XXL Nutrition

Vechten tijdens uitgaan

heb daar niet zo een probleem mee,mij laten ze met rust en als ze iets over me zeggen is dat toch nooit in mijn gezicht enkel wat gefluister dus i dont care

Is het bij jullie ook zo erg dat er ieder weekend houwerij is in jullie discotheek
waar jullie meestal uit gaan. Hiero iig wel, en daarom ga ik er niet meer zo vaak heen
want het zijn meestal ook nog mensen die ik ken

heb het drie jaar geleden in rotterdam meegemaakt :mad: drie ******marrokanen rende ineens op me af en begonnen op me in te meppen, pech voor hun was ik toen nuchter, helaas voor mij zat ik 7 dagen vast, 1 van die sukkels had ik een deel van zijn wang afgebeten (haha was nog een flink stuk ook), en die andere twee lagen aardig in elkaar, en dan nog aangifte tegen mij durven te doen ook, gelukkig had de rechter begrip voor mijn actie en gooide het op zelfverdediging wat ik eigelijk niet had verwacht :D

morraal van het verhaal 1x140 kg is beter dan 3x60 :D

neeh vechten in een bar is neits voor mij, beetje zielig vind ik dat altijd

ik zelf daag die stoere portiers altijd wel graag een beetje uit,zien hoe ze reageren is altijd wel lachen,begrijp echt niet hoe sommige aan zo een job geraken,sommige zijn echte broekschijters:D

heb het drie jaar geleden in rotterdam meegemaakt :mad: drie ******marrokanen rende ineens op me af en begonnen op me in te meppen, pech voor hun was ik toen nuchter, helaas voor mij zat ik 7 dagen vast, 1 van die sukkels had ik een deel van zijn wang afgebeten (haha was nog een flink stuk ook), en die andere twee lagen aardig in elkaar, en dan nog aangifte tegen mij durven te doen ook, gelukkig had de rechter begrip voor mijn actie en gooide het op zelfverdediging wat ik eigelijk niet had verwacht :D

beetje BBQ saus erbij en smullen maar!
schitterende actie...

ik zou het wel handig vinden als ik 3,50 meter groot was.

kan nooit iemand mij op m'n bek slaan, dan valt er niks te slaan bij me,

niemand die me treffend raken kan hahahahahaha!!

Moet vast heerlijk gesmaakt hebben op dat moment. :D

wat een fantasierijk piraten verhaal,je maakt het ook wel een heel stuk stoerder te zeggen dat het marokkaantjes waren,BWAHAHA:D:)

ik zou het wel handig vinden als ik 3,50 meter groot was.

kan nooit iemand mij op m'n bek slaan, dan valt er niks te slaan bij me,

niemand die me treffend raken kan hahahahahaha!!

Tot je merkt dat je ballen precies op de hoogte hangen waar normaal je hoofd zat.

Als je 3.5m bent, kun je, je lul tevens als knuppel gebruiken, en het heeft meer voordelen aangezien vrouwen niet meer hoeven te bukken om de derde been in de mond te nemen.

Als je 3.5m bent, kun je, je lul tevens als knuppel gebruiken, en het heeft meer voordelen aangezien vrouwen niet meer hoeven te bukken om de derde been in de mond te nemen.

Voor een heftige pijpbeurt door 'n lekker chickie ga ik wel gewillig
met m'n benen wijd uit elkaar voor haar staan en laat ik haal helemaal
uitleven met alles wat ik tussen m'n benen heb hahahahahaha!!!!

Bij een vies vuil smerig straatgevecht zorg ik wel dat het speelgoed voor de vrouwtje in mijn broek niet zomaar toegangkelijk zijn hé......
Ik heb al eerder en schop in m'n noten gehad en ik kan je vertellen dat ik daar niet tegen kan, daar kunnen de noten nóóóit voor bedoeld zijn!!!

Zou afstappe en gewoon helpen **** te live je gaat dood of je leeft vaker gebeurt bij me:D

Nu wou ik weten, hoe reageren jullie op zoeits. Je bent al in de minderheid dus wat doe je dan.

Krav maga

dit zou moeten helpen

er is 2 dagen gelden nog een portier in het been geschoten bij ons op het pleintje...:(

We staan in de kroeg, ik was goed bezopen,
Komen er twee gozers aangelopen,
We hadden niet eens om ruzie gevraagd,
maar werden door ze uitgedaagd
Eén van hun geeft een grote bek, zonder reden
Over iets dat wij daarnet, zogenaamd deden.
Ik kan niet volgen wat voor shit hij praat,
en dacht; “dat houdt wel op, als je hem slaat”
Ik kijk nog even snel, naar mijn maat,
die weet al precies, wat hem te doen staat.

Dus ik ramde vol plezier, met een fles bier;
****ing hard, want ik ben een en al spier.
Ik raak hem op zijn hoofd,
maar door de alcohol is hij verdoofd.
Dus hij mept terug, maar ik blokkeer,
Ik riep; “nu is het mijn beurt weer!’’

Het was ook meteen goed raak;
m’n vuist vloog keihard, tegen zijn kaak.
Hij voelt aan zijn kaak, en die is stuk;
mooi, dan is het nu tijd, voor de barkruk.
Die beuk ik met volle kracht, tegen zijn gezicht.
Daarna kneep ik zijn keel nog even dicht.
Mijn maat ramt de ander tegen de grond,
En stampt zijn voet, tegen gozers’ mond

Het rammen voelde goed,
de grond lag vol met bloed.
De gozers lagen toen, volledig te creperen.
Mijn maat roept na: “dat zal jullie leren!”

Er viel toen echt niets meer aan ze te slopen,
De portiers kwamen eraan, dus we zetten het op een lopen.
Portiers afgeschud, dus we halen nog even shoarma.
Dit avontuur verwerkt in rijm, voor de oogst van karma.

© Geddie, Dutchbodybuilding.com

:roflol: GEDDIE! :D

Terug
Naar boven