MuscleMeat

UB/LB Log vol met motivatie en sletjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Snap ik, maar Pre-workout sups hebben ook een psychologische werking natuurlijk..

Klopt, ik verwachte er veel van. Me verwachtingen waren hoog, aangezien ik tientalle goeie reviews van had gelezen. Was wat moe die dag dus, was dus een perfect moment om te testen. Ik merkte er helemaal niks van, daarna nam ik 2 scoops. Op de heenweg wat tintelingen in me gezicht, maar niks anders tegenover andere trainingen zonder crack

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nja we gaan het zien, ik heb dan weer niet zo'n hoge pet op van Crack! maar die NO-XPLODE moet toch wel íets doen als ik hier die reviews goed heb gelezen!

niet dat je even zegt: bro, heb nieuwe log check me uit, yo. Morgen alles even doornemen, moet nu gaan groeien, feel me;)

K*t sorry koen :bow2: ik schaam me dood :mad:
zal ook in jou logje kijken, ook al vind ik het daar te druk :p
jaahaa! eerst gamen we niet meer samen, nu negeer je me op dbb:(
wat volgt?

wacht maar tot in jou log elke dag 3 pagina's vol staat! dan ben je blij met mijn rustige logje - hehe

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

even alles doorgelezen, hoe hoog was je squat voor de operatie nog eens?

jaahaa! eerst gamen we niet meer samen, nu negeer je me op dbb:(
wat volgt?

wacht maar tot in jou log elke dag 3 pagina's vol staat! dan ben je blij met mijn rustige logje - hehe

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

even alles doorgelezen, hoe hoog was je squat voor de operatie nog eens?
Gister alweer goed gemaakt :) ehm volgends mij was hij 3x5x90 1 RM 115 ofzo
:roflol:

wat ne lieverdt - not bad at all Stef!
we kunnen trouwens ook nog eens mw1 doen

hoe staat het met je bw nu?
ja is cool, zit alleen niet veel meer op de ps3..

Bw staat laag.. heb eigenlijk sinds me operatie een dip en kom er maar niet uit..
word vandaag trouwens getraind! vorige week was even bekend worden met de oefeningen en dezeweek gaan we echt beginnen:)
baal alleen wel dat al die gewichten zo laag zijn, ik moetme daar écht een keer overheen zetten :mad:

ben trouwens benieuwd hoe het zal gaan, want gister sliep ik pas om half 4. oude beste vriendin kwam langs om 10 uur.. heeft tot 2 uur hier gezeten en toen kwam er moeder histerisch naar mn huis want iedereen zocht haar, niemand wist waar ze was.. vader panisch en toen besloot ze maar om bij mij te gaan slapen.. hoewel het altijd leuk is, is het absoluuut niet goed voor m'n nachtrust.. maarja gewoon stevig eten en gaan!

Laatst bewerkt:
waar zijn de sletjes piccas?

waar zijn de sletjes piccas?
ff zoeken, chick geregeld afgelopen vrijdag in Pirates in amsterdam.. ze woont toch niet in nederland dus what the hell... had ik maar niet zo'n misleidende topic titel moeten maken

de linker..

Laatst bewerkt:
Deutsch?

Haha nice man! Goed geregeld. Valeska, Duitse zeker?

Ja hoeweet je dat :o

door de naam? ik had die naam namelik nog nooit gehoord..

mooie meid man

haha ja maar is zeker niet de knapste hoor..
maarree jongens wat is dit..? opeens is me log (d)ruk :o

Ziet er uit als van hier, en ValesKa duidt op oostelijk :p
Vrijwel elke Nederlander zal zijn/haar kind ValesCa noemen.

hele motivatie erachter ook nog :roflol:

miss post ik later nog wel een sletje uit het verleden die ik ch niet meer spreek.. misschien wel me russische chick :o
maar niet nu, want dan gaan jullie allemaal weer weg daarna :mad:

instant abbo

Meer pics!

Laterrrrrr
meeste dames houd ik nog contact mee dus dat ga ik echt niet doen;)

OT: 4 uur word er getraind!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven