Fitness Seller

unkn0wn's logje [homegym]

• Topic Starter Topic Starter
Training van vanochtend, k*ttraining. Begon goed maar daarna kreeg ik last van m'n maag en lower back.. iets moeten inkorten toen.

Deadlifts

5 x 115kg
5 x 115kg
5 x 120kg nice

pull ups

10 x BW + 7,5kg
8 x BW + 7,5kg
7 x BW + 7,5kg

BOR

Probeerde deze, maar na een paar reps voelde ik al pijn in m'n onderrug. Maar niet verder gegaan toen. Toen maar DB rows gedaan.

DB rows

12 x 27,5kg
10 x 27,5kg
8 x 27,5kg

Toen erge last van m'n maag, shrugs pak ik volgende training bij schouders.

Ben van morgenmiddag tot zaterdagmiddag niet thuis, hoop dat ik zaterdag dan nog kan trainen. Anders zondag maar benen en schouders samen trainen.

Ach dan neem die paar dagen rust! Kun je daarna er tegenaan gaan! :)

klote van je onderrug man.

Verder lekkere training man die deadlift ziet er naice uit

Ach dan neem die paar dagen rust! Kun je daarna er tegenaan gaan! :)

yup, maar vind het toch altijd k*t om trainingen te missen

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 00:57 ----------

klote van je onderrug man.

Verder lekkere training man die deadlift ziet er naice uit

ja is ff k*t maar valt te overzien, heb ik wel vaker gehad, is meestal na een weekje over.. en thanks

flinke deadlift!
niet té zwaar doen he :-)
vorm boven gewicht.

Ja weet ik, alleen heb gauw de neiging zwaar te liften. Alhoewel de techniek niet slecht is, alleen bij 120kg werd het wel even erg zwaar. Wil toch wel krachtprogressie maken en omdat ik laag in reps zit kan ik wel zwaar liften denk ik.

Ja ik ga ook eens 5x5 op me deadlift doen. Ik snap niet dat ik daar maar max 80 kan doen. Terwijl de rest al boven de 100 zit... Als ik 100 doe zal mijn techniek wel vol k*t zijn

Ja ik ga ook eens 5x5 op me deadlift doen. Ik snap niet dat ik daar maar max 80 kan doen. Terwijl de rest al boven de 100 zit... Als ik 100 doe zal mijn techniek wel vol k*t zijn

Niet getreurd :p
Ik zit op 110 kg 5 reps
Terwijl me bor gewoon op 75 kg zit

Niet getreurd :p
Ik zit op 110 kg 5 reps
Terwijl me bor gewoon op 75 kg zit

Hahaha ja maar jij bent een beest, weet je toch!? :p al die zware gewichten met rug.. jelly.. Misschien dat ik me dan maar eens 2x per week rug ga doen. En dan bij Deadlift 5x5, laag beginnen met gewichten en dan de laatste set iets zwaarder. En je bor is dan ****ing netjes! Ik haal dat echt niet. Waarom begin jij niet eens met een log?

2 dagen niet getraind en slecht gegeten. Nu even een FB training gedaan om het weer op te pakken.

Squats (ATG)

5 x 5 x 70kg

BP

5 x 70kg
4 x 72,5kg (fail)
4 x 70kg (fail)

pull ups

geconcentreerd en langzame negatives

3 x 10 x BW

MP

3 x 8 x 45kg

shrugs

3 x 12 x 27,5kg

one legged calf raises

15 x 27,5kg
12 x 27,5kg
12 x 27,5kg

lekker onder de barbell uitkruipen bij je fails :)

Haha dat dit keer niet, noem het een fail omdat ik de 5 reps niet haalde. Voelde aan dat het niet meer ging. Onder de barbell uitkruipen moet wel is maar is niet prettig:p

Heel slim dat je even fb doet. Ga ik morgen ook doen, sinds donderdag niet meer getraind

Netjes voor Atg squats.

Ik heb vandaag ook FB getraind, doe ik ook altijd als ik weer helemaal hersteld ven.

Borst en biceps vandaag, overdag wel blokuur gym gehad waar ik me flink in het zweet heb gewerkt. Voelde me dus ook iets minder fit, maar training ging lekker.

BP

3 x 5 x 70kg

iets lager setvolume, zondag ook al gebenchd.

incline DB press

11 x 27,5kg
8 x 27,5kg
8 x 27,5kg
10 x 27,5kg (flat bench)

incline DB fly

12 x 15kg
10 x 15kg
8 x 15kg

chin ups

9 x BW + 12,5kg
8 x BW + 12,5kg
8 x BW + 12,5kg
7 x BW + 12,5kg

EZ bar curls SS hammer curls

12 x 31kg ss 12 x 12,5kg
10 x 31kg ss 12 x 12,5kg

Enorme pump. Voelde ook pijn aan m'n linkerarm tussen mn voorarm en bicep. Voelde een beetje aan alsof ik iets verrekt had, dus laatste setje maar gelaten voor wat het is. Nu is de pijn weg gelukkig, zit niet te wachten op een blessure..

Die pijn die je zegt heb ik ook ooit gehad, bij mij was het geloof ik door overbelasting ofzo..
Heb het toen een weekje rustig aan moeten doen. Maar dat was ook in een week renesse, crappy voeding en vervolgens stuk of 5x achter zo'n jetski gaan hangen met al je kracht. :o
Dus zal waarschijnlijk in jouw geval niet zo heel erg zijn aangezien je het ook rustig aan deed.

Ja was denk ik gewoon ff overbelasting. Die superset was erg zwaar waardoor er veel druk op kwam te staan. Is nu weer helemaal weg.

klinkt als tendonitis, even uitkijken als je het de volgende training weer hebt

Hahaha ja maar jij bent een beest, weet je toch!? :p al die zware gewichten met rug.. jelly.. Misschien dat ik me dan maar eens 2x per week rug ga doen. En dan bij Deadlift 5x5, laag beginnen met gewichten en dan de laatste set iets zwaarder. En je bor is dan ****ing netjes! Ik haal dat echt niet. Waarom begin jij niet eens met een log?

Niet zo veel zin om alles te loggen :D

Terug
Naar boven