XXL Nutrition

(V)log mee met jaywhey.

• Topic Starter Topic Starter
Vlog nummer 3 online!

Als jullie vragen tips of opmerkingen hebben let me know guys

Die 2 oefeningen die je laat zien, opgestoken bij N1 of niet? Komen me bekend voor.

Dingen die jullie meer willen zien, of minder? Zijn ze interessant?

Ik vind vooral de voeding intressant in prep, en miss alst geen moeite is horizontaal filmen xd. Maar goed, wie ben ik :rolleyes:

Vind trainingsstukjes inc coaching wel tof

Ik vind de vlogs nice zoals ze nu zijn. Snap wel dat je echt geen tijd hebt om ze heel fancy te monteren zodat het heel vet oogt, en je kunt Lotte er ook moeilijk elke dag mee opzadelen :p

Boeiend, mag van mij nog net meer voeding in. Altijd leuk om weten of er leuke gerechten tussenzitten.

Btw: topfysiek!

Boeiend, mag van mij nog net meer voeding in. Altijd leuk om weten of er leuke gerechten tussenzitten.

Btw: topfysiek!
voor gerechten kan je binnenkort op lot dr youtube terecht, die maakt wel goede kcal arme shit, en gaat ze nu vids van maken soon

Als trouwe volgers wil ik jullie vragen te helpen. Ben beetje aan het zoeken naar pose tracks..

Heb er nu 2 staan:

vanaf 1:08

OF

vanaf 4:45

thoughts?

Ik vind persoonlijk die bovenste vetter.

:heart:

Vlog nummer 4 online

Vind de bovenste idd wel vetter, maar heb zo'n soortgelijk ritme al is gezien bij een performance en viel mij een beetje tegen. Die onderste lijkt me een stuk rustiger, alsnog nice

Terug
Naar boven