Fitness Seller

(V)log mee met jaywhey.

Bezoekers in dit topic

heeft eventjes geduurd, maar hier weer een nieuwe vlog online!
Deze keer met een keertje echt fatsoenlijk voedsel
 
Laatste weekje! Ben weer beeld aan het opnemen voor vlogjes.

Is er eventueel interesse in een live Q&A een dezer dagen rondom prep, de afgelopen dagen/week, etc?
 
Benieuwd naar je laatste vlogjes. Succes deze week!
 
Welke wedstrijd deed JW nu eigenlijk mee? Dan kunnen we de uitslag zelf even opzoeken, gezien het hier heel stil geworden is :(

Effe Brutushakt taggen want die wil ook wel volgen heb ik gehoord :p
 
Zijn er niet wat goede pics beschikbaar?

3e is jammer maar goed shit happens.
 
Afgaande op de livestream van de vergelijkingen had ik JW sowieso op 1 gezet. Qua massa/proporties/shredz leek bij de beste maargoed was natuurlijk geen high quality beeldmateriaal en ergens vanuit de zaal gefilmd. Ik vond zijn posering in elk geval erg goed. Tanning was een beetje licht, geen idee of het daaraan lag.

Edit: had 2 getypt ipv 1. Even aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, ik had het ook net gevonden. Hij is blijkbaar derde van de drie geworden.

Zijn er niet wat goede pics beschikbaar?

3e is jammer maar goed shit happens.

Dan waren die andere twee wel erg goed...

Afgaande op de livestream van de vergelijkingen had ik JW sowieso op 2 gezet. Qua massa/proporties/shredz leek bij de beste maargoed was natuurlijk geen high quality beeldmateriaal en ergens vanuit de zaal gefilmd. Ik vond zijn posering in elk geval erg goed. Tanning was een beetje licht, geen idee of het daaraan lag.

Ik ben aan t wachten op de kwaliteitsfotos inderdaad voordat ik een post doe hierover, maar helemaal fair is t niet. Feedback van jury gevraagd, en ik stond 2e na de vergelijkingen, en ineens eindig ik 3e.

Wedstrijdfotos zouden uiterlijk vandaag klaar zijn, in ieder geval een aantal, dus wou die even afwachten voor ik een post zou doen erover.
Hier de telefoon foto's. Oordeel zelf:
 
Screenshot_20181031-162409_WhatsApp.jpg
Screenshot_20181031-162344_WhatsApp.jpg
Screenshot_20181031-162351_WhatsApp.jpg
Screenshot_20181031-162403_WhatsApp.jpg
 
Back
Naar boven