luke1984
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 111kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is wanneer de politie er aankomt dat je wel moet gaan lopen,dan had je die nachtjes cel en strafblad mss wel kunnen voorkomenMeerdere keren gevochten in het uitgaancircuit, door die ongein mooi destijds een strafblad aan overgehouden.
Politie, ambulance - in de boeien, nachtje of meer vastzitten.
Enkel en alleen omdat je dan de confrontatie aangaat en niet wijselijk wegloopt.

vechten tijdens uitgaan vind ik wel zo kansloos, ik heb nog nooit problemen gehad als iemand je uitdaagt kan je beste negeren en nog een biertje halen ofzo![]()
vechten tijdens uitgaan vind ik wel zo kansloos, ik heb nog nooit problemen gehad als iemand je uitdaagt kan je beste negeren en nog een biertje halen ofzo![]()
Meerdere keren gevochten in het uitgaancircuit, door die ongein mooi destijds een strafblad aan overgehouden.
Politie, ambulance - in de boeien, nachtje of meer vastzitten.
Enkel en alleen omdat je dan de confrontatie aangaat en niet wijselijk wegloopt.
altijd even vragen of ze mss homo zijn en daarom je zitten aan te gapen,en even duidelijk maken dat je dat niet bent,dus ze niet verder met een geile kop moeten staan kwijlen+1
Altijd van die treurige figuren die met opzet bij je op moeten lopen en vervolgens stoer kijken.

van fuifjes moet je wegblijven joh.en wat albaneesjes betreft ze staan bekend voor vuurwapens maar op een fuif zal het wel een jochie geweest zijn met een pistool van de speelgoedwinkelgisteren was het die R&B parkfuif hier , waren er een paar albanezen bij met een blaffer.
die mensen komen gewoon voor boel te zoeken

groot gelijk jongen,maar als de politie komt moet je beginnen rennen,maakt hem niet uit wie begon,degene die klappen heeft uitgedeeld is meestal in fout in hun ogenTerecht zeg je, dus als iemand jou om helemaal niets uitdaagt je loopt weg .
En degene geeft je nog een harde trap voor je reet ook doe je niets?
Bestaat ook nog zoiets als eigenwaarde en eergevoel, en ik laat me door niemand slaan. Schelden, uitdagen dan loop ik weg maar zodra diegene me fysiek aanraakt verdedig ik mijzelf.
Lijkt me toch wel dat iedereen dat doet

van fuifjes moet je wegblijven joh.en wat albaneesjes betreft ze staan bekend voor vuurwapens maar op een fuif zal het wel een jochie geweest zijn met een pistool van de speelgoedwinkel
1slechte securety.
2voor kinderen.
3altijd problemen.

als je het maar weet dan is het goed,dus opgelet he

Je hebt ook nog iets van noodexces.groot gelijk jongen,maar als de politie komt moet je beginnen rennen,maakt hem niet uit wie begon,degene die klappen heeft uitgedeeld is meestal in fout in hun ogen![]()