Fitness Seller

Unleash! v3 - De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dit kan echt niet , heb je wel smaakpapillen ? ???
ik weet best dat smaken verschillen maar dit is echt een bagger smaak :o

Tja unleash v2 vond ik ook lekker, supercharge van labrada ook terwijl ik nox pump neit wegkrijg...

Tja unleash v2 vond ik ook lekker, supercharge van labrada ook terwijl ik nox pump neit wegkrijg...

Heb het nu 2 keer gebruikt maar krijg er telkens meer moeite mee om het weg te krijgen :o
maar goed het doet absoluut zijn werk en daar gaat het om :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Heb er, in combinatie met 1 scoop anadraulic state, betere workouts op dan in men laatste kuur (no shit). Toppertje René!

Smaak is ook dik ok. Als je dit al goor vindt moet je echt eens NOX Pump tropical proberen. Ziet eruit (en smaakt) als roest opgelost in water!

heerlijk spul. dikke pomps, veel energie en je MOET er gewoon hard van trainen.

Heb ondertussen 4 trainingen gehad met Unleash v3
Waar v2 niks bij mij deed doet v3 nu alles.
Eerst training heerlijk, tweede nog beter en 3e en 4e ook heerlijk.
Bij m'n 2e training met dit goedje (de nog betere dus:p) Ging het echt heerlijk. maar toen ik thuis kwam t*ring wat een klap kreeg ik werd er echt bijna bang van.. Had erna nog nacht dienst en had me baas al gewaarschuwd dat ik t misschien niet ging trekken die nacht. (heb het gelukkig overleefd en daarna weer heeeerlijk geknald:D)
De smaak vond ik de eerste 2 keer toch lekkerder, lijkt of ie iets minder word maar ligt zeker aan mij haha!

Geef het een 9/10 omdat ik toch de 2e keer dat ik het gebruikte ik er niet echt weg van was en hoop dit uiteraard niet nog een keer te krijgen!

3 trainingen met unleash achter de rug en ik kan niet ontkennen dat ik egt geknald heb, al werd het steeds minder door de slechte nachtrust. het heeft egt alles wat ik zoek om een goede training neer te zetten, maar lekker slapen kan ik wel vergeten!!
ik kies dan ook voor een goede nachtrust en laat het voorlopig even staan!
heeft iemand misschien tips om het effect te laten verdwijnen/verminderen na de training zodat ik gewoon kan slapen, want dat vind ik tog wel wat belangrijker.
ik zit zelf te denken aan halve doseringen...

ps: slaappillen etc vind ik ook geen optie!

Laatst bewerkt:
3 trainingen met unleash achter de rug en ik kan niet ontkennen dat ik egt geknald heb, al werd het steeds minder door de slechte nachtrust. het heeft egt alles wat ik zoek om een goede training neer te zetten, maar lekker slapen kan ik wel vergeten!!
ik kies dan ook voor een goede nachtrust en laat het voorlopig even staan!
heeft iemand misschien tips om het effect te laten verdwijnen/verminderen na de training zodat ik gewoon kan slapen, want dat vind ik tog wel wat belangrijker.
ik zit zelf te denken aan halve doseringen...

ps: slaappillen etc vind ik ook geen optie!

Misschien vroeger op de dag trainen?

Hebben jullie nou zo'n fantastische training omdat je gewoon superge-energized bent of merk je daadwerkelijk ook nog iets van de crea/beta/no in dit produkt?

Vraag me dit af omdat voorheen je crea/beta/no altijd dagelijks moet gebruiken. En de hedendaagse PWO's alleen voor de training, maar deze wel "bomvol" caff/geranimine/kola noot/etc zitten.

Dus waar komt nu eigenlijk de werking vandaan?

Ik heb gewoon heel erg veel energie als ik dit gebruik. Merk niet echt iets van de creatine ofzo. Ik gebruik het 3x per week, maar werd er de laatste 2x echt misselijk van en een van die keren zelfs met kotsen als gevolg (of dat moet van het eten komen maar kan ik me niet voorstellen). Weet iemand hoe dit kan komen?
Die vermoeidheid die blm noemt had ik eerst ook, maar nu ik dextro tijdens training neem heb ik er geen last meer van.

Kheb het vandaag ook bestelt ,
nu maar hopen het rap hier is en het zijn ding doet:-d

Hebben jullie nou zo'n fantastische training omdat je gewoon superge-energized bent of merk je daadwerkelijk ook nog iets van de crea/beta/no in dit produkt?

Vraag me dit af omdat voorheen je crea/beta/no altijd dagelijks moet gebruiken. En de hedendaagse PWO's alleen voor de training, maar deze wel "bomvol" caff/geranimine/kola noot/etc zitten.

Dus waar komt nu eigenlijk de werking vandaan?

Nouja, door dat je meer energie hebt en voor mijn gevoel ook meer kracht.
Pwo idd alleen op trainings dagen en neem zelf ook nog gewoon mono op niet trainings dagen.

Doordat je dus meer kracht hebt groei je dus ook sneller lijkt mij?:D

Of begrijp ik je vraag verkeerd???

In de fatburner die ik nu gebruik (BBeX - TCX Fatburner) zit 225 mg caffeine. M'n hart gaat tekeer, wordt zenuwachtig, hyperactief, enz. enz.

Misschien zitten er stoffen in die de caffeine harder laten klappen? Of stoffen die ook voor verhoogde energie zorgen?

Hier is de samenstelling:

Samenstelling
Caffeine (225mg), Citrus aurantium, l-carnitine, l-tryptofaan, nicotinamide, Coleus forskholii 1=10, Evodiamine, Bioperine, magnessiumstearaat, Colloidaal silicium dioxide.
Samenstelling
per capsule

Caffeine
225 mg

Citrus Aurantium
L-Carnitine
Evodiamine
L-Tryptofaan
Nicotinamide
Coleus Forskholii 1=10
Bioperine

Hulpstoffen:
Magnessiumstearaat, Colloidaal silicium dioxide.
Dit is het stofje: Citrus aurantium lijkt goed op efedrine.
Toen ze efedrine in de ban gedaan hebben kwam de supplementenindustrie hiermee uit.

Ik gebruik Unleash V3 inmiddels sinds 19 mei en durft nu voorzichtig wel mijn ervaringen te delen.

Mijn laatste PWO's hiervoor was een combinatie van onder andere Nox Pump (Vyomax en Ultralife) en Supercharge. Na veel goede verhalen had ik in oktober 2009 voor het eerst een pot Unleash V2 besteld. Deze deed bij mij niet zoveel, dus die heb ik na een tijdje aan een trainingsmaat van mij gegeven, en ook die trainde er niet zo goed op en kreeg last van zijn maag tijdens het trainen. Met dit in mijn achterhoofd was ik nogal voorzichtig toen ik hoorde dat er een V3 kwam, maar ook wel benieuwd omdat er veel aan zou zijn veranderd. Aangezien ik ook aan een nieuwe PWO toe was na 2 dozen Nox Pump, heb ik V3 meteen besteld toen deze uit was.

Nox Pump was voor mij echt een nieuwe revolutie, en stond meteen op nummer 1 qua PWO's voor mij. Het grote nadeel van Nox Pump vond ik dat ik slecht sliep. Ik voelde me wel vermoeid, maar in slaap vallen lukte vaak gewoon niet. En al viel ik eindelijk in slaap, werd ik om het uur weer wakker met het gevoel al een hele nacht te hebben geslapen, maar de werkelijk was natuurlijk anders. Ik train altijd tussen 18.30-20.30u en een keer per week 20-22u, en nam Nox Pump dus meestal om 18u of 19.30u. Dit was voor mij het grote nadeel van Nox Pump en was daarom toe aan iets nieuws.

Bij mijn bestelling Unleash V3 had ik tevens Energize besteld, om bij sommige trainingen te combineren met V3. De eerste training (20u, benen) ging op zich wel lekker, maar merkte nog niet gek veel positiefs. Ik werd zelfs een beetje duizelig door de combinatie Energize (ik had 's middags een capsule ingenomen, en uurtje voor de training eentje) en V3. Hierdoor ben ik uiteindelijk eerder gestopt met trainen, want ik liep hem gewoon zwaar te spacen op deze combinatie. Eenmaal thuis ook nog uren 'high' op de bank gelegen om pas rond 3u in slaap te vallen. Wat me opvalt is dat dit eigenlijk alleen voor komt bij de benentraining.

De rest van de trainingen gingen verder prima! Niet echt een overdreven effect gemerkt, maar gewoon altijd goed getraind. Misschien omdat ik Nox Pump gewend was, dat het effect wat minder voelt. Zoals gezegd train ik gewoon goed, lekkere pomp, genoeg energie om alle spiergroepen intensief te pakken. Ook ben ik veel meer gefocust, vooral als ik alleen train, gewoon iPod aan en knallen. Ik gebruik wel altijd 1 cap Energize erbij, dit geeft wel een extra boost en je voelt je ook daardoor lekker na het trainen. Ik ga er wel iets meer van zweten, maar dat doe ik sowieso altijd al :P

De smaak is oke, zeker als je Nox Pump gewend bent. Qua smaak ook wel een vooruitgang vergeleken met V2. Eerste keer was wel ff wennen, de nasmaak was verder wel lekker zelfs. Dat is wat ik daar over kwijt wil, ik hecht verder niet zoveel waarde aan smaak van PWO's, gewoon achterover gieten!

Ik lees ook wel een aantal reacties dat mensen door V3 wakker liggen, maar ik heb dat juist helemaal niet! Het effect van Nox Pump was op mij juist veel heftiger. Dus ik ben wel blij dat dit voor mij een betere PWO lijkt te zijn. Mijn conclusie is dus dat het een prima PWO product is met amper negatieve effecten, goede prijs, lekkere pomp, genoeg energie, redelijke smaak, prima service van XXL! Geen overdreven effecten voor mijn gevoel, relaxed en gefocust je training doorlopen, gewoon een PWO waarmee je jouw training goed kan uitvoeren en daar gaat het uiteindelijk om natuurlijk! Unleash V3 is op dit moment zeker mijn nummer 1 en zou het in de toekomst zeker weer kopen!

Hoeveelheid per dosering van 30 gram:

Energie 111 kcal
Eiwitten 12 gram
Koolhydraten 18 gram
Vetten 0,0 gram
Vitamine C 44 mg
Vitamine B3 27 mg
Vitamine B11 275 mcg
Vitamine B12 1,5 ug
Creatine Monohydraat 6 gram
AAKG 3,6 gram
Beta Alanine 2,4 gram
Leucine 1,5 gram
Citrulline Malaat 1,2 gram
Taurine 1,2 gram

Hoe kan het dan dat ik rond de 43 gram uitkom?

*edit*
nog wat leuks gevonden :)

Citaat:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Baris op di 1 jun 2010 17:12
samenstelling

Iets klopt niet aan de samenstelling. Volgens de site zit er een hele reeks stoffen in een dosering van 30 gram. Deze samenstelling echter bij elkaar opgeteld, is veel groter dan 30 gram. Dat kan niet.. Hoe zit dat?

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]XXL Nutrition op di 1 jun 2010 18:58
Re: samenstelling

Waarschijnlijk tel je verkeerd. De samenstelling klopt gewoon en komt niet boven de 30gr uit.
. De samenstelling klopt gewoon en komt niet boven de 30gr uit.

Hoeveelheid per dosering van 30 gram:

Energie 111 kcal
Eiwitten 12 gram
Koolhydraten 18 gram
Vetten 0,0 gram
Vitamine C 44 mg
Vitamine B3 27 mg
Vitamine B11 275 mcg
Vitamine B12 1,5 ug
Creatine Monohydraat 6 gram
AAKG 3,6 gram
Beta Alanine 2,4 gram
Leucine 1,5 gram
Citrulline Malaat 1,2 gram
Taurine 1,2 gram

Hoe kan het dan dat ik rond de 43 gram uitkom?

*edit*
nog wat leuks gevonden :)

Citaat:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Baris op di 1 jun 2010 17:12
samenstelling

Iets klopt niet aan de samenstelling. Volgens de site zit er een hele reeks stoffen in een dosering van 30 gram. Deze samenstelling echter bij elkaar opgeteld, is veel groter dan 30 gram. Dat kan niet.. Hoe zit dat?

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]XXL Nutrition op di 1 jun 2010 18:58
Re: samenstelling

Waarschijnlijk tel je verkeerd. De samenstelling klopt gewoon en komt niet boven de 30gr uit.
. De samenstelling klopt gewoon en komt niet boven de 30gr uit.

Heb de verpakking niet voor m'n neus, maar als je 12 gram eiwitten en 18 gram koolhydraten hebt heb je al 30 gram is t niet?:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven