Fitness Seller

(V)log mee met jaywhey.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie gym daar trouwens! Alles in alle standen van de wereld verstelbaar.

Beetje debiele vraag misschien, maar is iets wat ik me altijd afvraag: krijg je niet idioot veel kramp wanneer je zo droog en straks nog droger staat?
Zeker wel ja bro.. Laatste weekjes meer last van. Wat meer Elektrolyten enzo nu aan t nemen

Trouwens gister ff m'n kwark bowl met 200ml water in de koelkas gezet. Goeie volume increase zonder dat het nasty wordt

Vlog van afgelopen vrijdag online

Verhoudingen worden wel leuk!
20180926_150306.jpg

Sick bro! Alsof je van Lego bent of uit een lage resolutie pixels bestaat. :bow:

POST REFEED VLOG ONLINE.
In deze vlog is goed te zien wat een goede refeed doet met een lichaam op een laag vetpercentage, zowel mentaal als fysiek.

Indrukwekkend.

Fantastische shape! Foto's zijn tof geworden!!:woot:

Vlogs blijven vermakelijk bro. Stel ze altijd even uit tot ik een meal heb, goei kijkplezier. Deze prep lijkt je wel een stukje makkelijker af te gaan dan je vorige of niet? Ook lijkt je dieet heel anders dan toen je extreem veel bij Camiel vertoefde.

Gebruik je trouwens nog steeds een shit ton of supplements om dat marginale % extra winst te behalen? Meen me te herinneren dat je in je eerste prep extreem veel geld uit gaf aan supplementen die wellicht wat extras konden bieden.

Thanks bro
Fantastische shape! Foto's zijn tof geworden!!:woot:
Dankjewel maatje <3
Vlogs blijven vermakelijk bro. Stel ze altijd even uit tot ik een meal heb, goei kijkplezier. Deze prep lijkt je wel een stukje makkelijker af te gaan dan je vorige of niet? Ook lijkt je dieet heel anders dan toen je extreem veel bij Camiel vertoefde.

Gebruik je trouwens nog steeds een shit ton of supplements om dat marginale % extra winst te behalen? Meen me te herinneren dat je in je eerste prep extreem veel geld uit gaf aan supplementen die wellicht wat extras konden bieden.
T gaat wat makkelijker, maar voornamelijk omdat ik t spelletje beetje ken nu en veel beter slaap / beter ritme heb. Vandaag valt erg heavy though.. komende week zie ik erg tegenop.
Supps geef ik niks meer aan uit, maar ik gebruik nog steeds die supps die minuscule winsten geven ja haha

T gaat wat makkelijker, maar voornamelijk omdat ik t spelletje beetje ken nu en veel beter slaap / beter ritme heb. Vandaag valt erg heavy though.. komende week zie ik erg tegenop.
Supps geef ik niks meer aan uit, maar ik gebruik nog steeds die supps die minuscule winsten geven ja haha
XXL is sponsor?

Trage internetverbinding hier, dat wordt een hoop inhalen als ik terug ben. Kijk er al naar uit. :D

In, leuke en interessante vlogs! :D

Terug
Naar boven