Fitness Seller

unkn0wn's logje [homegym]

Same here man.. vakanties zijn k*t. Veel werken, en trainen op zn hoogst op onderhoud

• Topic Starter Topic Starter
Rug en triceps vandaag, vroeg trainen zonder maaltijd ervoor. Alleen PWO erin en banaantje op. Wou net beginnen, roept m'n pa om te helpen. Dus maar ff snel geholpen 110 hooibalen op te stapelen. Lekkere warming up:D. Daarna best goede training neergezet.

Rug

deadlift

5 x 5 x 105kg PR :)

Geen grip problemen en ging vrij easy, doe deadlift nu ook als eerste oefening. Komt beter tot z'n recht dan.

pull ups

8 x 5kg
6 x 5kg
7 x BW

BB row (EZ bar)

12 x 42,5kg
8 x 42,5kg
7 x 45kg
6 x 45kg

Zit altijd te k*tten op deze oefening, kan er ook maar geen kracht in krijgen. Boven rug is sowieso een min punt.

triceps

diamond push ups

20 x BW
18 x BW rep out
16 x BW rep out

skullcrushers (strict)

8 x 25kg
7 x 25kg
7 x 25kg

DB extension (standing)

10 x 20kg
8 x 20kg
8 x 20kg

Ik ga nu wat vaker van mijn vaste schema afwijking, vooral om variatie te creeëren. Nu snel maaltijd en shake naar binnen werken en daarna richting m'n werk. Morgen vrij dus een mooi dagje om benen te trainen. Zaterdag schouders is de voorlopige planning.

Same here man.. vakanties zijn k*t. Veel werken, en trainen op zn hoogst op onderhoud

Ja behoorlijk irritant. Eet eigenlijk alleen 's Ochtends een grote maaltijd en 's Avonds na het werk. Eigenlijk een soort IF dus:p. Kom volgens mij net boven onderhoud, vp% blijft gelijk en BW neemt geleidelijk toe, dus eigenlijk gaat het wel aardig. Ben nog steeds aan het twijfelen hoe ik de komende 8 maanden ga bulken, denk meer clean bulk gericht zo'n 400 boven onderhoud. Wil niet de fout maken om teveel vet aan te zetten, want dat speelt alleen maar tegen in de cut denk ik.

Ja behoorlijk irritant. Eet eigenlijk alleen 's Ochtends een grote maaltijd en 's Avonds na het werk. Eigenlijk een soort IF dus:p. Kom volgens mij net boven onderhoud, vp% blijft gelijk en BW neemt geleidelijk toe, dus eigenlijk gaat het wel aardig. Ben nog steeds aan het twijfelen hoe ik de komende 8 maanden ga bulken, denk meer clean bulk gericht zo'n 400 boven onderhoud. Wil niet de fout maken om teveel vet aan te zetten, want dat speelt alleen maar tegen in de cut denk ik.

Hele jaar door 300+ ga ik doen na de vakantie. Dan maar slowgainen. Blijf k iig lekker droog.

Had ff geen tijd gehad om m'n log bij te houden. Dus hier twee trainingen, van benen en schouders.

benen.

Squat ATG

5 x 5 x 62,5kg

hacksquat

Niet gedaan, voelde m'n onderrug heel erg. Had echt het gevoel dat ik deze niet moest belasten omdat ik anders een blessure op zou lopen. Volgende keer even kijken hoe deadlifts gaan dus, techniek zit volgens mij goed maar weet dit natuurlijk niet 100% zeker.

DB lunges dumbbells

4 x 8 x 17,5kg

one legged calf raises (met dumbbell in hand)

4 x 20 x 25kg

Training ging k*t omdat ik totaal niet fit was (onderrug en deel van benen ook niet). Wel even doorgebeten tot het einde en na 2 dagen heb ik nog steeds behoorlijk spierpijn dus zit wel goed denk ik.

schouders

MP

12 x 37,5kg
8 x 40kg
7 x 40kg
7 x 40kg

Side raises

8 x 10kg strict
12 x 7,5kg superstrict
11 x 7,5kg

Rear delt fly's

3 x 10 x 12,5kg

BB shrugs

15 x 80kg
12 x 80kg
10 x 80kg

Wel goede training opzich.

Mooie Mp man heb je geen vriend die ook traint dan kan je daar mee trainen en spotten:D

Je kan ook incline met halter doen heb je geen last dat je niet omhoog krijgt.

Side raises merk ik zelf hoe meer ik t gewicht naar beneden gooi hoe beter die gaat en hoe gruwelijk meer ik hem voel.

Mooie Mp man heb je geen vriend die ook traint dan kan je daar mee trainen en spotten:D

Je kan ook incline met halter doen heb je geen last dat je niet omhoog krijgt.

Side raises merk ik zelf hoe meer ik t gewicht naar beneden gooi hoe beter die gaat en hoe gruwelijk meer ik hem voel.

Ik train eigenlijk altijd thuis en alleen dus spotter is sowieso niet altijd voorhanden:( Niemand in de buurt hier die traint, alleen verderop maar daar is wel een goede gym. Dat spotten geef ik niet heel veel om, ik zorg gewoon dat ik net onder failure ga. Bij sommige oefeningen als BP is het alleen vervelend af en toe maar kom er wel uit.

Incline doe ik nu het liefst met dumbbells, lekkere oefening vind ik dat. Aangezien ik ook al de standaard benchpress doe en die zeker wil doen heb ik gekozen voor dumbbells. Omhoog krijgen van de dumbbells zal wel wat beter gaan na verloop van tijd hoop ik, gewoon even kracht ontwikkelen daarin:D

Ja zo denk ik ook over side raises en de meeste isolatie oefeningen, form>weight.

Thanks voor het bekijken van m'n log btw:)!

Ik train eigenlijk altijd thuis en alleen dus spotter is sowieso niet altijd voorhanden:( Niemand in de buurt hier die traint, alleen verderop maar daar is wel een goede gym. Dat spotten geef ik niet heel veel om, ik zorg gewoon dat ik net onder failure ga. Bij sommige oefeningen als BP is het alleen vervelend af en toe maar kom er wel uit.

Incline doe ik nu het liefst met dumbbells, lekkere oefening vind ik dat. Aangezien ik ook al de standaard benchpress doe en die zeker wil doen heb ik gekozen voor dumbbells. Omhoog krijgen van de dumbbells zal wel wat beter gaan na verloop van tijd hoop ik, gewoon even kracht ontwikkelen daarin:D

Ja zo denk ik ook over side raises en de meeste isolatie oefeningen, form>weight.

Thanks voor het bekijken van m'n log btw:)!

Ik zal hem ook af en toe volgen.
Misschien kijk of je via iets kan zorgen dat ze al in lucht zitten(net zoals bij een bench het rek )

Hey kerel! Succes man ik volg.

Borst

BP [5x5]

5 x 60kg
5 x 62,5kg
5 x 65kg (fail al op 2e of 3e rep..:()
4 x 62,5kg
7 x 60 kg rep out

BP is toch niet naar m'n zin, ik train nu echt op kracht maar gaat niet omhoog hoe ik zou willen. Volgende keer maar niet verhogen.

incline DB press

12 x 22,5kg
9 x 25kg
7 x 25kg
6 x 25kg

DB fly

12 x 15kg
10 x 17,5kg
7 x 17,5kg

Biceps

chin up

9 x 7,5kg
8 x 5kg
6 x 5kg
8 x BW

BB curl (EZ bar)

10 x 30kg
8 x 30kg
8 x 30kg

hammer curls

3 setjes, weet exacte reps niet meer.

Valt me op dat je deadlift zwaar is vergeleken met de andere oefeningen, zonder hier een waardeoordeel aan te verbinden.

Valt me op dat je deadlift zwaar is vergeleken met de andere oefeningen, zonder hier een waardeoordeel aan te verbinden.

Klopt, maar heel veel oefeningen doe ik nu pas nog maar een maandje (sinds ik al m'n nieuwe materiaal heb). Voorheen deadlifte weliswaar met dumbbells, maar wel zwaar. Hoop dat de rest wel bijtrekt.

Ok duidelijk suc6 iig, ik ga het volgen!

Geduld is een schone zaak t gaat weliswaar eerst om t groeien toch je blijft heus wel groeien of je nou nu met 60 bp met mooie techniek of zwaar gespotte 70.
Kan je net zo goed 60 doen.
Verder mooie training:D

Ok duidelijk suc6 iig, ik ga het volgen!

thanks!:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 23:47 ----------

Geduld is een schone zaak t gaat weliswaar eerst om t groeien toch je blijft heus wel groeien of je nou nu met 60 bp met mooie techniek of zwaar gespotte 70.
Kan je net zo goed 60 doen.
Verder mooie training:D

Ja zo denk ik ook wel haha, maar krachtgains werken vaak wel motiverend. Thanks en jij verder ook succes met je trainingen!

thanks!:)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 23:47 ----------

Ja zo denk ik ook wel haha, maar krachtgains werken vaak wel motiverend. Thanks en jij verder ook succes met je trainingen!

Daar heb je zeker gelijk in maar geloof mij als ze irl gaan zeggen wow je bent echt breed aan t worden je gaat denken yeaaaah:D

Even een update...

Heb de afgelopen week een kleine rustweek ingelast, m'n lichaam voelde uitgeput en kreeg overal last van pijn (vooral onderrug/schouders). Had ook last van wat motivatie problemen. Omdat ik om de paar maanden meestal een rustperiode hou vond ik dat nu ook verstandig te doen. Normaal doe ik dit als ik op vakantie ga maar dat was dit jaar niet het geval, vandaar dat ik het maar zo besloten heb. Natuurlijk nog wel goed geprobeerd te blijven eten, en hier en daar wat BW oefeningen gedaan.

Nu dan vandaag toch weer begonnen met trainen, met een goede training als resultaat:D

Borst

BP [5x5]

5 x 5 x 60kg

Goed op techniek gelet, voelde gelijk een betere pomp. Voelt beter dan elke keer failen op de 4e of 5e set door teveel gewicht toe te voegen.

incline DB press

10 x 25kg
7 x 25kg
7 x 25kg
7 x 25kg

DB fly

14 x 15kg
10 x 17,5kg
7 x 17,5kg

Biceps

chin up

8 x 10kg
8 x 7,5kg
8 x 5kg
6 x 5kg

BB curl (EZ bar)

10 x 31kg
8 x 31kg
8 x 31kg

hammer curls

10 x 15kg
8 x 15kg
8 x 15kg

Goed bezig, was zelf alweer verkouden geworden (2 daagjes) omdat ik teveel had getraind in de vakantie, weerstand was gedaald. Dus zelf ook rust genomen, gisteren en vandaag niet getraind. Morgen kijken of ik bench kan maxen met 100kg.

Goed bezig, was zelf alweer verkouden geworden (2 daagjes) omdat ik teveel had getraind in de vakantie, weerstand was gedaald. Dus zelf ook rust genomen, gisteren en vandaag niet getraind. Morgen kijken of ik bench kan maxen met 100kg.

Ah oke, ja soms kan rust jezelf erg goed doen. Nice! 100kg bench is niet niks.

100kg niet geprobeerd uiteindelijk wel 6x 90kg, was ook tevreden mee, gezien de slechte nachtrust.

Ik vanavond nog proberen te loggen.

Terug
Naar boven