AndroidHealthClinic

UB/LB Log vol met motivatie en sletjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja is cool, zit alleen niet veel meer op de ps3..

Bw staat laag.. heb eigenlijk sinds me operatie een dip en kom er maar niet uit..
word vandaag trouwens getraind! vorige week was even bekend worden met de oefeningen en dezeweek gaan we echt beginnen:)
baal alleen wel dat al die gewichten zo laag zijn, ik moetme daar écht een keer overheen zetten :mad:

ben trouwens benieuwd hoe het zal gaan, want gister sliep ik pas om half 4. oude beste vriendin kwam langs om 10 uur.. heeft tot 2 uur hier gezeten en toen kwam er moeder histerisch naar mn huis want iedereen zocht haar, niemand wist waar ze was.. vader panisch en toen besloot ze maar om bij mij te gaan slapen.. hoewel het altijd leuk is, is het absoluuut niet goed voor m'n nachtrust.. maarja gewoon stevig eten en gaan!
zien we wel;)

hmm - is je voeding wel in orde, anders even regelmatig een booster gebruiken voor je training, ik zelf merk bij creatine dat ik voller sta, hoewel het meerendeels tussen me hoofd zit werkt het wel.

leuke avond nog gehad met haar?
en mooie meid heb je gescoord hoor, dek hengst!

lees net dat je gewoon goed eet, heb geen zin om het aan te passen:o

succes man:fire:!

• Topic Starter Topic Starter
zien we wel;)

hmm - is je voeding wel in orde, anders even regelmatig een booster gebruiken voor je training, ik zelf merk bij creatine dat ik voller sta, hoewel het meerendeels tussen me hoofd zit werkt het wel.

leuke avond nog gehad met haar?
en mooie meid heb je gescoord hoor, dek hengst!

lees net dat je gewoon goed eet, heb geen zin om het aan te passen:o

succes man:fire:!
thx man:) jaaa heb het nog steeds niet verleerd hehe:D

jaa was wel leuk hoor, we hebben een hele aparte band en ze kwam lekker bij me liggen..

ik heb nog crack! en NO XPLODE liggen, eens gebruikn? staat alleen geen gebruikersshizzle op dus weet niet wanneer ik hetmoet innemen enzo :o

kwartiertje voor de training

thx man:) jaaa heb het nog steeds niet verleerd hehe:D

jaa was wel leuk hoor, we hebben een hele aparte band en ze kwam lekker bij me liggen..

ik heb nog crack! en NO XPLODE liggen, eens gebruikn? staat alleen geen gebruikersshizzle op dus weet niet wanneer ik hetmoet innemen enzo :o
de crack is trouwens echt een overheerlijke smaak, no-xplode is ook goed te doen.
ik zou gewoon eerst eten en een 45-60min erna je sample nemen, 250-350ml water, en een kleine 15min erna trainen.

Thx mannen :)
ja ik eet om 3 uur wel even flink.. zorg ik dat ik er om 4 uur ben, ff crack nemen en dan praten met de eigenaar/bb'er kwartiertje en dan trainen!
vandaag trouwen UB aan de beurt.. alleen wil ik beginnen met pull ups of dips.. alleen hoe de fak warm ik daar voor op?

Thx mannen :)
ja ik eet om 3 uur wel even flink.. zorg ik dat ik er om 4 uur ben, ff crack nemen en dan praten met de eigenaar/bb'er kwartiertje en dan trainen!
vandaag trouwen UB aan de beurt.. alleen wil ik beginnen met pull ups of dips.. alleen hoe de fak warm ik daar voor op?
hmm voor mij is de warm-up met me bw, maar chin-ups zou je altijd met wat contrage gewicht kunnen doen.

trouwens straigt-arm pull down niks voor jou? persoonlijk echt een super lat-killer oefening

nee maar ik doe gewoon 3 sets max x BW dus hoe moet ik daar een warming up bij doen dan? of gewoon niet? ik doe trouwens pull ups aan een stang, zonder contra gewicht..

ok ik sta nu voor een keuze

pre 20 gr dextro 10 gr eas
tijdens 20 gr dextro water
post 20 gr dextro 10 gr eas

of
pre 10 gr eas + crack!
tijdens water
post 10 gr eas 30 gr dextro

Beetje opwarmen met face pulls, db presses/mp, wat curls en extensions
zo doe ik het meestal

thx eddine :)
doe wel wat seated rows op laag gewicht en curls op laag gewicht, de andere twee oefeningen als ik wil beginnen met dips :D

Even wat ik eet, ongeveer 1,5 uur voor me training.
2 gekookte eitjes
70 gr brinta, 30 gr whey, 300 ml melk
skiwi
200 gr magere kwark..

moet wel op kunnen trainen dacht ik zo!

Zo.. wel gunstig getraind!
was er alleen op de terug achter gekomen dat ik side raises was vergeten :o
warming-up
seated rows
15x15 kg
15x15 kg
zelfde apparaat nog even biceps geïsoleerd

MP
10x10 kg
5x10 kg

Pull ups
9xBW
5xBW 6e fail
5xBW 6e net aan fail

Dips
10xBW
6xBW 7e fail ging net even te diep

Incline db press
10x16 kg
8x16 kg 9e fail
7x16 kg 8e was gewoon klaar

Db rows
10x20 kg
10x20 kg
10x20 kg lekkahh.. volgende keer 22 kg

Benchpress
5x50 kg was op
5x50 kg nog steeds op.. trillende armen
4x55 kg was even te enthousiast aan het einde van me training

BB curl
10x20 kg
10x20 kg persen laatste reps
6x20 kg het zat er niet meer in

en toen nog side raises vergeten :o stom stom stom

net lkker kip met groente en rijst gegeten á la mama nu ff resterende van het bakje kwark.. voel me schouders armen en rug op borst ook..:D

Laatst bewerkt:
Gaan er nog mensen stemmen vandaag?

nope

why not?

hmm voor mij is de warm-up met me bw, maar chin-ups zou je altijd met wat contrage gewicht kunnen doen.

trouwens straigt-arm pull down niks voor jou? persoonlijk echt een super lat-killer oefening

Voor mn rug/bicepzzz/lats dag doe ik assisted pull-ups als warmingup :P

Ben trouwens wel benieuwd naar die lat-killer?

Pull ups
9xBW
5xBW 6e fail
5xBW 6e net aan fail

Dips
10xBW
6xBW 7e fail ging net even te diep

Nice, die pull-ups vooral. Vind ze sterk in verhouding met je dips ook.

Gaan er nog mensen stemmen vandaag?

Ik ben geweest ja.

Goed punt :roflol:

Ik snap echt niet hoe je 9 chin-ups weet weg te pompen, maar dan 'maar' 8x16 incline press doet bijvoorbeeld. Dit is niet negatief bedoeld, ben er jaloers op namelijk!:D Ik ben al blij als ik 5-6 chins per set haal, haha.

Ik heb VVD gestemd, die pull ups van je zijn trouwens echt netjes.

Hoe kan 't trouwens dat je op de MP maar 10 kg pakt?

je gaat gewoon bij 'n multi-station, neem een touw/rope, zorg dat je een kleine meter ervan af staat, neem touw vast en breng met gestrekte armen naar de zijkant van je boven benen, als ik deze in ss doe met chin-ups of lat-pull down gaan m'n kapodt!
ow ja ik breng ze omhoog tot oog hoogte.

*filmpje zien? of snap je het*

Voor mn rug/bicepzzz/lats dag doe ik assisted pull-ups als warmingup :P

Ben trouwens wel benieuwd naar die lat-killer?

Nice, die pull-ups vooral. Vind ze sterk in verhouding met je dips ook.

Ik ben geweest ja.

Goed punt :roflol:
jaa ik doe nu gewoon heel licht seated rows als warming up:)

die lat kill was de straight arm push down ofzo, kan me daar ook wel echt wat bij voorstellen.. inmens intern moment door de compleet gestrekte arm :eek:
Ik snap echt niet hoe je 9 chin-ups weet weg te pompen, maar dan 'maar' 8x16 incline press doet bijvoorbeeld. Dit is niet negatief bedoeld, ben er jaloers op namelijk!:D Ik ben al blij als ik 5-6 chins per set haal, haha.
nou in eerste instantie heeft een incline press natuurlijk níks te maken met de chin up en daarnaast doe ik de incline press voor het eerst nu.. ik vind hem echt heel erg triest zwak (wel meer oefeningen van mij trouwens) maarja komt vanzelf wel hoop ik op.. gewoon blijven oefenen.

Rome wasn't build in one day you know.
Ik heb VVD gestemd, die pull ups van je zijn trouwens echt netjes.

Hoe kan 't trouwens dat je op de MP maar 10 kg pakt?
nice ik heb SP gestemd gister. thx man:) MP 10 kg? dan moet je even lezen;) ik heb die als warming up staan. Ik had aan Eddine gevraagd voor warming up oefeningen voor wanneer ik wilde beginnen met chins en dips en dat waren dus oefeningen als rows, curls, presses etc;) dus was warming up!
je gaat gewoon bij 'n multi-station, neem een touw/rope, zorg dat je een kleine meter ervan af staat, neem touw vast en breng met gestrekte armen naar de zijkant van je boven benen, als ik deze in ss doe met chin-ups of lat-pull down gaan m'n kapodt!
ow ja ik breng ze omhoog tot oog hoogte.

*filmpje zien? of snap je het*
ik zelf snap het wel ja;) klinkt inderdaad als een killer main..

offtopic.. gister trouwens die jochies uit Amsterdam :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven