indigojup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch nooit in mijn gezicht enkel wat gefluister dus i dont care

drie ******marrokanen rende ineens op me af en begonnen op me in te meppen, pech voor hun was ik toen nuchter, helaas voor mij zat ik 7 dagen vast, 1 van die sukkels had ik een deel van zijn wang afgebeten (haha was nog een flink stuk ook), en die andere twee lagen aardig in elkaar, en dan nog aangifte tegen mij durven te doen ook, gelukkig had de rechter begrip voor mijn actie en gooide het op zelfverdediging wat ik eigelijk niet had verwacht 

heb het drie jaar geleden in rotterdam meegemaaktdrie ******marrokanen rende ineens op me af en begonnen op me in te meppen, pech voor hun was ik toen nuchter, helaas voor mij zat ik 7 dagen vast, 1 van die sukkels had ik een deel van zijn wang afgebeten (haha was nog een flink stuk ook), en die andere twee lagen aardig in elkaar, en dan nog aangifte tegen mij durven te doen ook, gelukkig had de rechter begrip voor mijn actie en gooide het op zelfverdediging wat ik eigelijk niet had verwacht
morraal van het verhaal 1x140 kg is beter dan 3x60![]()
heb het drie jaar geleden in rotterdam meegemaaktdrie ******marrokanen rende ineens op me af en begonnen op me in te meppen, pech voor hun was ik toen nuchter, helaas voor mij zat ik 7 dagen vast, 1 van die sukkels had ik een deel van zijn wang afgebeten (haha was nog een flink stuk ook), en die andere twee lagen aardig in elkaar, en dan nog aangifte tegen mij durven te doen ook, gelukkig had de rechter begrip voor mijn actie en gooide het op zelfverdediging wat ik eigelijk niet had verwacht

wat een fantasierijk piraten verhaal,je maakt het ook wel een heel stuk stoerder te zeggen dat het marokkaantjes waren,BWAHAHAheb het drie jaar geleden in rotterdam meegemaaktdrie ******marrokanen rende ineens op me af en begonnen op me in te meppen, pech voor hun was ik toen nuchter, helaas voor mij zat ik 7 dagen vast, 1 van die sukkels had ik een deel van zijn wang afgebeten (haha was nog een flink stuk ook), en die andere twee lagen aardig in elkaar, en dan nog aangifte tegen mij durven te doen ook, gelukkig had de rechter begrip voor mijn actie en gooide het op zelfverdediging wat ik eigelijk niet had verwacht

ik zou het wel handig vinden als ik 3,50 meter groot was.
kan nooit iemand mij op m'n bek slaan, dan valt er niks te slaan bij me,
niemand die me treffend raken kan hahahahahaha!!
JHAHAHA die is goed ++Tot je merkt dat je ballen precies op de hoogte hangen waar normaal je hoofd zat.

Tot je merkt dat je ballen precies op de hoogte hangen waar normaal je hoofd zat.
Als je 3.5m bent, kun je, je lul tevens als knuppel gebruiken, en het heeft meer voordelen aangezien vrouwen niet meer hoeven te bukken om de derde been in de mond te nemen.