Fitness Seller

Van zware bodybuilding kuren naar lichte kuren crossfit kuurtjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij snap je niet helemaal waarom ik de discussie niet aan wil gaan.

Klopt, dat begrijp ik inderdaad niet.

Lees de post waar ik op reageer, lees dan nog eens de reden waarom ik niet wil reageren en misschien dat je dan de correlatie snapt.

Heb ik gedaan en ik vermoed dat "typerende generalisatie" dan verband houdt met "klerenkast worden of uitsmijter" ???
Maar dan nog, ik zie de correlatie niet nee.

Origineel gepost door DMAAtje
Het ligt er maar aan wat je doel is. Wil je een klerenkast worden of uitsmijter dan zou ik niet teveel cardio/crosstraining doen.

Onzin

Zoals ik dit hierboven lees is iemand die een klerenkast of uitsmijter wil worden gelijk aan iemand die heel veel spiermassa wil opbouwen.
DMAATje merkt daarbij mijns inziens terecht op dat het dan geen goed idee is om daarbij teveel cardio/crosstraining te doen.

Jij noemt dat -zonder verdere argumenten- onzin. Ik vraag me af waarom.

Maar altijd mooi om dan weer een reactie zoals bovenstaand beschreven te krijgen.

That's me, ik ga gewoon inhoudelijk op iets in, maar blijkbaar mis ik iets in het grotere plaatje.
Goed geantwoord, verkeerde topic dan?

Heel goed van je hoor Harpep, gaat verder alles goed met je?

Ja hoor prima, dank je wel. En met jou dan? :)

Crossfit is voor echte mannen, zuivere body building voor narcisten die met hun lichaam niets kunnen. Daarmee bedoel ik de body builders die nooit eens baantjes zwemmen, lopen of bergjes gaan op fietsen. En onze beroemde pseudo wetenschappers Cools en Galen. De eersten om te lachen met de crossfitters maar ik zou hun fysieke prestaties wel is willen zien.
Als er iemand hier pseudowetenschap bedrijft, ben jij het wel :roflol:

Ah Harpep, jij pseudowetenschapper. Allemaal moeilijke woorden gebruiken die je van het internet hebt gecopy paste. Crossfit is gewoon voor echte mannen.

Wat mij vooral opvalt en soms zelf irriteerd zijn inderdaad ook de fysieke condities van bodybuilders.
Ze veranderen bijna allen in luie, logge honden.
Onwijs slechte midsecties. 1 keer verstappen en het schiet in hun rug. Nog geen meter kunnen hardlopen etc.

Impliceer je daarmee dat ze voor bodybuilden wel conditie hadden? Ik in ieder geval niet. Ik heb werken aan conditie nooit als ambitie gehad, anders was ik daar wel aan gaan werken.

Wat is ongeveer een goede richtlijn om aan te houden voor cardio om conditie op te bouwen/te handhaven naast krachttraining zonder dat het spiergroei beperkt? Welke intensiteit en duur? En apart of na de krachttraining?

Voor de duidelijkheid, het is niet zo dat je geen spiermassa kunt opbouwen als je daarnaast ook stevige cardio doet. Vooral in het begin van iemand's trainingscarrierre zal het allemaal wel mee vallen.

Pas als je echt al je aandacht en energie nodig hebt om nog vooruit te blijven gaan qua kracht/massa en is het verstandig niet allerlei extra dingen te gaan doen.

Wat cardio/conditiewerk betreft, denk ik dat je op moet passen dat het niet te veel een progressief proces en (primair) doel op zich moet worden.
Het moet iets zijn wat je er gewoon met een lage prioriteit bij doet.

Intensiteit moet laag blijven en de duur niet overdreven lang.
30-45 minuten low impact zou geen probleem moeten zijn.
Wanneer je het doet maak dan ook niet zo heel veel uit.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

ah harpep, jij pseudowetenschapper. Allemaal moeilijke woorden gebruiken die je van het internet hebt gecopy paste. Crossfit is gewoon voor echte mannen.

:d

Crossfit is voor echte mannen, zuivere body building voor narcisten die met hun lichaam niets kunnen. Daarmee bedoel ik de body builders die nooit eens baantjes zwemmen, lopen of bergjes gaan op fietsen. En onze beroemde pseudo wetenschappers Cools en Galen. De eersten om te lachen met de crossfitters maar ik zou hun fysieke prestaties wel is willen zien.

69d8a00ef81c8100edfb36f4d9071091.jpg

ik vind crossfit gaaf

srs

srs

srs

Crossfit.....

Nee.

Leuk al dit geouwehoer, maar waar blijven die gifs of filmpjes?

vla is eigenlijk flan
pudding is pudding
en vlaai is taart

Het enige leuke aan crossfit

Camille-Leblanc-Bazinet-Games.jpg

dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven