Fitness Seller

UB/LB Log vol met motivatie en sletjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed idee man, kga zo ook even in de tuin liggen :D

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens! Als er nog mensen zijn die goede muziek hebben die past bij een zware training, hoor ik het graag!
Ik sta voor alles open behalve voor hardcore/terror enzo..
Zoek gewoon dingen als de dropkick murpheys ofzo..

Nou kijk ik heb een keer getopt bij een vriend van me, 400m hardloper. Maar die zette een paar nummers van hun aan die waren wel vet. Maar net zelf even gezocht en was totaal niet wat ik in gedachte had.. ik ga even je link bekijken;)

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Wel veel 50 cent.. maar zal toch een paar proberen;)

Staan veel relaxte nummers tussen, veel die ik ook al luister. Ga het ook eens checken :)

Voor muziek moet je mijn log maar eens bekijken, post regelmatig eentje. Ga binnenkort mijn playlist eens posten. ;)

Die plate loaded leg press kan wel wat hoger in verhouding tot je squat? :) Zo'n ding weegt trouwens meestal rond de 50kg denk ik, maar die reken je er nooit bij in principe.

Voor muziek moet je mijn log maar eens bekijken, post regelmatig eentje. Ga binnenkort mijn playlist eens posten. ;)

Die plate loaded leg press kan wel wat hoger in verhouding tot je squat? :) Zo'n ding weegt trouwens meestal rond de 50kg denk ik, maar die reken je er nooit bij in principe.
Oke nja ik vroeg me inderdaad ook wel af hoeveel dat ding weegt.. maarre ja die kan zeker nog wel omhoog hoor;) maar vergeet neit dat ik wel heb gesquat de afgelopen maanden en nog nooit leg press heb gedaan;) daarnaast doe ik squat 3x5 en leg press 3x10 :)

als de playlist er is moet je maar een seintje geven, ik mis echt nog goede train muziek..
moet het nu doen met Dr.Lektroluv en Them Crooked Vultures..

Oke nja ik vroeg me inderdaad ook wel af hoeveel dat ding weegt.. maarre ja die kan zeker nog wel omhoog hoor;) maar vergeet neit dat ik wel heb gesquat de afgelopen maanden en nog nooit leg press heb gedaan;) daarnaast doe ik squat 3x5 en leg press 3x10 :)

als de playlist er is moet je maar een seintje geven, ik mis echt nog goede train muziek..
moet het nu doen met Dr.Lektroluv en Them Crooked Vultures..

Ah ik squat terug sinds 2 maanden en had al een dik half jaar geen leg press meer gedaan. Begin deze week na 2e keer op 4 dagen squaten als allerlaatste leg press gedaan met 10x250 wat niet ver van mn pr ligt denk ik. Geloof me maar dat je leg press wel vooruit zal gaan van je squats. ;)

Leg press om de week afwisselen met lunges vind ik trouwens wel lekker werken, misschien ook een idee'tje. :)

Ik zal je een seintje geven als de lijst er is. :cool:

Ah ik squat terug sinds 2 maanden en had al een dik half jaar geen leg press meer gedaan. Begin deze week na 2e keer op 4 dagen squaten als allerlaatste leg press gedaan met 10x250 wat niet ver van mn pr ligt denk ik. Geloof me maar dat je leg press wel vooruit zal gaan van je squats. ;)

Leg press om de week afwisselen met lunges vind ik trouwens wel lekker werken, misschien ook een idee'tje. :)

Ik zal je een seintje geven als de lijst er is. :cool:
oke nice!:D welkom in mijn log trouwens.
nja ik voel in tegenstelling tot de squat, voel ik bij de leg press enorm me quadriceps, die waarschijnlijk door de verschillende houding t.o.v. de squat.
Ik had eerst lunges in m'n programma ipv leg press, maar zoals ik hierboven al heb vermeld, oefeningen gaan pas wisselen als ik niet meer verder kom;)

en inderdaad geef maar een seintje:D
over een half uurtje trainen, ben zeer benieuwd hoe dat gaat worden, heb nog nooit zoveel compounds voor UB gedaan in 1 training..

Oke en dan nu even de training van vandaag opschrijven.

Benchpress
10x20 kg
5x40 kg
5x60 kg
5x60 kg
5x60 kg

Pull ups
8xBW 9e fail
5xBW 6e fail
3xBW 3e was eigenlijk wel al beetje fail, kwam niet volledige met me gezicht boven de stang...

Dips
8xBW 9e fail
5xBW 6e dikke fail

Incline DB press
8x16 kg dikke fail op de 9e was echt op
6x16 kg 7e was gewoon klaar.. geen energie meer..

DB rows
10x20 kg
10x20 kg
10x20 kg

DB side raises
10x4 kg :o

CC
10x8 kg
10x8 kg
10x8 kg

Mooooooi.. zat totaal geen energie in me vandaag.. terwijl ik toch goed uit had gerust en lekker had gegeten..
Moet toch iets vinden om de gehele training energie te houden. Maargoed, veel oefeningen ook voor het eerst ooit gedaan.. dus stond er niet heel erg van te kijken :p
waren ekte ekto gewichten.

Moest er eigenlijk nog shrugs achteraan doen. die doe ik voortaan bij de LB training, dan heb ik precies evenveel oefeningen bij elke training..

Chocomel?

even wennen aan je schema en daarna knallen!

Lustikniet :rolleyes:
dacht meer aan dextrosewater?
of pre-workout sups.. maar die zijn vooral duur.. en ik heb 500 gr. dextrose voor 1 euro.. maar dat neem ik ook al na me training icm EAS..

Kan ook ja.

Hoop dat dat het is ja :o

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Denk je niet dat dat kwaad kan dan? want dan neem ik in totaal, dus tijdens en na me training iets van 60 gr dextrose ofzo.. (30 tijdens 30 na)

Waarvoor zou dat kwaad kunnen ?

Nee joh das nog best weinig ook, in de bulk nam ik 70 gram na de training alleen al. (zeg niet dat dit ideaal is hoor)
Is best te doen hoor.

Volgende training maar weer proberen dan:)
Ik heb ook nog samples liggen van NO-XPLODE en Crack! dus die sowieso proberen, maar die wilde ik eigenlijk bewaren voor over een maandje ofzo, als ik al even bezig ben, anders is er niks te zeggen over het verschil met of zonder..

Volgende training maar weer proberen dan:)
Ik heb ook nog samples liggen van NO-XPLODE en Crack! dus die sowieso proberen, maar die wilde ik eigenlijk bewaren voor over een maandje ofzo, als ik al even bezig ben, anders is er niks te zeggen over het verschil met of zonder..

Heb crack ook geprobeerd, op wat tintelingen na niks van gemerkt. Imo als je, jezelf goed kan opfokken goeie mentaliteit hebt + de wil hebt om een pr neer te zetten. Lijkt me dat voldoende, en crack heeft mij daarbij niet geholpen

Snap ik, maar Pre-workout sups hebben ook een psychologische werking natuurlijk..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven