SmalMaarDapper
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Het is net die proportionaliteit waar het schoentje wringt. Iemand mag je met de dood bedreigen met een mes, zolang hij niet raak gestoken heeft is het onmogelijk te bewijzen dat hij iets gedaan heeft, dus als je hem dan kunt ontwapenen en je brengt hem stevige schade toe ondertussen, heb je het al aan je kloten en mag jij betalen en zitten.
En dit is geen theorie maar echt gebeurd spijtig genoeg.
Als je dan ziet welke vechttechnieken de tegenwoordige "zelfverdedigingskunsten" aanleren, keel inslaan, ogen uitdrukken,... is dat een zeer foute ontwikkeling. De meeste van deze sTen uit plaatsen en tijden waar oorlog heerst. Daar maakt het niet uit als je iemand "per ongeluk" molt, toch maar een streepje meer.
Verlies van reukzin, stevig lang arbeidsongeschikt, beetje hospitalisatie, depressie, psychose,...
Al die zaken kun je gebruiken, en dan kom je aan veel grotere bedragen dan die 4400 euro. Je moet enkel het een beetje vuil kunnen spelen.
Collega van me moest ongeveer 25000 euro dokken voor een gebroken kaak en wat kapotte tanden, nadat een Marrokaan had verklaard zn zuster te gaan verkrachten. Laat staan dat die kerel een betere advocaat had, was nu maar een pro-deo.
idd zo is het, ik heb meer moeten betalen voor alles wat bij het blauwe oog bij kwam, dus meer de psychische schade. En dat is de moeilijkste schade om als tegenpartij te gaan bewijzen dat hij die schade niet heeft!!
We hebben toen ook experts hem laten onderzoeken, ze hebben een deel van de schade kunnen terugbrengen, maar heb dan ook gepeperde rekeningen gehad om die experts te laten aanstellen.
Toen hij zei dat hij erectieproblemen had door mij, heb ik het wel overal op zijn school gaan rondstrooien en op de school van zijn vriendin ook...

De politie zei dat mijn vriend ook klacht kon indienen tegen hem, maar dat de rechter uiteindelijk de grootste schade-veroorzaker gaat veroordelen, wat wij in dit geval waren.
Dus zelfverdediging is toegestaan zolang jij maar erger op je bek krijgt dan je tegenstander.
Ach, belgie en zijn rechtsstaat, iedereen is er wel bekend mee hoe k*t het er aan toe gaat...

)