Fitness Seller

Vechten tijdens uitgaan

Alleen als het echt nodig is.

Stand your ground and fight! je bent toch geen mietje, je laat toch niet met je naaien man? gewoon terug beuken

iemand heeft hooligans gekeken :D

daarom ga ik nie meer uit ben bang dat ik klappe krijg en ga zitten huilen in en hoekje

Ik ben nooit een vechtersbaas geweest, maar als iemand ruzie zocht was ik wel niet te beroerd mijn mes boven te halen en dan ook effectief uit te halen...

dan ben je een mong**l

pas jij maar goed op dat je geen mes tussen je ribben krijgt, bro!!

(j/k)

Laatst bewerkt:
koopt u gewoon een taser man.

makkelijk te vinden op het net, paar seconden en ze liggen daar te kajieten !!

en dan maak je ze maar af op american history x sT!!

dat verdienen die fl**kers met hun nutteloos geweld !

een felle bek hebben helpt superveel, en hoe gekker de reactie, hoe minder zin de tegenpartij krijgt om ruzie te zoeken...
als een groepje dudes stoer kijkt of lastig doet grijns ik heel hard in hun gezicht of begin ik gewoon met hen te lachen...
eens ze doorhebben dat er werkelijk kan gevochten worden en dat ze er niet zonder kleerscheuren er van af gaan komen, dan haken de meesten af...

soms met 2 tov 8 dudes gestaan met ruzie, en uitgepraat zonder kleerscheuren, vechten of beroofd te worden, da is het leukste van al

soms met 2 tov 8 dudes gestaan met ruzie, en uitgepraat zonder kleerscheuren, vechten of beroofd te worden, da is het leukste van al

zie niet echt wat er nou leuk aan is om het uit te praten..
leuk is als je de volgende ochtend het bloed van 1 of andere mafkees met praatjes van je ring aan het afspoelen bent

leuk is als je de volgende ochtend het bloed van 1 of andere mafkees met praatjes van je ring aan het afspoelen bent
leukste is dat je volgende ochtend niet in het ziekenhuis of cel zit,problemen vermijden is het beste ,er iets bij winnen doe je nooit;)

1) 2 tegen 8 is meestal geen goed idee, want als je op de grond ligt wil je niet door 8 dudes penalties krijgen, eindigt in het ziekenhuis

2) als ik zo een bontkraagje verwond mag ik misschien voor de rest van mijn leven ervoor opdraaien (ik spreek uit ervaring), en dat gun ik ze niet... kga me niet druk gaan maken over een paar losers, kheb meer te verliezen dan hun

Terug
Naar boven