- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup, voeding gaat veeel makkelijker nu het niet zo strict is.

alleen tegen de tijd van de press waren mn triceps echt op.
Thx man, doet me wat als de chinup koning het zegt hehe

jaa ik heb van de Decatlon 100% natuurlijk katoene shirts. eigenlijk te groot, wel nice man eerst slobberde ze altijd maar nu beginnen ze toch mooi vorm te krijgen om m'n lichaam hehe. maar zweten als een malle doe je in die shirts!Mooie presses encurls man. Kan me voorstellen dat je tri's op zijn. Nat shirt for zeh win
---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:22 ----------
En is die NOX PUMP wat?![]()

Thx Robke
zo hoort het toch ook?
Thx Robkezo hoort het toch ook?
was echt blij dat er een man me uit zichzelf kwam assisten, met die gast heb ik een keer de leg press omgewisseld en toen hebben we even gelult en hij me gecomplimenteerd met me squat, vooral na de leg press![]()
Mind Muscle connectieKlopt, maar zo'n slappe beginner als ik is het niet zo raar dat ik nog veel PR's maak.. Maar ik mag misschien wel alvast wat meer mind muscle connectie gaan doen. Dat kwam toch neer op bijv. met een BB curl, erg focussen in gedachte op je biceps? (oftewel in algemene zin, die spier die je wilt aanpakken met de betreffende oefeningen?)PR's zijn altijd nice, maar daarvoor train je niet BBing hé. Dan moet je gaan powerliften.
BBing moet je je spier uitputten en dan maken de kilo's niet uitMind Muscle connectie
en squeezen gaat boven op kilo's op de barbell te smijten imo
Klopt, maar zo'n slappe beginner als ik is het niet zo raar dat ik nog veel PR's maak.. Maar ik mag misschien wel alvast wat meer mind muscle connectie gaan doen. Dat kwam toch neer op bijv. met een BB curl, erg focussen in gedachte op je biceps? (oftewel in algemene zin, die spier die je wilt aanpakken met de betreffende oefeningen?)
jaa ik wil ook altijd liefst me setje afmaken, desnoods wat jij mij vertelde, 20-30 sec. pauze en dan de laatste 2 of 3 reps eruit persen.. werkt soms wel echt fijn!Idd, natuurlijk moet je dat niet altijd doen en de laatste reps mag er wel een cheat
of geforceerd worden, maar je moet altijd wel je voorop gesteld aantal reps netjes afwerken.
jaa ik wil ook altijd liefst me setje afmaken, desnoods wat jij mij vertelde, 20-30 sec. pauze en dan de laatste 2 of 3 reps eruit persen.. werkt soms wel echt fijn!
en ik hou gewoon aan van: benen sets van 10 reps en Ub sets van 8 reps soms wat meer soms wat minder. enne rob, ik heb vaak na me eerste set echt nog wel over, is het dan verstandig om bijvoorbeeld door te rammen tot 12 reps?
Maar idd, je moet je Geen reps tellen, hoe moet ik dan een log bijhouden
ja nja tot nu toe doe ik dat ook, als ik 8 reps haal, volgende set erop. maar dan heb ik wel het gevoel dat ik die eerste set eigenlijk heb 'verspilt' aan een te licht gewicht..
Bedoel dat je je niet moet houden aan een voorop gesteld aantal reps. 

hmm ja ok, ik ga ook gewoon wel eens proberen om een rep out te doen in de laatste set.. ik ga binnen kort trouwens een keer BOR'en. als ik boven de 30 kg zit met db rows.. volgens mij ben ik echt hard daar op vooruit gegaanNee, bedoel ook niet letterlijk héBedoel dat je je niet moet houden aan een voorop gesteld aantal reps.
Ik gebruik bv een rep range van 6 a 8 reps of zoals bij Wendler een rep out doen. Maar uiteindelijk hou je
natuurlijk wel bij hoeveel reps je gedaan hebt
En zolang je je eerste set ook progressief verhoogt, is dat zeker niet um sonnst gedaan hoor![]()

hmm ja ok, ik ga ook gewoon wel eens proberen om een rep out te doen in de laatste set.. ik ga binnen kort trouwens een keer BOR'en. als ik boven de 30 kg zit met db rows.. volgens mij ben ik echt hard daar op vooruit gegaan![]()
Het is dat m'n gym het niet echt toe laat om te filmen (druk/geen plek) en ik heb geen camera, maar ik ga hem volgende training even doen. alleen ik trek hem naar me borst toe en sta zo goed als parallel aan de grondCheck: http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/80-95-1rm-geeft-maximale-hypertrophy-202020/
En 3XL heeft ooit eens een post gemaakt over het feit dat je tussen de sets 2 a 3 minuten moest rusten.
Die 2 factoren samen =
---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------
Je deadlift is er oa ook hoog genoeg voor, dus je rug moet dat aankunnen !

Geen idee wat m'n percentage is.. ik gok zelf rond de 10 procent. Abs goed zichtbaar, obliques ook. Zou ik dan nog even moeten laten metenLekkere training, zo te lezen ergens was je gewicht rond de 82kg ?
Wat is je bf% ?

Geen idee wat m'n percentage is.. ik gok zelf rond de 10 procent. Abs goed zichtbaar, obliques ook. Zou ik dan nog even moeten laten meten
Maar ik ga zoiets pas meten als ik daar behoefte aan heb, nu zal het toch niet veel verschil brengen gok ik zo.