Dr X
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 111kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahh wacht ik snap je nu haha
Pfoee vraag je wat bro. Richting de 5 zeker wel. Volgens huidplooi rond de 4 nu i guess
Heb in je oude topic deze formule gevonden gebruik je die voor je kcal van je lopen te berekenen? 5x bodyweight ×0.5 is voor een halfuur?
Thx

Ben ook benieuwd hoe het laden je fysiek gaat beïnvloeden en hoe je fysiek reageert op de rebound na de wedstrijd, maar dit ga je ook laten zien toch?Jaa to eat cooked rice snap ik wel, snapte alleen het afwegen nietde kip en rijst altijd on bereid wegen toch?

well, thats just how it works mate; exacte aantallen boeien daadwerkelijk niks, zolang je maar consistent bent met eventuele ''fouten'. EE is sowieso flink variabel.Je houd het weer makkelijk met hoe je de cardio berekent maar het werkt duidelijk wel
Hoeveel weeg je nu? Of zeg je dat liever nlg niet.
Np altijd intressant jouw logs had toevallig je oude topics terug gelezen wel grappig om te kijken hoeveel kennis je nu hebt vergeleken met vroeger hahawell, thats just how it works mate; exacte aantallen boeien daadwerkelijk niks, zolang je maar consistent bent met eventuele ''fouten'. EE is sowieso flink variabel.
gewicht weet ik niet. laatste week sowieso niet gewogen, en die tijd daarvoor deed mn coach dat zonder mijn meekijken omdat ik beetje gek werd van gewichtsverlies!
thanks voor je reactie en volgen btw bro!