Ik gebruik Unleash V3 inmiddels sinds 19 mei en durft nu voorzichtig wel mijn ervaringen te delen.
Mijn laatste PWO's hiervoor was een combinatie van onder andere Nox Pump (Vyomax en Ultralife) en Supercharge. Na veel goede verhalen had ik in oktober 2009 voor het eerst een pot Unleash V2 besteld. Deze deed bij mij niet zoveel, dus die heb ik na een tijdje aan een trainingsmaat van mij gegeven, en ook die trainde er niet zo goed op en kreeg last van zijn maag tijdens het trainen. Met dit in mijn achterhoofd was ik nogal voorzichtig toen ik hoorde dat er een V3 kwam, maar ook wel benieuwd omdat er veel aan zou zijn veranderd. Aangezien ik ook aan een nieuwe PWO toe was na 2 dozen Nox Pump, heb ik V3 meteen besteld toen deze uit was.
Nox Pump was voor mij echt een nieuwe revolutie, en stond meteen op nummer 1 qua PWO's voor mij. Het grote nadeel van Nox Pump vond ik dat ik slecht sliep. Ik voelde me wel vermoeid, maar in slaap vallen lukte vaak gewoon niet. En al viel ik eindelijk in slaap, werd ik om het uur weer wakker met het gevoel al een hele nacht te hebben geslapen, maar de werkelijk was natuurlijk anders. Ik train altijd tussen 18.30-20.30u en een keer per week 20-22u, en nam Nox Pump dus meestal om 18u of 19.30u. Dit was voor mij het grote nadeel van Nox Pump en was daarom toe aan iets nieuws.
Bij mijn bestelling Unleash V3 had ik tevens Energize besteld, om bij sommige trainingen te combineren met V3. De eerste training (20u, benen) ging op zich wel lekker, maar merkte nog niet gek veel positiefs. Ik werd zelfs een beetje duizelig door de combinatie Energize (ik had 's middags een capsule ingenomen, en uurtje voor de training eentje) en V3. Hierdoor ben ik uiteindelijk eerder gestopt met trainen, want ik liep hem gewoon zwaar te spacen op deze combinatie. Eenmaal thuis ook nog uren 'high' op de bank gelegen om pas rond 3u in slaap te vallen. Wat me opvalt is dat dit eigenlijk alleen voor komt bij de benentraining.
De rest van de trainingen gingen verder prima! Niet echt een overdreven effect gemerkt, maar gewoon altijd goed getraind. Misschien omdat ik Nox Pump gewend was, dat het effect wat minder voelt. Zoals gezegd train ik gewoon goed, lekkere pomp, genoeg energie om alle spiergroepen intensief te pakken. Ook ben ik veel meer gefocust, vooral als ik alleen train, gewoon iPod aan en knallen. Ik gebruik wel altijd 1 cap Energize erbij, dit geeft wel een extra boost en je voelt je ook daardoor lekker na het trainen. Ik ga er wel iets meer van zweten, maar dat doe ik sowieso altijd al
De smaak is oke, zeker als je Nox Pump gewend bent. Qua smaak ook wel een vooruitgang vergeleken met V2. Eerste keer was wel ff wennen, de nasmaak was verder wel lekker zelfs. Dat is wat ik daar over kwijt wil, ik hecht verder niet zoveel waarde aan smaak van PWO's, gewoon achterover gieten!
Ik lees ook wel een aantal reacties dat mensen door V3 wakker liggen, maar ik heb dat juist helemaal niet! Het effect van Nox Pump was op mij juist veel heftiger. Dus ik ben wel blij dat dit voor mij een betere PWO lijkt te zijn. Mijn conclusie is dus dat het een prima PWO product is met amper negatieve effecten, goede prijs, lekkere pomp, genoeg energie, redelijke smaak, prima service van XXL! Geen overdreven effecten voor mijn gevoel, relaxed en gefocust je training doorlopen, gewoon een PWO waarmee je jouw training goed kan uitvoeren en daar gaat het uiteindelijk om natuurlijk! Unleash V3 is op dit moment zeker mijn nummer 1 en zou het in de toekomst zeker weer kopen!