klarendaller
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Hoi allemaal,
Ondanks dat ik in een ander topic een keer heb gemeld, dat ik het niet zou gaan gebruiken. Heb ik de verleiding niet kunnen weer staan.
Via via hoorde ik dat iemand DNP had, dus toch maar aangeschaft.
Wellicht zullen sommige denken dat ik de easy way out kies mbt afvallen, so be it. Het is mijn keuze!
Ik maak deze log ter informatie voor mensen die het wellicht ook willen gebruiken of net zijn begonnen.
In het verleden heb ik al clen, efi en de (oude) stackers gebruikt.
Voeding houd ik het zelfde als normaal met uitzondering dat ik veel extra fruit eet (blauwe bessen, frambozen en appels)
supplementen: vitamines en antiallergeen als standby
3x in de week met gewichten (Full body) 2x in de week kickboksen
Met me zelf afgesproken dat ik geen abnormale hoeveelheden ga nemen.
Dit heb ik in het verleden met stackers namelijk wel gedaan.
verslag tot nu toe:
Dag 1
Begonnen met 1 cap.
Geen last gehad van warmte of andere sides.
Dag 2
wederom 1 cap genomen.
Idem aan de dag ervoor nergens last van gehad
Dag 3
verhoogd naar 2 capsules.
Weer geen enkel effect gemerkt. Dit is dus het gevaarlijke van het spul want liep al met de gedachte om de hoeveelheid maar gelijk te verdubbelen.. Contact met supplier op genomen en die adviseerde om OED met 1 capsule te verhogen.
Dag 4 (gisteren)
naar advies van supplier eerst nog 2 caps genomen.
hele dag niks gemerkt van sides. lekker wezen trainen en toen ik terug kwam en me uitklede kreeg ik de opmerking van mijn vrouwtje dat ik mijn buik niet zo moet inhouden. GRAPPIGE IS DAT IK DIT HELEMAAL NIET DEED. het spul werkte dus waarschijnlijk al wel
Dag 5 (vandaag)
Verhoogd naar 3 caps op advies van supplier.
Om 10:30 gegeten (2e maaltijd), 20 min daarna kwam de warmte opzetten en het zweet begon te lopen. Dit duurde ongeveer 2 uurtjes. Maar toen was het al weer tijd om weer te gaan eten. Zit nu dus weer met een lekkere warme kop. In mijn lunch maar even snel naar huis gegaan om een extra shirt te halen. Verwacht deze wel nodig te hebben vandaag.
Tot zover mijn bevindingen van DNP.
Het is al zo vaak verteld en geschreven op verschillende fora.
NEEM NIET GELIJK TE VEEL, MAAR BOUW HET OP.
ondergetekende maakte deze fout ook bijna.
ben blij dat ik eerst contact met supplier heb opgenomen en dat ik zijn advies heb opgevolgd.
laterzzzz
Ondanks dat ik in een ander topic een keer heb gemeld, dat ik het niet zou gaan gebruiken. Heb ik de verleiding niet kunnen weer staan.
Via via hoorde ik dat iemand DNP had, dus toch maar aangeschaft.
Wellicht zullen sommige denken dat ik de easy way out kies mbt afvallen, so be it. Het is mijn keuze!
Ik maak deze log ter informatie voor mensen die het wellicht ook willen gebruiken of net zijn begonnen.
In het verleden heb ik al clen, efi en de (oude) stackers gebruikt.
Voeding houd ik het zelfde als normaal met uitzondering dat ik veel extra fruit eet (blauwe bessen, frambozen en appels)
supplementen: vitamines en antiallergeen als standby
3x in de week met gewichten (Full body) 2x in de week kickboksen
Met me zelf afgesproken dat ik geen abnormale hoeveelheden ga nemen.
Dit heb ik in het verleden met stackers namelijk wel gedaan.
verslag tot nu toe:
Dag 1
Begonnen met 1 cap.
Geen last gehad van warmte of andere sides.
Dag 2
wederom 1 cap genomen.
Idem aan de dag ervoor nergens last van gehad
Dag 3
verhoogd naar 2 capsules.
Weer geen enkel effect gemerkt. Dit is dus het gevaarlijke van het spul want liep al met de gedachte om de hoeveelheid maar gelijk te verdubbelen.. Contact met supplier op genomen en die adviseerde om OED met 1 capsule te verhogen.
Dag 4 (gisteren)
naar advies van supplier eerst nog 2 caps genomen.
hele dag niks gemerkt van sides. lekker wezen trainen en toen ik terug kwam en me uitklede kreeg ik de opmerking van mijn vrouwtje dat ik mijn buik niet zo moet inhouden. GRAPPIGE IS DAT IK DIT HELEMAAL NIET DEED. het spul werkte dus waarschijnlijk al wel
Dag 5 (vandaag)
Verhoogd naar 3 caps op advies van supplier.
Om 10:30 gegeten (2e maaltijd), 20 min daarna kwam de warmte opzetten en het zweet begon te lopen. Dit duurde ongeveer 2 uurtjes. Maar toen was het al weer tijd om weer te gaan eten. Zit nu dus weer met een lekkere warme kop. In mijn lunch maar even snel naar huis gegaan om een extra shirt te halen. Verwacht deze wel nodig te hebben vandaag.
Tot zover mijn bevindingen van DNP.
Het is al zo vaak verteld en geschreven op verschillende fora.
NEEM NIET GELIJK TE VEEL, MAAR BOUW HET OP.
ondergetekende maakte deze fout ook bijna.
ben blij dat ik eerst contact met supplier heb opgenomen en dat ik zijn advies heb opgevolgd.
laterzzzz
Laatst bewerkt: