XXL Nutrition

Vechten tijdens uitgaan

Het is net die proportionaliteit waar het schoentje wringt. Iemand mag je met de dood bedreigen met een mes, zolang hij niet raak gestoken heeft is het onmogelijk te bewijzen dat hij iets gedaan heeft, dus als je hem dan kunt ontwapenen en je brengt hem stevige schade toe ondertussen, heb je het al aan je kloten en mag jij betalen en zitten.

En dit is geen theorie maar echt gebeurd spijtig genoeg.

Als je dan ziet welke vechttechnieken de tegenwoordige "zelfverdedigingskunsten" aanleren, keel inslaan, ogen uitdrukken,... is dat een zeer foute ontwikkeling. De meeste van deze sTen uit plaatsen en tijden waar oorlog heerst. Daar maakt het niet uit als je iemand "per ongeluk" molt, toch maar een streepje meer.

Verlies van reukzin, stevig lang arbeidsongeschikt, beetje hospitalisatie, depressie, psychose,...
Al die zaken kun je gebruiken, en dan kom je aan veel grotere bedragen dan die 4400 euro. Je moet enkel het een beetje vuil kunnen spelen.

Collega van me moest ongeveer 25000 euro dokken voor een gebroken kaak en wat kapotte tanden, nadat een Marrokaan had verklaard zn zuster te gaan verkrachten. Laat staan dat die kerel een betere advocaat had, was nu maar een pro-deo.

idd zo is het, ik heb meer moeten betalen voor alles wat bij het blauwe oog bij kwam, dus meer de psychische schade. En dat is de moeilijkste schade om als tegenpartij te gaan bewijzen dat hij die schade niet heeft!!

We hebben toen ook experts hem laten onderzoeken, ze hebben een deel van de schade kunnen terugbrengen, maar heb dan ook gepeperde rekeningen gehad om die experts te laten aanstellen.

Toen hij zei dat hij erectieproblemen had door mij, heb ik het wel overal op zijn school gaan rondstrooien en op de school van zijn vriendin ook...:D:D:D

De politie zei dat mijn vriend ook klacht kon indienen tegen hem, maar dat de rechter uiteindelijk de grootste schade-veroorzaker gaat veroordelen, wat wij in dit geval waren.

Dus zelfverdediging is toegestaan zolang jij maar erger op je bek krijgt dan je tegenstander.

Ach, belgie en zijn rechtsstaat, iedereen is er wel bekend mee hoe k*t het er aan toe gaat...

Het is jammer dat mensen tegenwoordig niet eerlijk en eervol vechten.
1 tegen 1, geen wapens, niet doortrappen als iemand half dood op de grond ligt. Het zal waarschijnlijk nog een keer zwaar tegen me gebruikt worden dat ik te eerlijk vecht.

+10000!!!
idd, al die laffe gevechten. van laffe mensen die zich willen bewijzen. zeg je prima je wilt vechten kom maar 1 op 1....maar neeee dat dan weer niet

+10000!!!
idd, al die laffe gevechten. van laffe mensen die zich willen bewijzen. zeg je prima je wilt vechten kom maar 1 op 1....maar neeee dat dan weer niet

+1 helemaal mee eens.

Vooral het 1 vs 1. Tegenwoordig doen alle superdudes enorm stoer als ze met hun ectogang op stap zijn. Kom je ze een week later tegen, dan weten ze niet waar ze het zoeken moeten.

1 tegen meer is idd niet eerlijk, otoh veldslagen zoals vroeger tegen die hufters van Tottenham waren machtig.:heart:

tsja..............ik kreeg totaal onverwachts uit het "niets" een trap vól in m'n noten.

ik moet je meedelen dat ik af dat moment volledig kansloos was.

kan je je dat voorstellen??

de schadevergoeding tot 10 000 euro naar beneden gekregen heeft ( wat nog een ****ing shitload of money is :()

Dus vechten voor vrienden kan heel verkeerd uitdraaien[/QUOTE]

zoveel geld heb ik nog nooit bij-elkaar gezien en voordat ik zoveel geld bij-elkaar krijg zijn we 100 jaar verder.!!!!

mischien had ik heel mooi toneel moeten spelen gelijk nadat dat pleuriswijf me smerig in m'n noten getrapt had en dan ook zo'n inmens hoog bedrag eisen.!!
ik heb er (zo medisch onderzoek heb uitgewezen) geen blijvende schade van overgehouden. (zo'n onderzoek is VERRE van prettig)

Lol met dat soort oneerlijke dingen is het echt te hopen voor die mensen dat ik niks gevaarlijks in mijn zak heb zitten, maarja gelukkig is er nog nooit wat gebeurd tijdens of na het uitgaan, en dat is maar goed ook ;)

Ik ben wel eens met een groot mes in mijn buik gestoken door een marokaan, het mes knapte af door me buikspieren, je had zijn gezicht moeten zien :roflol:

Tuurlijk Arnold...*kuch*

De graad van asocialiteit is dan ook bijzonder hoog in Nijmegen.

Sommigen die er nog serieus op in gaan ook, geweldig :roflol:

vechten tijdens uitgaan is voor de dronkaards,zielig en zieloos vind ik het.vechten doe je in de ring dan bereik of verdien je er nog wat aan,maar als het echt moet en een dronken lastpak last zoekt probeer ik het zo kort en pijnloos mogelijk te houden,heb geen zin heel mijn leven te gaan betalen om iemand te hebben neergeslaan op straat

vechten tijdens uitgaan is voor de dronkaards,zielig en zieloos vind ik het.vechten doe je in de ring dan bereik of verdien je er nog wat aan,maar als het echt moet en een dronken lastpak last zoekt probeer ik het zo kort en pijnloos mogelijk te houden,heb geen zin heel mijn leven te gaan betalen om iemand te hebben neergeslaan op straat

Lol zelfverdediging vriend, nooit zachthandig zijn met dat soort mensen, dat zijn ze ook niet met jou, en als ze volgende ochtend wakker worden met een paar tanden uit hun bek dan denken ze de volgende keer wel 2 keer na ;)

Terug
Naar boven