• #1.656
Vet om te horen man ! Voot het hele PHM team neem ik aan dan ?

Dat neem ik ook aan :)

Klote man. Had 'k toch moeten blijven, nooit van uitgever wisselen. Volgende week nieuwe week.

Jep. Morgen ook nog natuurlijk.

Zojuist even wat rond gelezen op de PHM site en wat filmpjes gekeken op Facebook. Erg tof, respect voor wat je/jullie hebben opgebouwd!

Moet maar is wat meer rond gaan kijken hier in de PL sectie aangezien m'n interesses ook steeds meer die kant uit gaan, hier ook maar meelezen en hopen dat ik wat bijleer :)

Tof!

mooi dat jullie gesponsord worden , COOL !!!!!

Thanks dennis!

Hier nog t filmpje van gisteren, niet echt tevreden mee, maar toch maar even posten

http://www.youtube.com/watch?v=oivwMah3Kdc

Dat is wel kicken voor jullie !

Goed nieuws!

Gekopieerd van facebook:

Met gepaste trots kondig ik u aan dat vanaf heden Team PHM gesponsord zal worden door één van Nederlands grootste onlineshops in voedingssupplementen: XXL Nutrition. Ik ben ontzettend blij deze samenwerking te mogen aankondigen. Bezoek de website van XXL hier: https://xxlnutrition.com/nl/
Bedankt XXL Nutrition! Wij hopen natuurlijk op een langdurige en vruchtbare samenwerking!
Gefeliciteerd, leuk dat je dit voor elkaar hebt.

• #1.659
Thanks willie

Vandaag

Deadlifts
5x60
5x100
5x140
5x170
5x185
5x185
5x185
5x185
5x185

Timbers
50 40m
70 40m
90 20m
110 20m
110 20m
110 20m
90 20m

Stones
3x95 @ 1m20
3x95 @ 1m20
3x110 @ 1m20
2x130 @ 1m20
Fx150
Tot aan 130 alles heel hard erop maar die 20 inch stone is echt een onmogelijke opgave met mijn armpjes. Nu maar eens echt sleeves gaan regelen.

• #1.660
Vandaag

nog flinke spierpijn in traps en bicepsen van gisteren

Squat
5x20
5x20
5x20
5x60
5x60
5x60

Bench paused
5x60
5x100
3x130
3x160
1x180
2x190 niet vandaag
6x160
6x160
33x100 touch and go pr
beetje te vaak te zwaar gebencht de laatste weken, nu weer even resetten. Triceps helemaal dood na die 33x100

1 board bench
5x100
5x140
5x140
5x140
5x140
speed alles

Pendlay rows
6x60
6x100
6x110
6x120