XXL Nutrition

Victor goes smolov2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik moest eigenlijk 4x3x225 squatten, maar aangezien ik nog wat pijntjes had besloot ik er 3 sets van te maken met 5 kg meer. Ik had ook geen zin in gek*t met schijven laden.

:D 5 kg meer om de pijn te verzachten???

Wel zeer mooie reeksen met 230!!!

• Topic Starter Topic Starter
‘Smolov, week 10, dag 1’

squat
3xbaar
3x60
3x110
3x150
1x190
5x210
5x210
4x210...

Ik voelde dat ik op elk moment kon flauw vallen, ik had ook weer te weining gegeten en heb op dit moment veel stress.
Ik heb het echt gehad met smolov, volgende week maandag ga ik maxen.

Misschien eens russian routine proberen en bench en deadlift erbij nemen?

Day 1 - Light Squat/Heavy Bench
Day 2 - Heavy Deadlift
Day 3 - Heavy Squat/Light Bench

Iets in die aard???

Afwisseling is een heel belangrijk aspect en dat zat er niet meer in hé de laatste tijd.

En waar gok je op als max?

Misschien eens russian routine proberen en bench en deadlift erbij nemen?

Day 1 - Light Squat/Heavy Bench
Day 2 - Heavy Deadlift
Day 3 - Heavy Squat/Light Bench

Iets in die aard???

Afwisseling is een heel belangrijk aspect en dat zat er niet meer in hé de laatste tijd.

Ik heb al een routine gemaakt voor na smolov :D

Day 1 - oh press, deadlift, pull up
Day 2 - oh press, partial pin squat, rows
Day 3 - oh press, good mornings, pull up
Day 4 - oh press, front squat, rows

Mini smolov voor oh press en push press.
The Olly Jackson Deadlift Routine + assistance.
Partial pin squat met pinnen verlagen.
Veel rows.

Benchen doe ik voorlopig niet omdat ik me wil focussen op mijn overhead.

3x5x210 = 1x5x220 = 1x3x230 = 1x250?

Laatst bewerkt:
Ja ongeveer wel alleen heeft het squat rek niet zo veel pinnen...

Day 1 - oh press, deadlift, pull up
Day 2 - oh press, partial pin squat, rows
Day 3 - oh press, good mornings, pull up
Day 4 - oh press, front squat, rows

veel suuc6 maar pas toch op voor uw schouders. 4 keer per week oh press is niet niks. waarom doe je dan geen bench als ondersteuning? Nu doe je zelf geen full squat meer?

Volgens mij maar 2-3, misschien dat ik wat onder het powerrack kan doen maar dat betwijfel ik.

veel suuc6 maar pas toch op voor uw schouders. 4 keer per week oh press is niet niks. waarom doe je dan geen bench als ondersteuning? Nu doe je zelf geen full squat meer?

Ik denk dat de oh press en het benchen niet echt samen gaan, voor de rest heb ik tijdens smolov een paar keer 3x per week gepressed dus moet 4x ook wel lukken denk ik. Ik ga langzamerhand omlaag met de pinnen en ik doe nog full front squats, als dat niet werkt doe ik weer gewoon normale backsquats.

Ik denk dat de oh press en het benchen niet echt samen gaan, voor de rest heb ik tijdens smolov een paar keer 3x per week gepressed dus moet 4x ook wel lukken denk ik. Ik ga langzamerhand omlaag met de pinnen en ik doe nog full front squats, als dat niet werkt doe ik weer gewoon normale backsquats.

Ik had het probleem dat ik vrij snel kracht verloor op een bepaalde oefening als ik die een tijdje niet deed. Het zou zonde zijn van uw mooie squat nu.
Maar de tijd zal raad geven ;)

Ik denk dat je squat niet gek veel achteruit zal gaan. Met deadlifts en goodmornings erbij in zal dat voldoende ingedekt zijn vermoed ik.

ik zou wel gewoon blijven (back)squatten, héél véél succes met die 250 squat! ( :eek: )

De bedoeling is dat ik nog progressie boek met de squat :D, ik ga dit schema 16 weken aanhouden. En ik hou het nu gewoon bij een zware squatsessie per week, intensity 85-95% en af een toe een 20-repper.

zoiets had ik voor mezelf ook in gedachten om van 8*180 quarter naar parallel te gaan, en van 180~190 parallel naar fullsquat!
:rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven