MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Krijg van dit hele gedoe wel zin om goor te maxen op rack pulls boven de knie aka hitch thighride pulls

We kunnen wel een keer samen ijzer smijten @ TU

Doe eigenlijk de laatste tijd alleen maar blockpulls, maar maak voor jou wel een uitzondering

je moet gewoon 2 dumbels pakken. en dan vanaf blokken trekken. Hoe je je geen zorgen meer om die halters te maken

Krijg van dit hele gedoe wel zin om goor te maxen op rack pulls boven de knie aka hitch thighride pulls

ik ook. Morgen maar eens proberen. Bij ons in de gym is toch geen enkele rechte halter meer.

Kijk, breng ik jullie toch nog op ideeën.

Graag gedaan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.925
Leuk log hier, k ga dit volgen!

Is dit spamparadijs Vlissingen

• #1.928
Welkom om DBB, wat zijn je doelen?

hoi haha ik zou graag later een hele sterke bankdrukkert willen worden net als jou
bankdrukkert zijn is mijn lust en mijn leven misschien heb je nog tips voor me had al eens gehoort dat je gewoon haken in de grond moest doen en bonksen maar whahahahaah

ATX-bar hitch thighride pulls.
Veel succes.

hoi haha ik zou graag later een hele sterke bankdrukkert willen worden net als jou bankdrukkert zijn is mijn lust en mijn leven misschien heb je nog tips voor me had al eens gehoort dat je gewoon haken in de grond moest doen en bonksen maar whahahahaah

vergeet niet dat je absoluut niet moet beginnen met squatten, maar legpress. Kijk, op legpress kun je meer gewicht plakken, en meer gewicht is meer beter = meer kracht.

veel succes met het beginnen van je training.

Vergeet jij nou maar niet te trainen.

vergeet niet dat je absoluut niet moet beginnen met squatten, maar legpress. Kijk, op legpress kun je meer gewicht plakken, en meer gewicht is meer beter = meer kracht.

veel succes met het beginnen van je training.

Hij heeft wel een punt :roflol:

goed meubels gesleept

• #1.938
Jongens, zullen we nu stoppen

Terug
Naar boven