XXL Nutrition

UB/LB Log vol met motivatie en sletjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gister in het begin beetje last van me knie tijdens het autorijden, dus toen maar UB besloten te doen.
tijdens de training wel beetje last van linker schouder (???) dus dips overgeslagen en overhead triceps extensions gedaan. maandag op vakantie, dus die twee weken zullen hopelijk me schouder en knie goed doen:)

Warming up

Incline benchpress
10x40 kg
8x50 kg
10x45 kg

Pull up (pronated grip)
8xBW
8xBW (laatste rep 8 sec. rust)
6xBW

Db bench press
10x20 kg
10x20 kg
8x20 kg meeh voelde niet helemaal lekker

Shrugs (lag nog een stang van 60 kg dus dacht whatthehell..)
3x12x60 kg

Bent over Row (rug ~50 á 55 graden t.o.v. de vloer, bb naar onderkant borst)
8x60 kg (overhand grip) PR
8x60 kg (underhand grip) PR
8x60 kg (overhand grip) laatste 2 reps gingen niet van harte hehe maar wel DIK pr, flink sterker geworden sinds de Db rows.

Weet niet meer precies, maar deed volgends mij met Rippetoe maximaal ongeveer 3x5x50 kg..

Decline sit-ups ss EZ-curl
10xBW+10 kg --- 10x25 kg
10xBW+15 kg --- 8x25 kg
10xBW+15 kg --- 8x25 kg (laatste 4 reps heeel langzaam naar beneden)

Ohja en nog overhead triceps extensions, 3 setjes.
Kwam er thuis helaas achter de side raises te zijnv ergeten.
en ik was me water vergeten..

Laatst bewerkt:
Tijdens t autorijden? Ik probeer me dat dan voor te stellen en snap toch niet helemaal hoe je daar last van kan krijgen.

Jammer van je training, had meer in gezeten :thumbs: Volgende keer knallen (en water meenemen, moet er niet aan denken... :P).

Hehehe ... beetje op de sukkel ;)

Ga je nog wat forceren in de laatste week voor je vakantie? Of gewoon verder op het gemakje?

rondom me training is voor mij ideaal om zoveel mogelijk water binnen te krijgen..vooral nu deze 3 weken
zat gister op 2,8 liter water (voor/tijdens/na)

waar ga je op vakantie? goeie training weer uiteraard:D

Fuuuu jij ook al last van je knie en schouder :o
Komt die vakantie mooi uit dan :)

Tijdens t autorijden? Ik probeer me dat dan voor te stellen en snap toch niet helemaal hoe je daar last van kan krijgen.

Jammer van je training, had meer in gezeten :thumbs: Volgende keer knallen (en water meenemen, moet er niet aan denken... :P).
ja nja veel rijden, me knie zit dan lang in dezelfde positie.. vind 'ie niet zo leuk denk ik
Hehehe ... beetje op de sukkel ;)

Ga je nog wat forceren in de laatste week voor je vakantie? Of gewoon verder op het gemakje?
jaa ach, had daar even een flesje spa van 1,50 gekocht.. forceren? in de zin van ? :) misschien wel..
rondom me training is voor mij ideaal om zoveel mogelijk water binnen te krijgen..vooral nu deze 3 weken
zat gister op 2,8 liter water (voor/tijdens/na)

waar ga je op vakantie? goeie training weer uiteraard:D
jaa normaal gesproken nam ik voor EAS, tijdens en na dextrose en EAS en tijdens water, toen dronk ik ook wel veel, doe nu alleen nog voor EAS..
Vakantie gaat naar Novalja, Kroatië:) gaat zekergoed komen, hoorde dat je daar beachclubs heb die 4 uur 's middags beginnen (iedereen in zwembroek, jacuzzi daar, zwembad daar, open lucht) en om 7 uur 's nachts pas stoppen:)
Fuuuu jij ook al last van je knie en schouder :o
Komt die vakantie mooi uit dan :)
ja inderdaad! geen last meer van me knie trouwens.. schouder is gewoon niet meer zo flexibel..

ik zou je test maar alvast opsparen voor dan, maar je hebt ook pilletjes die je stef.jr laten groeien;)

ja nja veel rijden, me knie zit dan lang in dezelfde positie.. vind 'ie niet zo leuk denk ik

Mmmz, dat herken ik nog wel van toen ik in de winkel stond, maar dat waren dagen waarop ik 9 uur stond.

ik zou je test maar alvast opsparen voor dan, maar je hebt ook pilletjes die je stef.jr laten groeien;)

test opsparen lukt me nooit meer dan 2 dagen :o
en die pillen heb ik niet nodig;), zeg maar gerust stef.sr :roflol:

:roflol:

ik verbruik al me test tijdens me workouts, moet altijd even sparen dan op rustdagen:roflol:
stef.sr nou nou, pics?

Mmmz, dat herken ik nog wel van toen ik in de winkel stond, maar dat waren dagen waarop ik 9 uur stond.

:roflol:
neee als ik lang sta dan krijg ik last van me voeten, niet van me knieën, raar ventje ben je ook Michiel :o
ik verbruik al me test tijdens me workouts, moet altijd even sparen dan op rustdagen:roflol:
stef.sr nou nou, pics?
:roflol: ik heb medelijden met je chick man.. die pics stuur ik je via PM :rolleyes:

Oke, weer genoeg geLol'd hier. vanmiddag of vanavond benen aanpakken.. zal wel instant-spierpijn worden, want door me knie even een weekje rustig aan gedaan en wil toch zéker wel 3x5x90 pakken op de squat.

Gewoon chill opwarmen ;)

test opsparen lukt me nooit meer dan 2 dagen :o
en die pillen heb ik niet nodig;), zeg maar gerust stef.sr :roflol:

Hehe geen wilskracht... ik heb een week test staan voor benendag morgen ;) (ik heb dan ook wel een zekere wedstrijd op dbb gewonnen)

Ben benieuwd naar je beentraining.

jaaa daar hebn ik nooit zoveel geduld voor:P
Hehe geen wilskracht... ik heb een week test staan voor benendag morgen ;) (ik heb dan ook wel een zekere wedstrijd op dbb gewonnen)

Ben benieuwd naar je beentraining.
Beentraining ging hem niet worden.. wilde echt even upperbody doen..

Wel opzich een vlam training als je kijkt naar hoe ****ing heet het was.
laatste 2 setjes ook zonder shirt gedaan hehe was ****ing bruut, kwam erop vanwege dat filmpje van Koen laatst:P

Warming up
blabla

Dips ss set pull up/set chin up/set hammer chins
5xBW --- 5xBW+10 kg PR
5xBW + 10 kg PR --- 5xBW+10 kg PR (laatste rep was 4 sec. rust ertussen)
5xBW + 10 kg --- 4xBW+10 kg PR voor alle drie de varianten dus PR, 5e rep van hammer chins ging echt nét niet..

Press ss Db row ss Side raises
5x45 kg --- 5x32 kg PR --- 8x7 kg PR
5x40 kg --- 5x32 kg --- 8x7 kg
4,5x40 kg --- --- 7x7 kg

Seated cable rows
8x65 kg PR
4x75 kg PR
gewoon voor de lol

EZ-curl ss Decline sit-ups
8x30 kg --- 8x+15 kg plate
8x30 kg --- 8x+15 kg plate
6x30 kg --- 5x+20 kg plate PR

Cable cross (gewicht per hand)
10x15 kg (****ing joke? opwarming leek het wel:P)
10x20 kg PR
8x25 kg PR
6x25 kg PR

Comments: ****ING warm.. shirt was nergens meer op een plekje droog, laatste twee sets zonder shirt gedaan (was ****ing nice:D)
gedouched, afbouwend naar koud douche, afdrogen --> 10 sec. later weer zijknat..

ff snel langs de appie gereden om wat kwark en noten te halen en daar ben ik nu van aan het genieten met wat melk:)

Wat een PR regen, heerlijk zeg!

Comments: ****ING warm.. shirt was nergens meer op een plekje droog, laatste twee sets zonder shirt gedaan (was ****ing nice:D)
gedouched, afbouwend naar koud douche, afdrogen --> 10 sec. later weer zijknat..
geen rare gezichten?

PR regen, yes it is - brutale workout Stef, db-rows gaan wel heel erg lekker laatste maand.

Lekker wat PRtjes! Goede zaak. Volhouden zo

Wat een PR regen, heerlijk zeg!
:) it sure was.. wil morgen eigenlijk morgen nog een keer UB doen gewoon even nog een flinke prikkel voor de vakantie van maandag..
geen rare gezichten?

PR regen, yes it is - brutale workout Stef, db-rows gaan wel heel erg lekker laatste maand.
hoezo rare gezichten? vanwege m'n lekkere lijf? nee, er waren 2 gasten die voornamelijk armen trainden en een beetje stevig meisje die me zat aan te gapen vanaf de grond met 'r sit-ups.. die twee dudes gingen weg, en zij ook, was dus lekker niemand, vandaar dat ik het ook deed :D

wat ik alleen niet snap, die kerels trainen hun armen en deden de DB row echt met +-10 kg lichter per DB terwijl ze flink dikkere armen hadden dan ik.. sukkels..
Lekker wat PRtjes! Goede zaak. Volhouden zo
:) ja ga ik zeker doen. motivatie is torenhoog. alleen eerst even genieten van de vakantie straks, daarna vlammen.

sweet !

Thx Robke! voelde ook voldaan :)

ik hoop dat ze in kroatie net als in turkije op het strand van die superdude train station hebben op het strand, kan ik toch even pull ups en dips bijhouden.. dan wil ik ook terug komen met minimaal +30 dips in 3 sets.. en 24 pull ups in 3 sets..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven