MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

gewoon die hele meet dedicaten aan eindelijk eens 200(+) benchen op een meet

semi srs

viel zeker niet tegen aangezien je darmen. Zeker die 2e bench met 190 was echt hard.

idd gewoon 200 bens doen :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863
Ja k weet niet mannen, ga het nog even af laten hangen van hoe het van de week verder gaat. Uiterlijk 1 sept inschrijven, dus heb nog een klein beetje tijd. Ben natuurlijk al wel gekwalificeerd voor t nk in december. Voel me almaar zo ellendig. En daarnaast zijn er ook genoeg mensen die gecoacht moeten worden, we hebben nu toch drie deelnemers die hun eerste wedstrijd doen dus ja
We zien wel hoe t loopt deze week

Niet meedoen joh, heb je niks aan

• #1.866
Bench
7x3x150

Lpd
3x8x100

Pushdowns
4x10

Curls
4x10

• #1.867
Paused squat, 4 sec down, beltless
7x3x140

Powercleans
7x3x95

Kettlebell swings
3x16x32

Heb me dr nu maar een beetje bij neer gelegd, ga mijn squats en pulls gewoon weer een tijdje lichter doen op hoger volume, en vooral ook zo veel mogelijk beltless, omdat die riem om mn pens gewoon enorm vervelend voelt op het moment. Het volume en aantal oefeningen mag wel wat hoger de volgende keer, maar ben nog steeds behoorlijk moe de hele tijd. Ben al blij dat ik uberhaupt weer aan t trainen ben. Hadden ook weer een nieuwe jongen in de loods vandaag, dus die ook vrij veel geholpen.

• #1.868
Paused bench
5x3x175

MP
5x5x80

Pulldowns
6x8

Pushdowns
3x10

Nog wat curls

Nog wat curls met DE pully

zijn dat 6 pulldowns met 8kg of 8 pulldowns met 6kg?

• #1.871
6 sets van 8 reps met 100 kilo meer dan pleurklaat

*pulley

Ohja, bericht van t ziekenhuis gehad, mag ergens half oktober m'n gezicht laten zien dus eerst nog even anderhalve maand om gaan met de buiktyfus. Misschien moet ik eerst dood gaan ofzo voordat er wat haast achter wordt gezet

6 sets van 8 reps met 100 kilo meer dan pleurklaat

*pulley

Ohja, bericht van t ziekenhuis gehad, mag ergens half oktober m'n gezicht laten zien dus eerst nog even anderhalve maand om gaan met de buiktyfus. Misschien moet ik eerst dood gaan ofzo voordat er wat haast achter wordt gezet

mooi dat ze er toch naar gaan kijken.

helaas is de zorg hier in nederland raar. als je weet want er aan de hand is en geholpen wil worden is het meestal geen probleem, als je niet weet wat het is en het wil laten onderzoeken moet je eerst altijd een eeuwigheid wachten voordat ze er naar willen kijken.

nog even volhouden, 6 weken zijn zo voorbij

• #1.873
Super druk vandaag met negen man in de loods

zelf weer eens niet echt veel gedaan, kwamen een paar jongens hun laatste 'zware' trainijg voor zes september doen, dus hun ook veel geholpen.

Squat beltless
5x5x150

Conv dl beltless
4x3x180

Hyper extensions

bij thuiskomst bleek de nieuwe atx bulls bearing bar en een shitload aan xxl nutrition supps geleverd te zijn, fotootjes staan op de phm fb

---------- Post added at 23:42 ---------- Previous post was at 23:34 ----------

mooi dat ze er toch naar gaan kijken.

helaas is de zorg hier in nederland raar. als je weet want er aan de hand is en geholpen wil worden is het meestal geen probleem, als je niet weet wat het is en het wil laten onderzoeken moet je eerst altijd een eeuwigheid wachten voordat ze er naar willen kijken.

nog even volhouden, 6 weken zijn zo voorbij

Thanks mate, hope so.

hoe gaat de heup en de darmen nu ?

• #1.875
Staat hier toch boven, of moet ik t nog een keer in braille schrijven allemaal

Snap niet waarom ze je zolang laten wachten omdat je nou eenmaal wat genetische risico's hebt (dacht ik gelezen te hebben), lijkt me ook geen fijne gedachte om nog anderhalve maand met tig onzekerheden rond te lopen.
Succes iig.

5c514ef4bbee12923adcf1d5a264e6ad.png

Terug
Naar boven