XXL Nutrition

(V)log mee met jaywhey.

Ik ga vanaf nu ook je vlogs volgen, interessant, tof en motiverend. :D Heb je (bewust) geen auto of reis je gewoon liever met de trein? Je kunt een hoop tijd besparen als je niet met de trein hoeft (behalve als je last van files hebt); aan de andere kant kun je met de trein wel mooi cardio pakken en lezen/studeren in de trein.
:thumbs:

Studenten OV, of heb je dat diploma inmiddels gehaald?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga vanaf nu ook je vlogs volgen, interessant, tof en motiverend. :D Heb je (bewust) geen auto of reis je gewoon liever met de trein? Je kunt een hoop tijd besparen als je niet met de trein hoeft (behalve als je last van files hebt); aan de andere kant kun je met de trein wel mooi cardio pakken en lezen/studeren in de trein.
:thumbs:
Reizen met auto zou mij netto een stuk meer tijd kosten.
Ga verhuizen naar utrecht though, wat veel gaat schelen!
Heb wel rijbewijs maar met mijn reistijd kost een auto EN meer geld EN meer tijd. Thanks voor t volgen!

Laatst bewerkt:

Vlog van vrijdag 31 augustus

Misschien leuk om op een rustdag of leeg dagje een random kast open te trekken. Wss staat zoals de meeste wel een kast vol supplementenzooi die je ooit hebt gekocht maar niet meer wil/kan/gaat gebruiken mbt een rede die wss wel zorgt voor nieuwe info voor sommige? anyway vlogss van jay altijd +1

Misschien leuk om op een rustdag of leeg dagje een random kast open te trekken. Wss staat zoals de meeste wel een kast vol supplementenzooi die je ooit hebt gekocht maar niet meer wil/kan/gaat gebruiken mbt een rede die wss wel zorgt voor nieuwe info voor sommige? anyway vlogss van jay altijd +1
Goede. Zal t eens bespreken in een volgende! Thanks man

Vlog van zaterdag online! Interessant dagje.

Vlog van zaterdag online! Interessant dagje.

Moest lachen om je "kijken waar je heen wilt, geen oogcontact techniek" om ervoor te zorgen dat mensen om je heen lopen in de drukte van Utrecht CS. Van de winter ook een paar keer gebruik moeten maken van het OV voor een cursus in Utrecht en toen had ik eerder het idee dat de boogjes te maken hadden met mijn 115kg.

Vlog nummer 7 alweer online!

Waarom gebruik je op zo weinig kcal nog zoveel whey? Zonde kcal imo

Lotte blijft maar kcal arme dingen maken... Lucky you

haha inderdaad. Mijn madam zegt elke vrijdag OP NAAR HET FRIETKOT haha. Deze hele dag niets anders mogen drinken dan whey zeker :p

Terug
Naar boven