Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga je ook vloggen hoe je gaat doen met laden en vocht afdrijven?
Jup hoe bereken je je cardio dan als je gewoon buiten loopt als cardio?
Jup hoe bereken je je cardio dan als je gewoon buiten loopt als cardio?
Alsof die accuraat zijn dan heb ik op 10min 70kcal verbrand volgens die op mijn mobiel ....
ga je ook vloggen hoe je gaat doen met laden en vocht afdrijven?
de hele tijd of sommige stukken?Nice! Je bent alleen wat lastig te verstaan imo, geluid is wat zacht
Nergens problemen mee gehad qua geluid hij is gwn doof ofzo

vlog nummer 4 online!
2 trainingen gedaan op low carb, pittig dagje!
Toch ff vraagje op je laatste vid, ik zie dat je daar je eten afweeg, maar waarom rijst gekookt wegen? Zit ook veel vocht in (of heb je het al gewogen voordat het gekookt was?)
Zelfd geld voor de kip, mij altijd verteld de kip voor het bereiden afwegen, dat zijn je macros. Hoe zit dat precies?
Zie mn edit

Toch ff vraagje op je laatste vid, ik zie dat je daar je eten afweeg, maar waarom rijst gekookt wegen? Zit ook veel vocht in (of heb je het al gewogen voordat het gekookt was?)
Zelfd geldt(edited @Dr X) voor de kip, mij altijd verteld de kip voor het bereiden afwegen, dat zijn je macros. Hoe zit dat precies?
Jaa to eat cooked rice snap ik wel, snapte alleen het afwegen nietDoe ik normaal ook. Maar coach bepaalt nu gewoon per dag what i eat. He tells me to eat cooked rice i do it haha.
de kip en rijst altijd on bereid wegen toch?dat bedoelde ik ofcJaa to eat cooked rice snap ik wel, snapte alleen het afwegen nietde kip en rijst altijd on bereid wegen toch?