AndroidHealthClinic

van beestje naar BEESCHT.......

• Topic Starter Topic Starter
ohh, nog een paar uurtjes dan mag ik weer. eerst ff sollicitatie dan lekker weer knallen......rug en biceps....

rug naar de kut.....

nou vandaag was het rug biceps.

begonnen met bor's van 30 tot 90 en weer terug, ging heel lekker en eigenlijk zat mijn rug al na 2 setjes vol.

daarna wat nieuws voor mijn bicepjes gedaan, seated barbell curls. echt heerlijke oefening, nooit gedacht. maar je legt de barbell de hele tijd net niet op je benen en je biceps blijven dus continu onder zware spanning, probeer het eens. daarna afgemaakt met cheated standing barbell curlls.

nou, nog wat andere oefeningentjes en als laatste 70 kilo bendt over rows, 2 setjes van 6 herhalingen. na deze oefening was ik dood. wehyshakie en terug naar huis dus.

morgen weer lekker mijn beentjes kapot maken, wil echt huge poten hebben en dat zijn ze nu niet echt. werk aan de winkel dus.

ga zo door gozer laat de rest maar zeiken!!!!

sjapke, ben je gestopt met trainen dat je je log niet meer update.
(k) uit het zonnige spanje

sorry voor het niet bijhouden van mijn logje.

ik ben sinds ik dit log heb gestart elke dag getraind, iets teveel eigenlijk.

vandaag weer een training gehad; het is genoeg geweest, ik heb 2 weken rustig aan gedaan, mijn lichaam weer aan het ijzer laten wennen. nu gaan we er echt voor, heb vandaag voor het eerst zwaar gepakt en dat beviel me on-ge-looflijk-goed, fack yeah....

triceps push down(arm extensions):
full stack, gewoon die volle 100kilo 8 keer naa beneden geduwd, daarna heerlijk afgemaakt met een touw, 50kilo x 12 reps. heerlijk

seated bicep curls:
tot de 26kilo gegaan, 4 herhalingen per arm. echt waar, mijn biceps knalden eruit. ik zag mijn huis en striae gewoon zwaar opgerekt worden.

was echt een top training, mijn armen worden steeds beter. ze meten 43cm en er staat een ader op. ook mocht ik vandaag van wat aders op mijn schouders en chest genieten.

ik train nu bij een echte bodybuilding school, waar toch wel 80% van de mannen aan de juice zit. ik vind mijzelf aardig meekunnen met deze "beesten" mischien heb ik zelfs wel 1 van de betere fysieken wat upperbodybetreft.

nou, trainze allemaal. en tot de volgende keer weer....ik ga het een beetje sporadisch bijhouden.....

@sjekoog; jij gaat schrikken jonge, als je terug bent ben ik een facking beeeeessstttt!!!!!

ik ga proberen zo te blijven trainen; super zwaar en alles kapot.

Zo wil ik het horen, ik probeer minimaal 2 keer kt te blijven doen en clean te een maar volgens mij ga ik zeker wat kwijtraken. Ik eet elke dag alleen maar clean op wat kleine dingen na maar anders red je 60 km mtb echt niet. Al die duursporten hakken er wel in, ben een partij droog aan het worden..

Bump, Sjapensjekoog.
P.s. Had u mij gebeld?

Komop beest log bijhouden keep on training!!!

Terug
Naar boven