XXL Nutrition

verleiding niet kunnen weer staan, toch aan de DNP

klarendaller

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Hoi allemaal,

Ondanks dat ik in een ander topic een keer heb gemeld, dat ik het niet zou gaan gebruiken. Heb ik de verleiding niet kunnen weer staan.
Via via hoorde ik dat iemand DNP had, dus toch maar aangeschaft.

Wellicht zullen sommige denken dat ik de easy way out kies mbt afvallen, so be it. Het is mijn keuze!
Ik maak deze log ter informatie voor mensen die het wellicht ook willen gebruiken of net zijn begonnen.

In het verleden heb ik al clen, efi en de (oude) stackers gebruikt.
Voeding houd ik het zelfde als normaal met uitzondering dat ik veel extra fruit eet (blauwe bessen, frambozen en appels)
supplementen: vitamines en antiallergeen als standby
3x in de week met gewichten (Full body) 2x in de week kickboksen

Met me zelf afgesproken dat ik geen abnormale hoeveelheden ga nemen.
Dit heb ik in het verleden met stackers namelijk wel gedaan.

verslag tot nu toe:

Dag 1
Begonnen met 1 cap.
Geen last gehad van warmte of andere sides.

Dag 2
wederom 1 cap genomen.
Idem aan de dag ervoor nergens last van gehad

Dag 3
verhoogd naar 2 capsules.
Weer geen enkel effect gemerkt. Dit is dus het gevaarlijke van het spul want liep al met de gedachte om de hoeveelheid maar gelijk te verdubbelen.. Contact met supplier op genomen en die adviseerde om OED met 1 capsule te verhogen.

Dag 4 (gisteren)
naar advies van supplier eerst nog 2 caps genomen.
hele dag niks gemerkt van sides. lekker wezen trainen en toen ik terug kwam en me uitklede kreeg ik de opmerking van mijn vrouwtje dat ik mijn buik niet zo moet inhouden. GRAPPIGE IS DAT IK DIT HELEMAAL NIET DEED. het spul werkte dus waarschijnlijk al wel

Dag 5 (vandaag)
Verhoogd naar 3 caps op advies van supplier.
Om 10:30 gegeten (2e maaltijd), 20 min daarna kwam de warmte opzetten en het zweet begon te lopen. Dit duurde ongeveer 2 uurtjes. Maar toen was het al weer tijd om weer te gaan eten. Zit nu dus weer met een lekkere warme kop. In mijn lunch maar even snel naar huis gegaan om een extra shirt te halen. Verwacht deze wel nodig te hebben vandaag.

Tot zover mijn bevindingen van DNP.

Het is al zo vaak verteld en geschreven op verschillende fora.
NEEM NIET GELIJK TE VEEL, MAAR BOUW HET OP.
ondergetekende maakte deze fout ook bijna.
ben blij dat ik eerst contact met supplier heb opgenomen en dat ik zijn advies heb opgevolgd.

laterzzzz

Laatst bewerkt:
Volges mij zijn er nergens zoveel GIFlogjes als op DBB, hehehehe

Idd kerel rustig an met die zooi

Wat ik niet snap, zou HGH niet een veel betere/veilige optie zijn i.p.v. DNP?

Zal best als je diepe zakken en erg veel geduld hebt.........dan wel

• Topic Starter Topic Starter
had inderdaad ook al eerder gehoord over HGH. ben daar een poos geleden ingedoken.
maar zoals Kriel al melde moet je daar flinke diepe zakken voor hebben.

nu heb ik die wel maar ze zijn alleen niet zo gevuld :)

What about T3?

aangezien ik al aantal keer aan de Clen heb gezeten en daar niet zulke hele goede resultaten (verwachtingen waren gewoon te hoog) mee heb behaald. verwachte ik dat T3 niet veel extra voor me zou gaan doen. eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik ook niet in de materie van T3 ben gedoken

ik ook niet, zo bedoelde ik het niet.
maar dat is dus een NEE denk ik? :(

bromo is rotzooi....nou ja wat niet,maar hartkloppingen misselijkheid hoofdpijn....Bij DNP ga je gewoon dood,dan heb je er geen last meer van

ik ook niet, zo bedoelde ik het niet.
maar dat is dus een NEE denk ik? :(

Offtopic dan:

'' Bromocriptine blijkt de afgifte van het groeihormoon te kunnen remmen en kan zo tijdelijk de verschijnselen afremmen. Het wordt gebruikt op het moment dat nog niet kan worden geopereerd. ''

Nee dus. :D

Nu weer ontpic. :)

daarom moet eerst iemand anders het proberen :>
blijkbaar heb jij het al gedaan. haha.

had het al gelezen in andere logs (met name die van Animal Legs) en op US fora.
maar t*ring........... heb de hele dag dorst. nu vind ik veel water drinken niet zo erg maar moet dan ook zo vaak pissen.

Succes dude..!

Ondertussen kennis mogen maken met wat sides van DNP

Gisteravond kickboks training gehad (dat was erg warm). Bij thuis komst een shake genomen en niet lang daarna 2 sneeen brood met pindakaas. Ik weet dat je carbs zo min mogelijk moet nemen na het avond eten maar had mega honger (heb ik trouwens vanaf gister de hele dag door).

Rond uurtje of 22:00 was ik helemaal op dus op bed gaan liggen. Helaas heb ik op de klok kunnen kijken tot 01:30. had dus wat moeite met in slaap komen. Nu kan dit ook vanwege de adrenaline zijn die ik nog van het kickboksen had (heb ik wel eens eerder gehad) maar ik denk dat het vanwege de DNP komt.

Verder erg onrustig geslapen, veel wakker geworden. Op zich niet verkeerd want dan kon ik gelijk weer even wat drinken en pissen. Was wel erg verbaasd toen vanmorgen de wekker ging en ik zo fris als een hoentje uit bed sprong.
Maar goed, ik kijk vanavond/vannacht nog even aan anders ga ik er melatonine (of hoe je het ook schrijft) bij pakken.

De warmte 's nachts heb ik redelijk onder controle. Het komt wel met vlagen opzetten en dan is het even zweten. Ben zo vriendelijk geweest om mijn vrouwtje het hele dekbed te geven en ben zelf onder een laken gaan liggen met een ventilator er bij.

Zojuist weer 3 caps genomen en we zullen zien wat vandaag brengt.

Laterzzz

hehehehe ja je ziet toch vaker dat 1 gift in een keer beter is dan verdeelt over de dag. Nu vraag ik me langzaam af of door de lange halfwaarde tijd het geen **** uitmaakt dat het in meerdere gifts genomen wordt. Boris nam alles in een keer,en ik over de dag...zoals vele andere. Degene die alles in 1 keer namen hebben veel meer zweetaanvallen dan gefaceerde iname

Groetjes aan Klarendal.

Lekker toch, succes!

Ik ga vandaag voor 2 caps.. ook in 1 keertje, denk ik.. of toch niet.. hmm

Terug
Naar boven