XXL Nutrition

UB/LB Log vol met motivatie en sletjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb zelf zown metertje gekocht, 4 tientjes, aanrader :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Heb zelf zown metertje gekocht, 4 tientjes, aanrader :thumbs:
Sjah, ik vind het voor mij niet écht interessant. Ik ben dan ook totaal niet aan het afvallen ofzo en wil gewoon mijn huidige vetpercentage het hele jaar door houden. dus ik doe dat op gevoel en merk het direct aan de zichtbaarheid van de buikspieren en aders op m'n onderarmen.:)
er wordt vanmiddag trouwens getraind in deze hitte..

waar zijn de sletjes?

Dan moet je opletten, soms post ik die, maar die laat ik nooit langer dan een dag staan;)

Overigens over 2 weken precies, ga ik naar Kroatië. Dan moet ik toch wel met minimaal 3 sletjes terug komen. Hoewel het is de vraag of ik ze dan nog kan vinden op Facebook o.i.d... :mad:

Dan moet je opletten, soms post ik die, maar die laat ik nooit langer dan een dag staan;)

Overigens over 2 weken precies, ga ik naar Kroatië. Dan moet ik toch wel met minimaal 3 sletjes terug komen. Hoewel het is de vraag of ik ze dan nog kan vinden op Facebook o.i.d... :mad:

hmm, PM die shit dan!

Jezus man, te warm gewoon om een normale training neer te zetten.. zet ook alleen de PR's neer..

Press:
8x30 kg
8x30 kg
7x40 kg PR

Hammer chins:
8xBW
8xBW (laatste 10 sec. rust)
6xBW VPR

voor de rest nog niet boeiende Db benchpress, db side raises, 1 set db rows, dips en bb curls gedaan, maar was echt niks.. ik dreef echt in me shirt..

alsnog 2 pr's tijdens dit absurte weer, netjes Iceicebaby

alsnog 2 pr's tijdens dit absurte weer, netjes Iceicebaby
jup. nja kijk ik doe die presses altijd SUPER strict, als ik ze doe zoals ik ze normaal doe kan ik in principe al 45 kg pakken, maar ik voel het zo veel meer in me schouders hoe ik hem nu doe. dan maar minder gewicht.
man man man.. ik hoop dat het weer wat koeler wordt tijdens m'n trainingen want dit ging nergens over.. :o

ik had ook al moeite met het weer. ik zou haast durven zeggen: goed om te deloaden.

maar alsnog je best gedaan!

Nice die chins hoor!

En ja, ik dreef ook echt de (plate loaded :D) legpress uit, niet normaal. Als mn lijf een openstaande kraan was.

ik had ook al moeite met het weer. ik zou haast durven zeggen: goed om te deloaden.

maar alsnog je best gedaan!
Ja in het begin wel ja, toen was het nog niet zo warm;) ik ga denk ik volgende UB training een paar oefeningen dropsets doen, ook begin van de training. want er zijn een paar die echt omhoog moeten (side raises, press, db bench) want chins gaan wel vooruit, dips ook, db rows gaan als een speer en bb curls zijn niet een prioriteit..

nog iemand ideeën ?
Nice die chins hoor!

En ja, ik dreef ook echt de (plate loaded :D) legpress uit, niet normaal. Als mn lijf een openstaande kraan was.
thx man:) ga na me vakantie eens kijken voor een weight-belt

Hehe kort maar krachtig ;)
Lekkere prs!

Trainingen gaan overigens gewoon door.
Maar door het warme weer krijg ik wel telkens dit soort trainingen:

Warming up

Press
8x45 kg
6x40 kg
5x40 kg

Db bench press
8x22 kg
8x20 kg
7x20 kg

Db side raises
8x6 kg
8x5 kg
8x6 kg

Dips
8xBW
8xBW
7xBW

pull ups (pronated grip)
8xBW (moeizaam, was té warm echt..)
5xBW

Db rows
3x8x26 kg

EZ-curl
3x8x20 kg

meeeh.. shirt zag eruit als of ik het net uit de wasmachine had gehaald, kreeg hem ook onmogelijk uit.. heb een half uur nodig gehad om weer af te koelen..

ziet er toch keurig uit vind ik dan.

Ja, dat ub/lb ziet er best lekker uit, ook al ben ik op dit moment tevreden met mijn eigen split. Mooie vooruitgang met gewichten iig.
Kracht op de press liep wel gauw terug na het eerste setje, of heb je dat verkeerd opgeschreven?

Haha, ja kleren uittrekken is echt dramatisch met dit weer :P

Lekkere training, heb je geen airco in de gym of iets dergelijks ?

Toch nette training ondanks dit weer, niets mis mee ;) Shirt uittrekken is idd een hel met dit weer, haha ik kon em vanmiddag gewoon uitwringen.

ziet er toch keurig uit vind ik dan.
:)
Ja, dat ub/lb ziet er best lekker uit, ook al ben ik op dit moment tevreden met mijn eigen split. Mooie vooruitgang met gewichten iig.
Kracht op de press liep wel gauw terug na het eerste setje, of heb je dat verkeerd opgeschreven?
Ik zal eens even kijken;), ja had je goed gezien, liep snel terug..
Haha, ja kleren uittrekken is echt dramatisch met dit weer :P
indeed it is..
Lekkere training, heb je geen airco in de gym of iets dergelijks ?
nee we hebben niks :p tenminste niet iets dat helpt.
Toch nette training ondanks dit weer, niets mis mee ;) Shirt uittrekken is idd een hel met dit weer, haha ik kon em vanmiddag gewoon uitwringen.
jaaaa nja ik vind het wel vervelend:P

ik zit trouwens ontzettend te twijfelen of ik de press er gewoon uit met halen en incline moet gaan benchen ofzo..

Wij hebben een dikke fan boven t squatrek hangen. Vat je echt kou.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven