Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. niet lang daarna liep ik gewoon leeg. zeik natte kop erbij voor niks hahahahehehehe lekker man het goedje doet goed zijn werk bij jou.
net even getest spierrrrrrrrwit.
ik ga morgen maar ff uppen naar 4 caps.
succes gozert.
loop sinds gister wel met het beeld van me zelf dat het helemaal niks meer doet en dat ik er als een opgeblazen balon bij loop. ga er maar van uit dat dit van het ocht komt
maar ik heb dat gevoel dus ook?gister naar de bios geweest. ben tijdens de film naar de bali gelopen om een lege popcorn doos te halen. hier heb ik een geimproviseerde waaier van gemaakt. verder tijdens de fim 2 liter gedronken (1,5 liter water, 0.5 liter ice tea). was blij dat de film was afgelopen.
loop sinds gister wel met het beeld van me zelf dat het helemaal niks meer doet en dat ik er als een opgeblazen balon bij loop. ga er maar van uit dat dit van het ocht komt
sorry hoor, ik zie mensen eigenlijk alleen maar 'mekkeren' over te weinig sides, te weinig effect.. terwijl het resultaat pas na de cyclce zichtbaar zal moeten zijn...
nu snap ik dat geduld niet 1 van de sterkste kanten van de gebruikende medemens zal zijn, ik bedoel.. anders zou je wel gaan cardio'en ipv pesticiden te slikken... maar overdrijven is ook een vak.
Ondanks dat ik in een ander topic een keer heb gemeld, dat ik het niet zou gaan gebruiken. Heb ik de verleiding niet kunnen weer staan.
Via via hoorde ik dat iemand DNP had, dus toch maar aangeschaft.
je spreekt jezelf nogal tegen:
"loop sinds gister met het beeld dat het niks meer doet"
-> loop je er altijd als een "opgeblazen balon" bij?
-> maak je altijd waaiers van popcorn dozen tijdens een film?
sorry hoor, ik zie mensen eigenlijk alleen maar 'mekkeren' over te weinig sides, te weinig effect.. terwijl het resultaat pas na de cyclce zichtbaar zal moeten zijn...
nu snap ik dat geduld niet 1 van de sterkste kanten van de gebruikende medemens zal zijn, ik bedoel.. anders zou je wel gaan cardio'en ipv pesticiden te slikken... maar overdrijven is ook een vak.

zo,
ook ik kan de mythe van de Mac maaltijd bevestigen.
normaal ben ik helemaal niet van de Macdonalds maar had honger en was benieuwd of de verhalen echt waren. nou ik kan zeggen, JA!!!
heb alleen een cheeseburger menu gegeten. 40 minuten later was het alsof ik in een sauna zat. echt niet relaxed, dit ga ik dan ook niet meer doen.
moet er wel bijzeggen dat ik vandaag wel omhoog ben gegaan naar 5 caps.
morgen gewoon een normale eet dag pakken. mocht het wederom zo extreem zijn als vandaag (denk het niet want zal best met de Mac te maken hebben) dan zak ik mooi weer terug naar 4.
sorry man, ik zie deze post nu pas anders had ik er wel eerder op gereageerd.

in het begin ging het best hard. zag dat het vet op de buik snel minder werd.
laatste paar dagen gebeurd er niks meer en heb ik het gevoel dat het er weer bij zit. vandaar de opmerking 'opgeblazen ballon'
.de 2e comment snap ik even niet wat je daar mee bedoeld.
had het warm en moest iets hebben om te wapperen. vandaar de geimproviseerde popcorn doos
ik loop overigens niet te zeuren om meer sides. na vandaag mag het zelf wel wat minder zijn![]()