Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat je niet op 1 dag geload bent denk ook dat hij zo het risico wil beperken als er nu iets mis gaat met die refeed heeft hij nog een paar dagen als je het de dag pre contest doet en je bloat teveel of wat dan ook ben je gefuckedVraagje;
Tijdens een cut/calorietekort zie ik het voordeel van een refeed in. Maar waarom in de week voor wedstrijd 1 avond onbeperkt sushi en dag erna wel je uurtje cardio om je in de avond vol te gooien met hamburgers? Ben hier erg benieuwd naar
Yes it stopped being fun..
Thanks bro!Je laat echt duidelijk zien hoe diep je moet gaan voor een wedstrijd, niets dan respect voor.
Borst gaat prima hoor bruh. Zie nieuwe vid maar. En plaatsen voor wat met enercup? Enercup is andere bond toch nu?wat een definitie bro!
borst loopt wat achter maar je zal daar ook wel meer volume in krijgen tijdens het laden... al met al hoge verwachtingen voor je!
misschien is de enercup ook wel wat voor je, waar je je kunt kwalificeren?
Borst gaat prima hoor bruh. Zie nieuwe vid maar. En plaatsen voor wat met enercup? Enercup is andere bond toch nu?

me2 i know the feels bro! Wanneer begin jij? vrijdag begin ik rustig wat meer carbs te eten en zaterdag is dan laaddag..
Thanks bro!Tot nu toe alles t/m vlog 8 gezien. Erg leuk om te volgen. Straks ff 9 kijken. Vraagje: ik zie dat je de concentrisch en excentrische fase langzaam uitvoert. Doe je dit nu alleen voor je wedstrijd altijd. En alleen bij bepaalde oefeningen of bij alles? Ben ik wel erg benieuwd naar.
Succes met de laatste dagen. Ben zelf ook op de jbc dit weekend dus ik zie je wel shinen op het podium.
Vgm vrijdag yes. Ff kijken hoe vandaag gaatme2 i know the feels bro! Wanneer begin jij? vrijdag begin ik rustig wat meer carbs te eten en zaterdag is dan laaddag..
Was een experiment dit om te zien waar ik goed mee laad.Vraagje;
Tijdens een cut/calorietekort zie ik het voordeel van een refeed in. Maar waarom in de week voor wedstrijd 1 avond onbeperkt sushi en dag erna wel je uurtje cardio om je in de avond vol te gooien met hamburgers? Ben hier erg benieuwd naar