MuscleMeat

van beestje naar BEESCHT.......

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
hallo bb'ers,

nu ik weer begonnen ben met bodybuilding wil ik het allemaal wat serieuzer aan gaan pakken. ik heb 5 maanden uit de sport gelegen en eigenlijk is mijn fysiek er op vooruit gegaan. ik ben erg veel vet kwijt geraakt en de vochtbom die ik was ben ik ook niet meer.

mijn stats toen ik ging reizen:
lengte: 1,90
gewicht: 100
bf: hoog, rond de 16 procent + een extreme hoeveelheid vocht van het freten wat ik er in stouwde.

armen: 44
benen: 71
chestomvang: 129

stats nu:
lengte: 1,90
gewicht: 94
bf: rond de 11%

armen: 43(warm)
benen: 65
chest: 125

doel:
richting het fysiek van steeve reeves alleen dan met ietsjes meer dikte en massa. ik weet dat dit erg moeilijk zoniet onmogelijk is om naturel te behalen. ik heb mijzelf hier dan ook bij neergelegd en weet dat de spuit er toch in zal moeten om mijn doel te behalen. maar, voorlopig nog naturel knallen.

gym:
ik ben van het gayste health center van nederland verhuisd naar een van de bruutste gym's in mijn omgeving; AXIS. ik heb het hier echt zwaar goed naar mijn zin en kan hier alles doen wat ik wil, KNALLEN.

trainingen:
tot het facking randje, verder gaat gewoon niet.

voeding:
heel schoon, veel en lekker. ik kook nu dagelijks voor mijzelf en soms mijn fam om toch zeker 2 warme maaltijden binnen te krijgen. de rest van de maaltijden verwen ik mijzelf wel maar niks ongezonds. zondag is de dag dat ik mag zondigen, tot nu toe nog niet gedaan. ik pak alleen afentoe wat chilly saus voor bij de rijst. na de training eet ik niet zo schoon, ik stouw mijn tas vol met eten(weight gainer met extra dextrose, eierkoeken, peperkoek, banaan) alles wat ik op krijg duw ik er in. na de training is niks zo anabool als enkelvoudige koolhydraten en snelle eiwitjes.

status:
ik bulk erg clean, zorg dat ik veel binnenkrijg op een dag(at least 4500kcals).
ik ga niet cutten voor de zomer want ik durf mijn ecto fysiek toch niet te vertonen op het locale zwembad(beetje een grapje).

ik ben voor het eerst in mijn leven aardig tevreden met mijn genen en fysiek, ik denk dat er best wel wat van te maken valt. ook is het voor een jongen van net 20 helemaal niet verkeerd. ik heb wel altijd last gehad van een vertekend zelfbeeld wat mijn fysiek betreft.

volgens mij is dit genoeg info over mij, ik zal dalijk meteen mijn armen training van vandaag posten. ook zal ik nog eventjes een foto van mijn fysiek posten. ik zie dit nu als mijn startfysiek.

2jd1ds3.jpg

• Topic Starter Topic Starter
armen training.....

FA-KING-HELL, wat een pomp.

ik heb altijd een beetje een vast ritueel voor de training. gewoon alles lekker rustig, uurtje van tevoren eten(in dit geval een heerlijke rijstmaaltijd met ei en tonijn) dan na een half uur pak ik altijd creatine en een kwartier voor de training pak ik caffeine(ik weet het caffeine en creatine, bladiebladie bla. negens last van iig, voel het allebei heel duidelijk werken).

ik stap lekker op mijn super snelle tomos(30 echte km, ohhyeahh baby) alles lekker rustig, ik voel de caffeine al werken(ohh wat reageer ik toch lekker op caffeine) ik voel mijzelf altijd een beetje euforisch als ik op mijn tomosje met allemaal leuke spulletjes in mijn b**kes naar het sporten rijd.

nou ik kom gewoon rustig aan, op mijn gemak mijn fles(1,5 liter) water vullen. dump mijn tas in een hoek en dan gaan we beginnen, nogsteeds ben ik rustig.

ik draai mijn eerste setjes dumbbell curls; 20x 10 kilo, 20x 16 kilo, 16 keer 23 kilo en dan gaat de trui uit, daar komt een prachtig ongewassen, enrom motiverend stinkend hemd tevoorschijn met zwarte plekken, gaten en bloedsporen. KNALLEN VANAF NU.

12x 28 en 10x 30(wat voor mij nu nog de max is) dan zonder pauzes gewicht minderen en doorknallen, alles kapot. nog een keer die 28 tot de max, de 22 tot de max, de 16 tot de max en uiteindelijk het laatste beetje energie met 10 kilo die ik dan nog maar amper kan dragen eruit pompen.

dan dippen, zowel op 2 bankjes als in een diprek, bijde 3 setjes van 10.
daarna mijn triceps HELEMAAL volgooien in de zelfde sT als; zie boven.

nog wat oefeningen gedaan, ik vind op dit moment mijn gewichten niet noemenswaardig, die komen later in het log wel als ik voorbij mijn oude punt ben gekomen wat kracht betreft.

voorlopig word het log bijgehouden op deze manier, nog even en er staan keiharde kilo's inclusief reps op een rijtje. nu moeten jullie het hier mee doen mannen.

na bijna elke oefening zit ik gewoon echt met mijn handen in mijn haren van, FACK, wat is dit toch geil. en echt even bijkomen. ik kan gewoon niet omschrijven hoe ver ik ga. laten we het er maar op houden dat het voorbij mijn kunnen is.

nog een foto'tje, gewoon voor de leuk. ook komt mijn sjarrel erg goed uit op deze foto, dit is het lichaamsdeel wat bij mij het best ontwikkeld is; beste pomp, meest vascualair, hard en droog en ook aardig wat massa.(sorry grapje)

5v870y.jpg

tot de volgende keer weer, gainse allemaal.

Veel succes !

Succes man dikke basis heb je alvast opgebouwd :P, wel vette manier van log bijhouden kga het ook zeker volgen

Succes kerel, vet verhaal. Ik ga je log volgen. Weet niet hoe je eruit zag voordat je stopte, maar na 5 maanden niets gedaan te hebben sta je er best aardig bij.

No way dat die benen 65cm zijn.. :roflol: Je armen zijn bijna even buff.

Wat squat je?

Niet lullig bedoelt.. 126cm chest??? Dat is echt GROOT... ik heb 116cm ofzo.. en weeg 20kg meer dan jou....

Verder goede armen kerel.. Alleen benen mag idd wel wat meer bij...

Op de eerste foto zie je er een stuk buffer uit dan op de 2e. Die traps en benen lopen flink achter.
Succes verder. :)

Misschien een foutje bij het meten? :D

niet verkeerd gast...

mensen vergeten altijd. CAMERA view... stupid bitches;).

arm is dichter bij de lens.. gevolg... arm lijkt groter. benen meer naar achteren gevolg... arm lijkt in verhouding bijna even groot.

waar ik wel mijn vraagtekens bij zet.. BF 11?? o realy?

niet verkeerd gast...

mensen vergeten altijd. CAMERA view... stupid bitches;).

arm is dichter bij de lens.. gevolg... arm lijkt groter. benen meer naar achteren gevolg... arm lijkt in verhouding bijna even groot.

waar ik wel mijn vraagtekens bij zet.. BF 11?? o realy?
Ja, of niet.. Dit is geen 11%, geen 129cm borst, geen 65cm benen (ook al stelt dat opzich ook nog niet zo heel veel voor @ deze lengte). Armen zouden best 44cm kunnen zijn bij die lengte.

Voor de rest, succes met je log.

die is 125 is echt en die 65 benen ook, ik weet het 65 zou niet klein moeten zijn maar bij mij oogt het verschrikkelijk klein.

ook heb ik denk ik niet echt een "fotogeniek" lichaam, ik kom altijd zo slecht uit op foto's. maja geen gezeik, het is gewoon niet wat het zou moeten zijn, knallen dus.

ik zal het ook wat foto's betreft bijhouden, elke keer een stapje beter.

mijn squat is(full): 100 kilo, maar ik ben pas weer een week bezig he. mijn legpress is wel iets van 300 ofzo, ook full.

ik heb nog 1 geheimpje, mijn kuiten zijn 38. ik doe er alles aan en heb er alles aan gedaan, het lukt gewoon niet.

11% zou idd kunnen dat het niet is(weegschaal) maar de rest is toch echt waar mannen, heb er zelf geen baat bij te liegen toch.

ik hou dit log ook niet speciaal voor jullie bij hoor, vind het voor mijzelf ook leuk om het allemaal wat bij te houden en mezelf gemotiveerd te houden. ik hou mezelf niet voor de gek, jullie ook niet dus.

en ho ho ho, ik zeg 125 chest en 43 armen. die andere zijn mijn oude stats met een veel hoger bf.

ik weet het beter gemaakt, deze week foto's met meetlint eromheen oke?

11% zou idd kunnen dat het niet is(weegschaal) maar de rest is toch echt waar mannen, heb er zelf geen baat bij te liegen toch.

ik hou dit log ook niet speciaal voor jullie bij hoor, vind het voor mijzelf ook leuk om het allemaal wat bij te houden en mezelf gemotiveerd te houden. ik hou mezelf niet voor de gek, jullie ook niet dus.

ik weet het beter gemaakt, deze week foto's met meetlint eromheen oke?
Easy, big guy. :kiss:

Niet lullig bedoelt.. 126cm chest??? Dat is echt GROOT... ik heb 116cm ofzo.. en weeg 20kg meer dan jou....

Verder goede armen kerel.. Alleen benen mag idd wel wat meer bij...

Hoe meet je je chest omvang eigenlijk?

Edit: laat maar, weet het al

Laatst bewerkt:
alles moet kapot

nou ik weer lekker wezen knallen had eigenlijk met mezelf afgespoken om maar 4 keer in de week te gaan. dat gaat dus mooi niet gebeuren, gewoon elke dag een spiergroep helemaal kapot.

vandaag waren weer die beentjes aan de beurt.

ik squat 2 keer per week een keer toppen andere keer eel strikt en wat lichter. vandaag gingen we voor srikt. gewoon lekker rustig aan 6 setjes, lekkere pomp kweken.

na de squat ging ik mijn zielige kuitjes afbeulen op de kuit machine(geen enkel idee hoe die heet) iig k gooi er 1 olimpisch schijfje of daarna 2 daarna een 3e en dan begint hij na de 4e toch aadig vol te komen, net als mijn kuiten. 100 kilo dus, maar daar moet nog wat bij kunnen op naar de 125kilo. heerlijk dan afbouwen, elke keer een schijfje eraf en elke keer tot de max. heerlijk.

nou de rest ook allemaal heerlijk afgemaakt, hamstrings hebben ook flink geleden deze training.

echt, als mijn benen door dit soort trainingen niet groeien weet ik het ook niet meer. we zullen weleens kijken of het zijn vruchten afwerpt, volgende benen training zal ik foto's posten van mijn legsjes.

morgen chest aan de beurt, heb er echt zin in alweer.

verder:
een maat van mij gaat voor een half jaar op vakantie, ik heb al zijn spulletjes gekregen en daar zat ook nog ephedrine bij. fakinghell wat een geil spul. goeie focus, lekker wat energie. heerlijk gewoon. dat stuw ik er dus morgen weer in he.

ok heb ik vandaag een inject b12 gezet, eigenlijk wilde ik gewoon oefenen met im zetten. dit is dan ook perfect gegaan. mischien ga ik ermeedoor mischien niet, was naar bels gereden mare ale apotheken waren gesloten. mischien morgen weer ff kijken daro. heb ig nog 1 ampul die ik overmorgen weer zet.

no beesten tot de volgende keer weer.

ik heerlijk wezen knallen, was lekker vroeg vandaag(12 uur dicht).

schouders triceps, flinke pomp in beide spiergroepen. ik lijk zo langzamerhand wel wat droger te worden(adertjes die doorkomen, streepjes) maar ook te groeien(lang leve spiergeheugen). eigenlijk vind ik het wel goed zo want ik wil eigenlijk wel wat droger worden.

bij mij is het wel, ik kan aardig droog staan maar toch heel soft ogen, weet iemand wat daar de rede van is?

morgen weer, rug knallen....nu al weer zin in....

verder:
een maat van mij gaat voor een half jaar op vakantie, ik heb al zijn spulletjes gekregen en daar zat ook nog ephedrine bij. fakinghell wat een geil spul. goeie focus, lekker wat energie. heerlijk gewoon. dat stuw ik er dus morgen weer in he.

ok heb ik vandaag een inject b12 gezet, eigenlijk wilde ik gewoon oefenen met im zetten. dit is dan ook perfect gegaan. mischien ga ik ermeedoor mischien niet, was naar bels gereden mare ale apotheken waren gesloten. mischien morgen weer ff kijken daro. heb ig nog 1 ampul die ik overmorgen weer zet.

no beesten tot de volgende keer weer.

Denada sjapke,
hehehe, was het maar vakantie :D
Zo doorknallen, als ik terugkom wil ik resultaat zien!

Terug
Naar boven