- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Snap er geen f**k van

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Snap niet waarom ze je zolang laten wachten omdat je nou eenmaal wat genetische risico's hebt (dacht ik gelezen te hebben), lijkt me ook geen fijne gedachte om nog anderhalve maand met tig onzekerheden rond te lopen.
Succes iig.
Precies, nu maar afwachten wanneer ik oproep krijg...
Nou ja, die diagnose van pds is een paar maanden terug al gesteld door de huisarts zelf, maar daar kun je dan nog niet echt veel mee. Dat is een soort verzamelnaam voor allerlei grotere en kleinere kwalen in de darnregio. Het is ook een uitsluitingsdiagnose, dus als blijkt dat je allerlei dingen niet hebt dan geven ze er maar de naam pds aan. Crohn zal het ws niet zijn, bloedonderzoek wees niets in die richting uit en heb daar verder ook niet echt de symptomen van. Maar ook dat zal dan onderzocht worden.
De kans dat t dat is is vanwege mijn leeftijd wel echt heel erg klein. En verder zijn t gewoon de wachtlijsten natuurlijk, die zijn op t moment enorm.
De slowchat graag even ergens anders, probeer t een klein beetje serieus te houden hier
Tof filmpje!
Succes met je darmen. Heb zelf ook PDS en weet hoe frustrerend het is om allerlei klachten te hebben en niet te weten wat je mankeert.
3xsq werkt prima. Als je maar 1 training wat high rep werk doet ipv zwaar
huh dus als ik het goed begrijp doen powerlifters WEL veel volume?
kut dbb heeft me beduvelt!![]()
Heee interessant; trainingen met hoog vollume
Volgend!