- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oke nja ik vroeg me inderdaad ook wel af hoeveel dat ding weegt.. maarre ja die kan zeker nog wel omhoog hoorVoor muziek moet je mijn log maar eens bekijken, post regelmatig eentje. Ga binnenkort mijn playlist eens posten.
Die plate loaded leg press kan wel wat hoger in verhouding tot je squat?Zo'n ding weegt trouwens meestal rond de 50kg denk ik, maar die reken je er nooit bij in principe.
maar vergeet neit dat ik wel heb gesquat de afgelopen maanden en nog nooit leg press heb gedaan
daarnaast doe ik squat 3x5 en leg press 3x10 
Oke nja ik vroeg me inderdaad ook wel af hoeveel dat ding weegt.. maarre ja die kan zeker nog wel omhoog hoormaar vergeet neit dat ik wel heb gesquat de afgelopen maanden en nog nooit leg press heb gedaan
daarnaast doe ik squat 3x5 en leg press 3x10
als de playlist er is moet je maar een seintje geven, ik mis echt nog goede train muziek..
moet het nu doen met Dr.Lektroluv en Them Crooked Vultures..

oke nice!Ah ik squat terug sinds 2 maanden en had al een dik half jaar geen leg press meer gedaan. Begin deze week na 2e keer op 4 dagen squaten als allerlaatste leg press gedaan met 10x250 wat niet ver van mn pr ligt denk ik. Geloof me maar dat je leg press wel vooruit zal gaan van je squats.![]()
Leg press om de week afwisselen met lunges vind ik trouwens wel lekker werken, misschien ook een idee'tje.
Ik zal je een seintje geven als de lijst er is.![]()
welkom in mijn log trouwens.

Hoop dat dat het is ja

Denk je niet dat dat kwaad kan dan? want dan neem ik in totaal, dus tijdens en na me training iets van 60 gr dextrose ofzo.. (30 tijdens 30 na)
Hoop dat dat het is ja
---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------
Denk je niet dat dat kwaad kan dan? want dan neem ik in totaal, dus tijdens en na me training iets van 60 gr dextrose ofzo.. (30 tijdens 30 na)

Volgende training maar weer proberen dan
Ik heb ook nog samples liggen van NO-XPLODE en Crack! dus die sowieso proberen, maar die wilde ik eigenlijk bewaren voor over een maandje ofzo, als ik al even bezig ben, anders is er niks te zeggen over het verschil met of zonder..