AndroidHealthClinic

verleiding niet kunnen weer staan, toch aan de DNP

gatver,wij zitten hier lekker te discusieren over de caps...........jij zit met jezelf te friemelen

het is maar net waar je opgewonden van raakt kriel :D

• Topic Starter Topic Starter
hahahaha.................

vrouwtje keek even vreemd op. wel van te voren gemeld dat er niks intern geloosd werd vanwege de DNP.

zo, net terug van een kinderverjaardag. daar kwamen ze rond met een stukje gevuld speculaas. zo sociaal als ik ben nam ik een stukje :D. niet lang daarna liep ik gewoon leeg. zeik natte kop erbij voor niks hahaha

hehehehe lekker man het goedje doet goed zijn werk bij jou.
net even getest spierrrrrrrrwit.
ik ga morgen maar ff uppen naar 4 caps.

succes gozert.

hehehehe lekker man het goedje doet goed zijn werk bij jou.
net even getest spierrrrrrrrwit.
ik ga morgen maar ff uppen naar 4 caps.

succes gozert.

vind het echt vreemd dat je er niks van merkt. toen ik er 3 nam begon ik het toch echt wel te merken.
vandaag voor het eerst 4 en dit is toch goed merkbaar. ik kijk dit even een paar dagen aan weet niet of ik nog hoger ga

Goed bezig jonges..
Morgen ga ik ook naar 3..

suc7 dan maar vast. ben benieuwd wat je er van merkt

zo,

weer even een update.
gister voor de 2e dag 4 caps genomen.
heb nu niet hele erge hitte aanvallen meer maar het gewoon de hele tijd warm.
heb me nog steeds kunnen inhouden om niet te gaan mac-en.

gister naar de bios geweest. ben tijdens de film naar de bali gelopen om een lege popcorn doos te halen. hier heb ik een geimproviseerde waaier van gemaakt. verder tijdens de fim 2 liter gedronken (1,5 liter water, 0.5 liter ice tea). was blij dat de film was afgelopen.

loop sinds gister wel met het beeld van me zelf dat het helemaal niks meer doet en dat ik er als een opgeblazen balon bij loop. ga er maar van uit dat dit van het ocht komt

loop sinds gister wel met het beeld van me zelf dat het helemaal niks meer doet en dat ik er als een opgeblazen balon bij loop. ga er maar van uit dat dit van het ocht komt

nou loop ik er van mezelf al zo bij:D maar ik heb dat gevoel dus ook?
Ga je nog uppen qua caps?

gister naar de bios geweest. ben tijdens de film naar de bali gelopen om een lege popcorn doos te halen. hier heb ik een geimproviseerde waaier van gemaakt. verder tijdens de fim 2 liter gedronken (1,5 liter water, 0.5 liter ice tea). was blij dat de film was afgelopen.

je spreekt jezelf nogal tegen:

"loop sinds gister met het beeld dat het niks meer doet"
-> loop je er altijd als een "opgeblazen balon" bij?
-> maak je altijd waaiers van popcorn dozen tijdens een film?

sorry hoor, ik zie mensen eigenlijk alleen maar 'mekkeren' over te weinig sides, te weinig effect.. terwijl het resultaat pas na de cyclce zichtbaar zal moeten zijn...

nu snap ik dat geduld niet 1 van de sterkste kanten van de gebruikende medemens zal zijn, ik bedoel.. anders zou je wel gaan cardio'en ipv pesticiden te slikken... maar overdrijven is ook een vak.

daar ben ik nog over aan het twijfelen.

denk in het gevak van DNP dat meer niet altijd beter is :D

sorry hoor, ik zie mensen eigenlijk alleen maar 'mekkeren' over te weinig sides, te weinig effect.. terwijl het resultaat pas na de cyclce zichtbaar zal moeten zijn...

nu snap ik dat geduld niet 1 van de sterkste kanten van de gebruikende medemens zal zijn, ik bedoel.. anders zou je wel gaan cardio'en ipv pesticiden te slikken... maar overdrijven is ook een vak.

ik denk je dat je een punt hebt gewoon eens kijken wat het gaat opleveren

zo,

ook ik kan de mythe van de Mac maaltijd bevestigen.
normaal ben ik helemaal niet van de Macdonalds maar had honger en was benieuwd of de verhalen echt waren. nou ik kan zeggen, JA!!!
heb alleen een cheeseburger menu gegeten. 40 minuten later was het alsof ik in een sauna zat. echt niet relaxed, dit ga ik dan ook niet meer doen.

moet er wel bijzeggen dat ik vandaag wel omhoog ben gegaan naar 5 caps.
morgen gewoon een normale eet dag pakken. mocht het wederom zo extreem zijn als vandaag (denk het niet want zal best met de Mac te maken hebben) dan zak ik mooi weer terug naar 4.

heheeh de ultieme DNP test: MEK DREK !!!!

je spreekt jezelf nogal tegen:

"loop sinds gister met het beeld dat het niks meer doet"
-> loop je er altijd als een "opgeblazen balon" bij?
-> maak je altijd waaiers van popcorn dozen tijdens een film?

sorry man, ik zie deze post nu pas anders had ik er wel eerder op gereageerd.

in het begin ging het best hard. zag dat het vet op de buik snel minder werd.
laatste paar dagen gebeurd er niks meer en heb ik het gevoel dat het er weer bij zit. vandaar de opmerking 'opgeblazen ballon'

de 2e comment snap ik even niet wat je daar mee bedoeld.
had het warm en moest iets hebben om te wapperen. vandaar de geimproviseerde popcorn doos

ik loop overigens niet te zeuren om meer sides. na vandaag mag het zelf wel wat minder zijn:rolleyes:

zo,

ook ik kan de mythe van de Mac maaltijd bevestigen.
normaal ben ik helemaal niet van de Macdonalds maar had honger en was benieuwd of de verhalen echt waren. nou ik kan zeggen, JA!!!
heb alleen een cheeseburger menu gegeten. 40 minuten later was het alsof ik in een sauna zat. echt niet relaxed, dit ga ik dan ook niet meer doen.

moet er wel bijzeggen dat ik vandaag wel omhoog ben gegaan naar 5 caps.
morgen gewoon een normale eet dag pakken. mocht het wederom zo extreem zijn als vandaag (denk het niet want zal best met de Mac te maken hebben) dan zak ik mooi weer terug naar 4.

Ik heb net Quick gegeten.. ongeveer dik halfuur geleden.. Ben eens benieuwd! (wel maar op 3 caps..)

sorry man, ik zie deze post nu pas anders had ik er wel eerder op gereageerd.

daar hoef je je niet voor te excuseren hoor ;)

in het begin ging het best hard. zag dat het vet op de buik snel minder werd.
laatste paar dagen gebeurd er niks meer en heb ik het gevoel dat het er weer bij zit. vandaar de opmerking 'opgeblazen ballon'

het lijkt me vrij moeilijk om vet op te slaan als je aan de DNP zit. het zal wel vocht zijn, hoop ik dan voor u :).

de 2e comment snap ik even niet wat je daar mee bedoeld.
had het warm en moest iets hebben om te wapperen. vandaar de geimproviseerde popcorn doos

mn 2e opmerking was meer algemeen van aard, daar was gister ook wat over te zeggen in een ander DNP topic, weet zo snel ff niet meer welke. het is niet persoonlijk bedoelt iig.

ik bedoel gewoon dat men meer naar het resultaat moet kijken. en niet met elkaar sides gaan zitten vergelijken. dat kan een gevaarlijk spelletje zijn en is sowieso niet zo heel nuttig; gezien de grote verschillen aan sides en intensiteit hiervan tussen personen.

ik loop overigens niet te zeuren om meer sides. na vandaag mag het zelf wel wat minder zijn:rolleyes:

hehehe ;)

Hoi mannen,

@ Rusher je moet niet vergeten dat wij ons allemaal moeten afvragen en gissen wat voor pillen wij hebben en welke dosering. Ik heb ze gratis gehad van mijn supplier omdat ze dus de te laag gedoseerd kunnen zijn de leverancier heeft ze ook uit de handel gehaald(erg netjes dus). Dus vandaar dat althans ik enorm aan het letten ben op de sides omdat ik gewoon niet precies weet hoeveel ik naar binnen aan het gooien ben hehehehe. Dat is gewoon irritant maar ben volkomen met je eens dat je niet moet doorslaan omdat je anders jezelf gek maakt.

groeten iedereen

Jullie moeten die troep dan lekker laten staan,als je via sites moet afstemmen of het ok is.

Tis of 100 of 200 zo moeilijk kan dat niet zijn. Nu lijkt het of jullie het over 100 of 1000 hebben. Imo verhoog je maar met 1 cap tegelijk.....1tje teveel maakt je echt nog niet terminaal. Heb je het heel erg heet,dan verhoog je max met 1,meer niet. Je merkt echt wel als je denkt nee nu is het genoeg,dan ga je echt niet denken,,,zal ik er nog 2 inkieperen. Jullie zijn gefocust zoals 'Rusher al zei op de verhaaltjes en de sites...fl**ker die k@nk...zooi weg en ga lekker uurtje cardiooen ofzo,maar dat gezeik over wel of geen effect.

VOCHT is iets wat normaal is,als jullie je ingelzezen hebben weet je dat....Honger is ook normaal......zweten is ook normaal. Stop focussen en ga trainen eten en cardioen,en doe in vredesnaam niet zo zielig ''of het wel werkt''

Terug
Naar boven