klarendaller
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
hehehehe ja je ziet toch vaker dat 1 gift in een keer beter is dan verdeelt over de dag. Nu vraag ik me langzaam af of door de lange halfwaarde tijd het geen **** uitmaakt dat het in meerdere gifts genomen wordt. Boris nam alles in een keer,en ik over de dag...zoals vele andere. Degene die alles in 1 keer namen hebben veel meer zweetaanvallen dan gefaceerde iname
ik heb er ook voor gekozen om het in 1x te nemen. zoals het er nu uit ziet werkt dit goed voor mij.
mocht ik in de aankomende dagen nog een keer verhogen (dus dan naar 4)
dan zal ik het eens gaan verdelen. 2 in de ochtend en 2 in de middag. maar ik weet of ik dit ga doen.
kreeg gister weer de opmerking va het vrouwtje dat het wel erg hard gaat met gewichts verlies. zelf zie ik het niet dus zal het maar geloven.
kan ook zijn dat ze wil dat ik gewoon niet verhoog. ze vind dit nu al eng!
---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------
hahahaha nog aan een speciaal iemand?
---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------
Lekker toch, succes!
Ik ga vandaag voor 2 caps.. ook in 1 keertje, denk ik.. of toch niet.. hmm
tja.... dat moet je zelf weten. je kan ze ook tegelijk nemen. mocht het te heftig worden dan verdeel je ze toch