Fitness Seller

Vechten tijdens uitgaan

Ik voorkom zulke situaties d.m.v. vrijwillige eenzame opsluiting, met andere woorden: ik ga de deur niet zo vaak uit...

Erg ellendig altijd zoiets. Ik hoop dat zulke mensen allemaal een keer de verkeerde tegenkomen en invalide worden geslagen, dat verdienen ze.

Meerdere keren gevochten in het uitgaancircuit, door die ongein mooi destijds een strafblad aan overgehouden.
Politie, ambulance - in de boeien, nachtje of meer vastzitten.
Enkel en alleen omdat je dan de confrontatie aangaat en niet wijselijk wegloopt.

Meerdere keren gevochten in het uitgaancircuit, door die ongein mooi destijds een strafblad aan overgehouden.
Politie, ambulance - in de boeien, nachtje of meer vastzitten.
Enkel en alleen omdat je dan de confrontatie aangaat en niet wijselijk wegloopt.
Het is wanneer de politie er aankomt dat je wel moet gaan lopen,dan had je die nachtjes cel en strafblad mss wel kunnen voorkomen ;)

vechten tijdens uitgaan vind ik wel zo kansloos, ik heb nog nooit problemen gehad als iemand je uitdaagt kan je beste negeren en nog een biertje halen ofzo ;)

vechten tijdens uitgaan vind ik wel zo kansloos, ik heb nog nooit problemen gehad als iemand je uitdaagt kan je beste negeren en nog een biertje halen ofzo ;)

Heb je ook gelijk in, maar als diegene al handtastelijk gaat worden dan hak ik meteen terug.
Op schelden, beledigen reageer ik ook niet dan kun jewel blijven knokken.

Overigens die vechtparty's zijn voor mij alweer erg lang geleden.

+1

Altijd van die treurige figuren die met opzet bij je op moeten lopen en vervolgens stoer kijken.

Vroeger toch wel de instelling: Either I get some ass, or I kick some ass, tijdens het uitgaan. Maw, als er niks te versieren viel, dan maar potje matten. Maar goed, dat was vroeger. Nu reeg ik me af in de gym.

+1

Altijd van die treurige figuren die met opzet bij je op moeten lopen en vervolgens stoer kijken.
altijd even vragen of ze mss homo zijn en daarom je zitten aan te gapen,en even duidelijk maken dat je dat niet bent,dus ze niet verder met een geile kop moeten staan kwijlen:D

gisteren was het die R&B parkfuif hier , waren er een paar albanezen bij met een blaffer.
die mensen komen gewoon voor boel te zoeken

Terecht zeg je, dus als iemand jou om helemaal niets uitdaagt je loopt weg .
En degene geeft je nog een harde trap voor je reet ook doe je niets?

Bestaat ook nog zoiets als eigenwaarde en eergevoel, en ik laat me door niemand slaan. Schelden, uitdagen dan loop ik weg maar zodra diegene me fysiek aanraakt verdedig ik mijzelf.
Lijkt me toch wel dat iedereen dat doet

gisteren was het die R&B parkfuif hier , waren er een paar albanezen bij met een blaffer.
die mensen komen gewoon voor boel te zoeken
van fuifjes moet je wegblijven joh.en wat albaneesjes betreft ze staan bekend voor vuurwapens maar op een fuif zal het wel een jochie geweest zijn met een pistool van de speelgoedwinkel:p
1slechte securety.
2voor kinderen.
3altijd problemen.

Terecht zeg je, dus als iemand jou om helemaal niets uitdaagt je loopt weg .
En degene geeft je nog een harde trap voor je reet ook doe je niets?

Bestaat ook nog zoiets als eigenwaarde en eergevoel, en ik laat me door niemand slaan. Schelden, uitdagen dan loop ik weg maar zodra diegene me fysiek aanraakt verdedig ik mijzelf.
Lijkt me toch wel dat iedereen dat doet
groot gelijk jongen,maar als de politie komt moet je beginnen rennen,maakt hem niet uit wie begon,degene die klappen heeft uitgedeeld is meestal in fout in hun ogen:D

van fuifjes moet je wegblijven joh.en wat albaneesjes betreft ze staan bekend voor vuurwapens maar op een fuif zal het wel een jochie geweest zijn met een pistool van de speelgoedwinkel:p
1slechte securety.
2voor kinderen.
3altijd problemen.

Ze waren met 7 , allemaal in de twintig :)
En als er ruzie uitbreekt dan belt er een organisator naar de politie , die staan op 5 min daar want ze wonen tegen het park , maarja op 5 minuten kan er heel wat gebeuren

Laatst bewerkt:
Stoere boy, die indigojup. :')

Pff, mijn stoere verhaal overtreft ze allemaal.

Terug
Naar boven