indigojup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
dat ken ik niet,das een veel te moeilijk woord voor me

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat ken ik niet,das een veel te moeilijk woord voor me

Ze waren met 7 , allemaal in de twintig
En als er ruzie uitbreekt dan belt er een organisator naar de politie , die staan op 5 min daar want ze wonen tegen het park , maarja op 5 minuten kan er heel wat gebeuren
beter ren je hard wegStand your ground and fight! je bent toch geen mietje, je laat toch niet met je naaien man? gewoon terug beuken
jij hebt geen schrijntje trots in je donder zeker?
nee ik ben een laffe hond meestal schijt ik al in mn broek als ze me bedreigen

soms met 2 tov 8 dudes gestaan met ruzie, en uitgepraat zonder kleerscheuren, vechten of beroofd te worden, da is het leukste van al
leukste is dat je volgende ochtend niet in het ziekenhuis of cel zit,problemen vermijden is het beste ,er iets bij winnen doe je nooitzie niet echt wat er nou leuk aan is om het uit te praten..
leuk is als je de volgende ochtend het bloed van 1 of andere mafkees met praatjes van je ring aan het afspoelen bent

leukste is dat je volgende ochtend niet in het ziekenhuis of cel zit,problemen vermijden is het beste ,er iets bij winnen doe je nooit![]()
niet geheel onbelangrijk hehezie niet echt wat er nou leuk aan is om het uit te praten..
leuk is als je de volgende ochtend het bloed van 1 of andere mafkees met praatjes van je ring aan het afspoelen bent