AndroidHealthClinic

unkn0wn's logje [homegym]

Iedere training is er weer 1! Want
tumblr_mb1oze3kYf1rex2nqo1_500.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorge borst en biceps gedaan, eigenlijk op vrijwel lege maag op wat carbs na. Miste wat kracht voor m'n gevoel, bij sommige oefeningen gewicht iets gedropped.

BP

5 x 70kg
10 x 60kg
9 x 60kg
4 x 70kg

incline DB press

12 x 27,5kg
15 x 22,5kg
12 x 22,5kg
12 x 22,5kg

incline DB fly

12 x 15kg
10 x 15kg
8 x 15kg

chin up

8 x BW + 12,5kg
7 x BW + 12,5kg
7 x BW + 12,5kg

EZ bar curl

10 x 33,5kg
10 x 33,5kg
8 x 33,5kg

sterke training man vind vooral je incline goed

rug

pull ups overhand

12 x BW
6 x BW + 5kg
6 x BW + 5kg

deadlift

5 x 110kg
5 x 110kg
5 x 110kg
5 x 110kg
3 x 110kg grip

Deadlift even gefilmd zodat ik zelf form kon checken. Kwam tot de conclusie dat ik m'n rug holler kan houden. Staat nu eigenlijk straight en soms een klein beetje bol (komt ook door grip problems). Maybe toch maar straps bestellen zodat ik wel progressie kan blijven maken in kracht op deze oefening.

Heb wel moeite m'n rug hol te houden, zeker als ik de regel aanhoud dat de bar ter hoogte van het midden van je voet moet staan. Sta dan erg dicht bij de bar en zodra ik dan m'n rug hol trek en naar beneden beweeg komen m'n scheenbenen tegen de bar. Meer die dit probleem herkennen? Weet niet of iets verder van de bar afstaan kwaad kan.

BOR underhand

8 x 65kg
8 x 65kg
6 x 65kg
6 x 65kg

DB shrugs

4 x 10 x 32kg

Nog even wat meal examples voor de rest van de dag:

nu net: 28gr whey isolaat, 500ml halfvolle melk
16:30: 80gr zilvervliesrijst, 50gr kip
18:30: avondmaal, aardappelen, vlees, groente +-600Kcal
21:00: 4 sneetjes brood, 50gr kip, 40gr pindakaas
23:00: magere kwark (500gr)

ja ik heb dat ook verder nette training

ff niet geupdated voor een tijdje, hier mijn laatste training volgens mij (van zaterdag). Verder druk weekend gehad, uitgaan, werken, tijd aan vriendin besteden... Blijft vaak weinig ruimte over voor trainen en goed eten helaas. Gelukkig ga ik maar om de paar maanden echt goed uit, zodat de katabolische avondjes beperkt blijven. Helaas wel m'n benen hierdoor niet kunnen trainen..

schouders en triceps

MP

10 x 45kg
7 x 45kg
7 x 45kg
7 x 45kg

side raises

12 x 8,75kg
10 x 8,75kg
10 x 8,75kg

Rear delt fly

12 x 10kg
10 x 10kg
8 x 10kg

CGBP

10 x 57,5kg
8 x 60kg
6 x 60kg
5 x 60kg

heerlijke oefening.

Skullcrushers

12 x 26kg
8 x 26kg
8 x 26kg

DB extension

12 x 23,75kg
10 x 23,75kg
8 x 23,75kg

die tri's kan je goed aanpakken. flinke CGBP! Ik doe deze oefening inmiddels ook vaker. Nog bedankt voor de tip!

harde training man

die tri's kan je goed aanpakken. flinke CGBP! Ik doe deze oefening inmiddels ook vaker. Nog bedankt voor de tip!

Vind triceps ook een van de leukste spiergroepen om te trainen, CGBP denk ik wel de leukste oefening. Geeft een lekkere pomp in de armen.:D

Net getraind, Borst en Biceps:

BP

5 x 70kg
5 x 70kg
5 x 67,5kg
5 x 67,5kg
5 x 67,5kg

incline DB press

15 x 25kg
10 x 27,5kg
9 x 27,5kg
8 x 27,5kg

incline DB fly

12 x 15kg
10 x 15kg
8 x 15kg

chin ups

keertje alleen BW

15 x BW
10 x BW
10 x BW

EZ bar curls SS hammer curls

10 x 28,5kg SS 10 x 15kg
10 x 28,5kg SS 10 x 15kg
10 x 28,5kg SS 8 x 15kg

Whey is op dus binnenkort even bestellen. Zit te denken om een keer creatine te nemen, puur kijken of het bij mij wat doet en of het me wat op kan leveren. Maar weet dit nog niet zeker. Verder wat ZMA bestellen, geeft me wel positieve effecten (betere nachtrust en weerstand, minder puistjes etc.)

Creatine zal je vast extra kracht opleveren. Ze zeggen over het algemeen 10% extra kracht, en direct 2 kg extra vanwege vocht.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 16:41 ----------

Ipv whey zou ik pepto pro nemen.

Creatine zal je vast extra kracht opleveren. Ze zeggen over het algemeen 10% extra kracht, en direct 2 kg extra vanwege vocht.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 16:41 ----------

Ipv whey zou ik pepto pro nemen.

Ja vocht zal ik dan sowieso aankomen, zit ik niet echt op te wachten maar als het me kracht opleverd is het wel nuttig. Moet dat natuurlijk wel resulteren in massa.. anders vind ik het geldverspilling.

Denk dat ik gewoon whey houd, want gaat me puur om (snelle) eiwitten. Wat is het voordeel van pepto pro in jou mening dan?

Ik ben nog maar net overgeschakeld van whey naar pepto. Ik voel me veel minder
opgeblazen alleszins. Die blok in mijn maag is weg zeg maar

Ik ben nog maar net overgeschakeld van whey naar pepto. Ik voel me veel minder
opgeblazen alleszins. Die blok in mijn maag is weg zeg maar

Yep, Same here, ik merk totaal niet dat ik dan 30 gram pure amino binnen heb. Daarna normaal eten. Van whey is trouwens bekend dat het eetlust remmend is. Caseïne overigens niet. Toch nog een weetje van de dag :-)

thanks voor advies guys, heb uiteindelijk toch maar weer whey isolate genomen. Smaakt gewoon goed vind ik en is redelijk voordelig. Verder ook creatine besteld, is even daarmee experimenteren.

rug

Pull ups

10 x BW
8 x BW + 7,5kg
8 x BW + 7,5kg
7 x BW + 7,5kg

Deadlift

5 x 5 x 110kg :)

BOR

strict

10 x 60kg
8 x 60kg
8x 60kg
6 x 60kg

DB Shrugs

14 x 32,5kg
12 x 32,5kg
10 x 32,5kg
10 x 32,5kg

Supplementen ook binnen, ga creatine gewoon doseren zoals aangeraden. 5 dagen 20gr per dag en daarna afbouwen naar 5gr per dag, ga kijken wat het komende weken opbrengt.

Laatst bewerkt:
Yep, Same here, ik merk totaal niet dat ik dan 30 gram pure amino binnen heb. Daarna normaal eten. Van whey is trouwens bekend dat het eetlust remmend is. Caseïne overigens niet. Toch nog een weetje van de dag :-)

Caseine is juist eetlust remmend.

Heb zelf geen moeite met whey, vind het wel lekker zo.

Ken peptopro niet, maar dat ziet eruit als poedervorm.
Je hebt ook liquid amino's dit zou ook voorverteerd zijn en beter..

Blijf zelf ook lekker bij mijn whey op het moment smaakt wel goed :o

Verder lekkere pull ups

abbo

Heb zelf geen moeite met whey, vind het wel lekker zo.

Ken peptopro niet, maar dat ziet eruit als poedervorm.
Je hebt ook liquid amino's dit zou ook voorverteerd zijn en beter..

Blijf zelf ook lekker bij mijn whey op het moment smaakt wel goed :o

Verder lekkere pull ups

abbo

Same, denk dat het qua eiwit kwaliteit op hetzelfde neerkomt. Whey is gewoon lekker haha.

Thanks voor volgen

Zie trouwens dat je p-wo gebruikt, hoevaak gebruik je die?

Zie trouwens dat je p-wo gebruikt, hoevaak gebruik je die?

Heel af en toe, eigenlijk zowat nooit meer. Houd niet van de crash van een pwo, en het niet kunnen slapen. Ben een keer goed ziek geweest van noxipro (nam ook teveel scoops). Ook heb ik de neiging nogal tot het uiterste te gaan en dan mezelf te blesseren. Heb nu genoeg motivatie om zonder pwo te trainen, gebruik alleen nog af en toe de pwo van B&F. Geeft een mindere rush maar wel concentratie en een mindere crash dan bijvoorbeeld noxipro.

Terug
Naar boven