- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sjah, ik vind het voor mij niet écht interessant. Ik ben dan ook totaal niet aan het afvallen ofzo en wil gewoon mijn huidige vetpercentage het hele jaar door houden. dus ik doe dat op gevoel en merk het direct aan de zichtbaarheid van de buikspieren en aders op m'n onderarmen.Heb zelf zown metertje gekocht, 4 tientjes, aanrader![]()

Dan moet je opletten, soms post ik die, maar die laat ik nooit langer dan een dag staan

Dan moet je opletten, soms post ik die, maar die laat ik nooit langer dan een dag staan
Overigens over 2 weken precies, ga ik naar Kroatië. Dan moet ik toch wel met minimaal 3 sletjes terug komen. Hoewel het is de vraag of ik ze dan nog kan vinden op Facebook o.i.d...![]()
jup. nja kijk ik doe die presses altijd SUPER strict, als ik ze doe zoals ik ze normaal doe kan ik in principe al 45 kg pakken, maar ik voel het zo veel meer in me schouders hoe ik hem nu doe. dan maar minder gewicht.alsnog 2 pr's tijdens dit absurte weer, netjes Iceicebaby

Ja in het begin wel ja, toen was het nog niet zo warmik had ook al moeite met het weer. ik zou haast durven zeggen: goed om te deloaden.
maar alsnog je best gedaan!
ik ga denk ik volgende UB training een paar oefeningen dropsets doen, ook begin van de training. want er zijn een paar die echt omhoog moeten (side raises, press, db bench) want chins gaan wel vooruit, dips ook, db rows gaan als een speer en bb curls zijn niet een prioriteit..thx manNice die chins hoor!
En ja, ik dreef ook echt de (plate loaded) legpress uit, niet normaal. Als mn lijf een openstaande kraan was.
ga na me vakantie eens kijken voor een weight-belt
Ik zal eens even kijkenJa, dat ub/lb ziet er best lekker uit, ook al ben ik op dit moment tevreden met mijn eigen split. Mooie vooruitgang met gewichten iig.
Kracht op de press liep wel gauw terug na het eerste setje, of heb je dat verkeerd opgeschreven?
, ja had je goed gezien, liep snel terug.. indeed it is..Haha, ja kleren uittrekken is echt dramatisch met dit weer![]()
nee we hebben niksLekkere training, heb je geen airco in de gym of iets dergelijks ?
tenminste niet iets dat helpt.jaaaa nja ik vind het wel vervelendToch nette training ondanks dit weer, niets mis meeShirt uittrekken is idd een hel met dit weer, haha ik kon em vanmiddag gewoon uitwringen.