Fitness Seller

(V)log mee met jaywhey.

Vraagje;

Tijdens een cut/calorietekort zie ik het voordeel van een refeed in. Maar waarom in de week voor wedstrijd 1 avond onbeperkt sushi en dag erna wel je uurtje cardio om je in de avond vol te gooien met hamburgers? Ben hier erg benieuwd naar

Vraagje;

Tijdens een cut/calorietekort zie ik het voordeel van een refeed in. Maar waarom in de week voor wedstrijd 1 avond onbeperkt sushi en dag erna wel je uurtje cardio om je in de avond vol te gooien met hamburgers? Ben hier erg benieuwd naar
Omdat je niet op 1 dag geload bent denk ook dat hij zo het risico wil beperken als er nu iets mis gaat met die refeed heeft hij nog een paar dagen als je het de dag pre contest doet en je bloat teveel of wat dan ook ben je gefucked

Ik volg, ook al een tijdje op insta! zieke shape man. Welke klasse ga je meedoen? Doe namelijk zelf ook mee met de JBC.

Nog even volhouden en the good foods will be ours ;)

wat een definitie bro!

borst loopt wat achter maar je zal daar ook wel meer volume in krijgen tijdens het laden... al met al hoge verwachtingen voor je!

misschien is de enercup ook wel wat voor je, waar je je kunt kwalificeren?

Je laat echt duidelijk zien hoe diep je moet gaan voor een wedstrijd, niets dan respect voor.

Haha zombiemodus maat. Keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
wat een definitie bro!

borst loopt wat achter maar je zal daar ook wel meer volume in krijgen tijdens het laden... al met al hoge verwachtingen voor je!

misschien is de enercup ook wel wat voor je, waar je je kunt kwalificeren?
Borst gaat prima hoor bruh. Zie nieuwe vid maar. En plaatsen voor wat met enercup? Enercup is andere bond toch nu?

Kan niet wachten om te laden =(

Tot nu toe alles t/m vlog 8 gezien. Erg leuk om te volgen. Straks ff 9 kijken. Vraagje: ik zie dat je de concentrisch en excentrische fase langzaam uitvoert. Doe je dit nu alleen voor je wedstrijd altijd. En alleen bij bepaalde oefeningen of bij alles? Ben ik wel erg benieuwd naar.

Succes met de laatste dagen. Ben zelf ook op de jbc dit weekend dus ik zie je wel shinen op het podium.

Tot nu toe alles t/m vlog 8 gezien. Erg leuk om te volgen. Straks ff 9 kijken. Vraagje: ik zie dat je de concentrisch en excentrische fase langzaam uitvoert. Doe je dit nu alleen voor je wedstrijd altijd. En alleen bij bepaalde oefeningen of bij alles? Ben ik wel erg benieuwd naar.

Succes met de laatste dagen. Ben zelf ook op de jbc dit weekend dus ik zie je wel shinen op het podium.
Thanks bro!
Op dit moment wil ik glycogeen drainen. Also, mn energie niveau is erg laag, en wil niks forceren

Vraagje;

Was een experiment dit om te zien waar ik goed mee laad.
Also, stick to the plan! Ookal heb je een overschot 1 dag, doesnt mean dat de hele week is verknald oid.

Terug
Naar boven