XXL Nutrition

(V)log mee met jaywhey.

Bezoekers in dit topic

die rechtste is toch ook wel een beest hoor. Van die middelste had je idd nooit mogen verliezen..
De rechter was wat kleiner maar harder dan ik. Dat ik onder hem stond kan ik in komen en had zoals ik zei mezelf inderdaad op 2e plek staan, en ik denk dat ik daar best objectief in ben.
 
You’ve got robbed JW!

Wat op deze foto’s te zien is wordt die middelste gast wel door jou gedwarfed. Dat is wel irritant.

Zelf een vermoeden wat de reden is?
 
Het blijft een opinie sport, hoe kun je dan zeggen dat iemand gerobbed word
 
Het blijft een opinie sport, hoe kun je dan zeggen dat iemand gerobbed word

Meteen de reden waarom ik zelf nooit zou meedoen aan een wedstrijd. Al het geld, tijd, doorzettingsvermogen, afzien, ... en dan zit er een achterlijke in de jury die het leven door een rare bril ziet. Motiverend is dat niet.
 
Zonder naar de rest te kijken, ik had jou op 2 gezet persoonlijk. Rechtse vind ik nog net iets beter. Maar de middelste...nou ja leven is geen pretje :D
 
De middelste trekt natuurlijk op niets … Slaat nergens op... Die ander oké fair enough
 
Blijft altijd mooi om te lezen hoe mensen hun deskundige mening geven afgaande van een paar crappy foto's.
Vind het dan ook meteen jammer tegenover de andere atleten die in een line up staan die dus maar meteen "trekt op niks , gerobbed" neergezet worden,terwijl men niks
weet over bv van presentatie ect.
 
Blijft altijd mooi om te lezen hoe mensen hun deskundige mening geven afgaande van een paar crappy foto's.
Vind het dan ook meteen jammer tegenover de andere atleten die in een line up staan die dus maar meteen "trekt op niks , gerobbed" neergezet worden,terwijl men niks
weet over bv van presentatie ect.
Om die reden ben ik ook voorzichtig met mn conclusie, en de middelste gast was een heel relaxte kerel, tijdje mee staan ouwehoeren en lachen; ik heb me nergens negatief uitgelaten over fysieken van andere atleten, laat staan die bij mij uit de lineup; het enige wat ik zeg is dat ik, als ik probeer objectief te kijken, mezelf harder en groter vond, en een ander feit is dat ik zwart op wit van de jury terug heb dat ik na de vergelijkingen inderdaad 2e stond. Daarnaast heb ik op mijn facebook én op mijn insta een filmpje van de vergelijkingen staan, waarop te zien is dat mijn poses/presentatie in ieder geval niet onder deden.

Welke conclusie mensen daar verder aan verbinden is aan hen zelf.
Wat vind jij als je objectief kijkt naar die fotos samen met het filmpje van de vergelijkingen?
 
Welke conclusie mensen daar verder aan verbinden is aan hen zelf.
Wat vind jij als je objectief kijkt naar die fotos samen met het filmpje van de vergelijkingen?

Was niet gericht op jouw reactie ,maar op andere die meteen een conclusie trekken of hun mening geven gebaseerd op veels te weinig.

Als ik heel eerlijk ben en alleen kijk naar jouw fysiek vond ik dat je je piek flink gemist hebt. (ik zat in de zaal / backstage)
Van de video's en foto's die je gepost hebt (ook in mijn gym) vond ik je er erg goed bijstaan en in die shape / hardheid had je
zeker gewonnen en deze line up.

Dat je 3de bent geworden vind ik ,van wat ik gezien heb, ook niet terecht.
Die master, die de Golds en de overall daar heeft gewonnen (6 weken flink doortrekken) , vond ik wel een terechte winnaar.

Maw ik weet dat je veel beter bent dan wat je daar hebt laten zien en ik hoop dat je de GP gaat doen om daar te laten zien
hoe goed je eigenlijk wel niet bent!

:)
 
Laatst bewerkt:

Vlogjes komen er weer aan; hier die van 13 dagen uit. Zal proberen weer dagelijks nieuwe vlogjes eruit te knallen, wellicht 2 per dag; tegen de tijd dat de D-day vlog eruit is zal ik ook een nabeschouwing doen; tegen die tijd heb ik feedback van de jury terug, heb ik alles eventjes kunnen laten bezinken en zijn de plannen voor komende maanden klaar
 
Hmm, ik vraag me wel af hoe Camiel gescoord heeft. Ik zie best wel wat gyno..met name bij abs&tights wordt het goed zichtbaar. Wel zonde, want de rest van zijn shape en conditionering zijn nice!
 
Hmm, ik vraag me wel af hoe Camiel gescoord heeft. Ik zie best wel wat gyno..met name bij abs&tights wordt het goed zichtbaar. Wel zonde, want de rest van zijn shape en conditionering zijn nice!
Inderdaad minpunten voor gyno dus buiten top 5. Maar veruit beste en hardste fysiek op podium. Tis jammer dat ze niet consequent zijn met uitdelen van minpunten.
Bij hercules won iemand zn klasse met minstens zoveel gyno als camiel
 
Inderdaad minpunten voor gyno dus buiten top 5. Maar veruit beste en hardste fysiek op podium. Tis jammer dat ze niet consequent zijn met uitdelen van minpunten.
Bij hercules won iemand zn klasse met minstens zoveel gyno als camiel
True, true. Ik vind ook eigenlijk dat het enkel om minpunten moet gaan. In sommige wedstrijden wordt je volledig gediskwalificeerd.
 
Breon Ainsley won in 2017 de Classic olympia met gyno en in Nederland wordt er zo zwaar aan gewogen.
 
Zijn niet dezelfde bonden en daarbij word er bij de PRO's toch altijd anders naar gekeken.
Neem bv het poseren (toen de bonden nog niet gesplitst waren) dat is al zeker 2/3 jaar geleden aangepast,maar
bij de pro's doen ze nog steeds de "oude" poses (rear bv rear lat spread en tricep pose)

Breon Ainsley won in 2017 de Classic olympia met gyno en in Nederland wordt er zo zwaar aan gewogen.
 
Balen man, ik heb er de ballen verstand van.
Maar vond je er in de aanloop ook harder uitzien,maar 3de had het zeker niet moeten zijn.
En tussen jou en de 1ste plaats vind ik de voorkant van hem wat gedetailleerder, maar jou rug en
benen, deden mijns inzien niet veel onder voor hem, misschien wel beter dan die van hem.
Wel leuk om te volgen hoe afzien zo'n voorbereiding er aan toe gaat en, dat het geen appeltje eitje is.
Respect hier voor, maybe next time
 
Inderdaad minpunten voor gyno dus buiten top 5. Maar veruit beste en hardste fysiek op podium. Tis jammer dat ze niet consequent zijn met uitdelen van minpunten.
Bij hercules won iemand zn klasse met minstens zoveel gyno als camiel

Niet omdat jij een 'bekende' bent, maar m.i. scoor jij qua pluspunten ook als no 1 in deze lineup: compleetheid van spierontwikkeling en esthetiek zijn gewoon een klasse apart. Ze lijken niet te kijken naar het complete plaatje, wat ze dit jaar bv. wel weer deden bij de mr. O.
 
Niet omdat jij een 'bekende' bent, maar m.i. scoor jij qua pluspunten ook als no 1 in deze lineup: compleetheid van spierontwikkeling en esthetiek zijn gewoon een klasse apart. Ze lijken niet te kijken naar het complete plaatje, wat ze dit jaar bv. wel weer deden bij de mr. O.
Qua proporties dacht ik inderdaad best een goede kans te maken. Niet dus. Hahah
 
Back
Naar boven