MuscleMeat

(V)log mee met jaywhey.

Hoeveel % sta je nu, maatje? Enig idee?

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: Dr X
Nog even knallen, succes man!

Tof filmpje, leuk gemonteerd ook, vermakelijk!

Tof om te kijken!

Heb in je oude topic deze formule gevonden gebruik je die voor je kcal van je lopen te berekenen? 5x bodyweight ×0.5 is voor een halfuur?

Nice die vlogs. Interessant om te zien hoe diep je gaat, wat een hel damn. Ben echt heel benieuwd hoe je er on stage bij staat, maar dat gaat ongetwijfeld goed komen. Je gaat hoge ogen gooien :D Ben ook benieuwd hoe het laden je fysiek gaat beïnvloeden en hoe je fysiek reageert op de rebound na de wedstrijd, maar dit ga je ook laten zien toch?

Sushi refeeds, so hoort het! :)

Golds + sushi, de leef!

Leuke vlog weer!

Je houd het weer makkelijk met hoe je de cardio berekent maar het werkt duidelijk wel :roflol:
Hoeveel weeg je nu? Of zeg je dat liever nlg niet.

Nice vlog weer, sushi weer bij sushi gaya?

Je houd het weer makkelijk met hoe je de cardio berekent maar het werkt duidelijk wel :roflol:
Hoeveel weeg je nu? Of zeg je dat liever nlg niet.
well, thats just how it works mate; exacte aantallen boeien daadwerkelijk niks, zolang je maar consistent bent met eventuele ''fouten'. EE is sowieso flink variabel.

gewicht weet ik niet. laatste week sowieso niet gewogen, en die tijd daarvoor deed mn coach dat zonder mijn meekijken omdat ik beetje gek werd van gewichtsverlies!

thanks voor je reactie en volgen btw bro!

well, thats just how it works mate; exacte aantallen boeien daadwerkelijk niks, zolang je maar consistent bent met eventuele ''fouten'. EE is sowieso flink variabel.

gewicht weet ik niet. laatste week sowieso niet gewogen, en die tijd daarvoor deed mn coach dat zonder mijn meekijken omdat ik beetje gek werd van gewichtsverlies!

thanks voor je reactie en volgen btw bro!
Np altijd intressant jouw logs had toevallig je oude topics terug gelezen wel grappig om te kijken hoeveel kennis je nu hebt vergeleken met vroeger haha :roflol:

Terug
Naar boven