MuscleMeat

(V)log mee met jaywhey.

• Topic Starter Topic Starter
5RM testje vandaag

Cable fly

5x 2x110lbs
""
""

Incline db press 30degrees
5x 2x30
5x 2x40
5x 2x46
6x 2x48 < kan meer maar opgooien lukt nie

Incline cable fly
5x 2x40lbs
5x 2x50
"

Tombar front raise
5x 10
5x 15
5x20
"

Cross cable triceps ext
6x 2x30lbs
6x 2x40lbs
6x 2x50lbs
""
5x 2x60lbs

Oh tric rope ext
5x 80lbs
5x100lbs
5x120lbs
"

Db sideraise
5x 2x12
5x 2x11
"
"

Laatst bewerkt:
Nieuwe workout vid online!

Revealing the sectret...:trollface:

Gave edit wel ook..met die clapps op de muziek:thumbs:

Heb je weleens kritisch naar je voeding gekeken i.c.m. de middelen? Het valt me op dat je vrij veel last hebt van acne, wat ik persoonlijk zonde vind op een deftig fysiek.

Oh en waar zat het geheimpje?

Heb je weleens kritisch naar je voeding gekeken i.c.m. de middelen? Het valt me op dat je vrij veel last hebt van acne, wat ik persoonlijk zonde vind op een deftig fysiek.

Acne zuigt idd hard. Roa, low dose op 2-3 * 20mg per week, doet echt wonderen. Bijwerkingen blijven wel heel beperkt op die dosering :)

Acne zuigt idd hard. Roa, low dose op 2-3 * 20mg per week, doet echt wonderen. Bijwerkingen blijven wel heel beperkt op die dosering :)

altijd al wel gehad, loop nu bij dermatoloog. Gaat echt met vlagen, zonder directe link aan fases van dieet of welke fase in prep

altijd al wel gehad, loop nu bij dermatoloog. Gaat echt met vlagen, zonder directe link aan fases van dieet of welke fase in prep

Dacht ook eerder aan de hormoonschommelingen/verhoudingen. Dat is in elk geval, gecombineerd met het type voedsel voor mij key geweest om het onder controle te krijgen.

Over het algemeen is kaas geen probleem, melk dan weer wel (even puur persoonlijk nu he). Varkensvlees meer dan eens per week is ook een probleem. En chocolade meer dan 50gr per keer is ook not done.. Verder is het een kwestie van de juiste middelen in de juiste verhoudingen.

Over het algemeen is kaas geen probleem, melk dan weer wel (even puur persoonlijk nu he). Varkensvlees meer dan eens per week is ook een probleem. En chocolade meer dan 50gr per keer is ook not done.. Verder is het een kwestie van de juiste middelen in de juiste verhoudingen.
Nu je het zegt, ik at altijd varkensvlees als avondeten maar sinds ik wat lager in kcal ga kan ik me dat niet meer veroorloven. Altijd hele smooth huid gehad, en afgelopen maanden wat puisten/pukkels hier en daar op m'n gezicht. Wonder boven wonder is het weg sinds twee maanden.. En ben ook zo'n twee maanden geleden dus gestopt met varkensvlees. Nooit over nagedacht dat dat het zou kunnen zijn.

Nu je het zegt, ik at altijd varkensvlees als avondeten maar sinds ik wat lager in kcal ga kan ik me dat niet meer veroorloven. Altijd hele smooth huid gehad, en afgelopen maanden wat puisten/pukkels hier en daar op m'n gezicht. Wonder boven wonder is het weg sinds twee maanden.. En ben ook zo'n twee maanden geleden dus gestopt met varkensvlees. Nooit over nagedacht dat dat het zou kunnen zijn.
Denk dan eerder dat t je totale kcal inname is

Lekker bezig weer :thumbs:

Je hebt tegenwoordig wel een aardig 'rauwe' look moet ik zeggen ja. Met je kapsel en baard. Wellicht niet de slicky ricky look waar velen voor gaan. Wel xxl approved natuurlijk.

De laatste dagen beetje aanrommelen. Gister familiedagje bij mn pa, beetje hammies en kuiten getraind (vlog komt er hiervan nog aan) maar niet heel noemenswaardig.
Vandaag rustdagje.

Ook sinds vandaag weer droppen in kcals. Zit nu op 3800 traindagen 3400 rustdagen; Prima te doen en wordt al stuk droger. Zie foto
21175959_10214459433426543_1226534911_n_zpsg36bvpal.jpg

Beetje onscherp, maar komen weer wat streepies in mn obliques

Morgen rug volgens mij, die zal ik weer loggen!

@Jwdoetookmee : ik weet niet of je het al behandeld hebt in dit topic, maar het lijkt me interessant om te weten welke voedingssupplementen jij zoal gebruikt doorheen het jaar naast een gebalanceerd dieet uiteraard.

Vanavond bekijk ik je filmpjes, ik sta wat achter...

Terug
Naar boven