AndroidHealthClinic

(V)log mee met jaywhey.

In, ga ze straks na het werk eens bekijken. Heb je een coach of kan ik dat in de vlogs zien?

ben benieuwd man je shape is top in iedergeval gaat zoiezo hoog eindigen

• Topic Starter Topic Starter
vlog nummer 4 online!
2 trainingen gedaan op low carb, pittig dagje!

In! Altijd wel interessant als jij iets post :p

Nice! Je bent alleen wat lastig te verstaan imo, geluid is wat zacht

Hier niet hoor, heb je geluid wel hard genoeg?:P Oja natuurlijk in!

vlog nummer 4 online!
2 trainingen gedaan op low carb, pittig dagje!

Toch ff vraagje op je laatste vid, ik zie dat je daar je eten afweeg, maar waarom rijst gekookt wegen? Zit ook veel vocht in (of heb je het al gewogen voordat het gekookt was?)

Zelfd geldt(edited @Dr X) voor de kip, mij altijd verteld de kip voor het bereiden afwegen, dat zijn je macros. Hoe zit dat precies?

Toch ff vraagje op je laatste vid, ik zie dat je daar je eten afweeg, maar waarom rijst gekookt wegen? Zit ook veel vocht in (of heb je het al gewogen voordat het gekookt was?)

Zelfd geld voor de kip, mij altijd verteld de kip voor het bereiden afwegen, dat zijn je macros. Hoe zit dat precies?

Hoeveel euro is dat dan?

Mijn geluid staat toch echt vol open :p. En naar ik weet geen gehoorproblemen ..

Heb het vooral wanneer jij gewoon in de camera praat zoals in het begin van het filmpje.

Zelfd geldt(edited @Dr X) voor de kip, mij altijd verteld de kip voor het bereiden afwegen, dat zijn je macros. Hoe zit dat precies?

Doe ik normaal ook. Maar coach bepaalt nu gewoon per dag what i eat. He tells me to eat cooked rice i do it haha.

• Like
Waarderingen: Dr X
Terug
Naar boven