XXL Nutrition

verleiding niet kunnen weer staan, toch aan de DNP

• Topic Starter Topic Starter
hehehehe ja je ziet toch vaker dat 1 gift in een keer beter is dan verdeelt over de dag. Nu vraag ik me langzaam af of door de lange halfwaarde tijd het geen **** uitmaakt dat het in meerdere gifts genomen wordt. Boris nam alles in een keer,en ik over de dag...zoals vele andere. Degene die alles in 1 keer namen hebben veel meer zweetaanvallen dan gefaceerde iname

ik heb er ook voor gekozen om het in 1x te nemen. zoals het er nu uit ziet werkt dit goed voor mij.
mocht ik in de aankomende dagen nog een keer verhogen (dus dan naar 4)
dan zal ik het eens gaan verdelen. 2 in de ochtend en 2 in de middag. maar ik weet of ik dit ga doen.

kreeg gister weer de opmerking va het vrouwtje dat het wel erg hard gaat met gewichts verlies. zelf zie ik het niet dus zal het maar geloven.
kan ook zijn dat ze wil dat ik gewoon niet verhoog. ze vind dit nu al eng!

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

hahahaha nog aan een speciaal iemand?

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Lekker toch, succes!

Ik ga vandaag voor 2 caps.. ook in 1 keertje, denk ik.. of toch niet.. hmm

tja.... dat moet je zelf weten. je kan ze ook tegelijk nemen. mocht het te heftig worden dan verdeel je ze toch

Ja is waar, ik ga ze gelijktijdig nemen, aangezien het toch nog "maar" een lage dosis is.

Als ik naar 3 of 4 ga zoals jij zegt, kan ik ze nog gaan verdelen..

Ik lees ook met je mee heel veel succes gozertttt!
Na behoorlijk wat informatie te hebben gelezen zie ik dat echt intensieve cardio echt gaat worden afgeraden en nu zie ik dat je heel intensief aan het kickboksen bent. Lijkt mij handig om daar tijdens DNP mee te stoppen.
Zoals ik het nu begrijp en gelezen heb is 20 minuten cardio max en dan ook niet op al te hoge intensiteit? Kickboksen is natuurlijk heel zwaaaar en op erg hoge intensiteit.

Misschien dat Kriel of Animal iets meer hierover kan vertellen.

ik heb er ook voor gekozen om het in 1x te nemen. zoals het er nu uit ziet werkt dit goed voor mij.
mocht ik in de aankomende dagen nog een keer verhogen (dus dan naar 4)
dan zal ik het eens gaan verdelen. 2 in de ochtend en 2 in de middag. maar ik weet of ik dit ga doen.

kreeg gister weer de opmerking va het vrouwtje dat het wel erg hard gaat met gewichts verlies. zelf zie ik het niet dus zal het maar geloven.
kan ook zijn dat ze wil dat ik gewoon niet verhoog. ze vind dit nu al eng!

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

hahahaha nog aan een speciaal iemand?

Eelco Hofstra als die er nog woont ;)

Ik lees ook met je mee heel veel succes gozertttt!
Na behoorlijk wat informatie te hebben gelezen zie ik dat echt intensieve cardio echt gaat worden afgeraden en nu zie ik dat je heel intensief aan het kickboksen bent. Lijkt mij handig om daar tijdens DNP mee te stoppen.
Zoals ik het nu begrijp en gelezen heb is 20 minuten cardio max en dan ook niet op al te hoge intensiteit? Kickboksen is natuurlijk heel zwaaaar en op erg hoge intensiteit.

Misschien dat Kriel of Animal iets meer hierover kan vertellen.

bedankt voor de tip

ik heb er al over zitten twijfelen, maar als ik het goed heb is Kriel ook gewoon steeds een uur gaan cardio-en. zolang ik er geen hinder van ondervind ga ik nog even door. als ik merk dat er iets niet klopt kap ik er gelijk mee.
tijdens training pak ik wel mijn rust om steeds veel te drinken. afgelopen training bijna een pak barleduc (2 liter) opgedronken.

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Eelco Hofstra als die er nog woont ;)

naam komt me niet bekend voor.
woon er overigens zelf ook al 5 jaar niet meer. ben er wel opgegroeid

Stats?

Lichaamsgewicht? BF?

En je startgewicht+BF?

welke stats wil je weten?

BP 130 kg 1x
deadlift 160 3x
squat 150 soms volle, set soms niet. ligt helemaal aan de dag.
weet niet of je dit voldoende vind maar zoniet dan hoor ik het wel.

lengte 1,95
gewicht --> teveel
BF --> te hoog

zodra ik klaar ben dan laat ik weten wat ik kwijt ben geraakt in Kg's
de andere info houd ik voor me om geen onzinnig commentaar te krijgen. (zie mijn oudere topics om wat achtergrond inf0 te krijgen)

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

kleine update nog van vandaag

overdag was de warmte goed te doen. niet mega last van gehad.

zojuist terug van trainen. trainings maatje had ik sinds dinsdag niet gezien en hij merkte op dat het goed ging! training zelf ging eigenijk redelijk goed. heb nog niet echt kracht verlies merk wel dat ik sneller op ben. Cardio gedeelte laat ik even zitten deze weken. met mijn kickboksen krijg ik voor nu nog wel genoeg verbranding

Laatst bewerkt:
Ik wilde je lichaamsstats weten uiteraard ;) Daar kan je toch de resultaten van de DNP aan zien!

Van mij krijg je geen commentaar. Zal mij een zorg zijn of je met een BF van 30% of 12% begint. Eigen keuze en je hebt al wel veel geprobeerd zie ik

Ik wilde je lichaamsstats weten uiteraard ;) Daar kan je toch de resultaten van de DNP aan zien!

Van mij krijg je geen commentaar. Zal mij een zorg zijn of je met een BF van 30% of 12% begint. Eigen keuze en je hebt al wel veel geprobeerd zie ik

hahaha

top :thumb:

laat ik zeggen dat het tussen de 12% en 30% is
maar dat het gelokaliseerd is op bepaalde plekken (operatie gehad. zie oudere topics voor info)

krijg de laatste kilo's er maar niet af. zelfs Sonja bakker gedaan hahaha
dat lukte wel alleen ging mijn stofwisseling helemaal naar de klote. met als gevolg dat het er weer snel aan zat.
ik ben gezegend met een grote aanleg tot VET. ik hoef maar naar een zak chips te kijken en dan ben ik een kilo zwaarder :D

WARM................................ hahaha

ja kerel merk je wel dat je warm aan begint te lopen hahahaha.

Hoeveel zit je nu en hoe neem je het in?

Zet effe 'n raam open :D

Even een vraagje gasten. Ik zit vandaag ook op 3 caps de eerste dag en voel helemaal kakeloris. Is dat normaal? ben namelijk een beetje jaloers op jullie warmtevlagen:D ze zitten alle drie erin.

ze hebben gewoon de airco weg gehaald vandaag.
het is nu dus wel ff afzien op kantoor.

ben met vandaag meegerekend 7 dagen bezig

ga vandaag verhogen naar 4 maar wel verdeeld innemen.
vanmorgen rond 07:30 er 2 genomen en vanmiddag rond 13:30 neem ik de andere 2.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Even een vraagje gasten. Ik zit vandaag ook op 3 caps de eerste dag en voel helemaal kakeloris. Is dat normaal? ben namelijk een beetje jaloers op jullie warmtevlagen:D ze zitten alle drie erin.

hoe lang is het geleden dat je ze in hebt genomen?
op de 1e dag met 3 begon ik het een uurtje of 4 na inname te merken. had toen ongeveer een half uurtje eerder wat gegeten.

hoe lang is het geleden dat je ze in hebt genomen?
op de 1e dag met 3 begon ik het een uurtje of 4 na inname te merken. had toen ongeveer een half uurtje eerder wat gegeten.

Bedankt voor het delen van deze infromatie. Vanochtend om 8 uur 3caps genomen. Ik zal even op zaak een bakje zilvervliesrijst in de magnetron gooien met 250 gram rosbief. Heb mijn tisseus al klaar staan en pereijsjes gekocht mmmm.

hehehehe

Bedankt voor het delen van deze infromatie. Vanochtend om 8 uur 3caps genomen. Ik zal even op zaak een bakje zilvervliesrijst in de magnetron gooien met 250 gram rosbief. Heb mijn tisseus al klaar staan en pereijsjes gekocht mmmm.

hehehehe

pak maar gelijk een hele keukenrol:D

kan bij dezen melden dat het andere lichaamsvocht ook geel is geworden. :D:D:D

Terug
Naar boven