MuscleMeat

Victor goes smolov2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kan zijn dat we deze week niet op zaterdag maar vrijdag avond gaan though. Heb je wel al een pens? Want dat is een vereiste natuurlijk.

Vrijdag avond gaat wel lastig worden, anders volgende week maar.
 
Nice squats weer :thumbs: echt sterk.
 
thnx voor die uitleg via karma, makes a lot more sense now... nog nooit iemand met zulke verhoudingen tegen gekomen
 
‘Smolov, week 8, dag 2’

squat
3xbaar
3x60
3x110
1x150
1x190
3x210
3x210
3x210
3x225 PR (laatste rep met beetje hulp, omdat ik te vroeg had uitgeblazen had ik geen zuurstof meer en kon ik niet meer echt persen)

military press

3x72,5 (beetje leg drive) ik dacht dat er 67,5 op zat, monster rekenfout:o
5x65
5x65
5x65

dragonflags
3x3xbw

Commentaar:
- Ik had nog wat last van lichte blessures, ben blij als dit allemaal voorbij is.
 
Smolov is not for the faint of heart.
 
Gaat goed man. Adem te vroeg uitblazen met 225, weg druk in de buikholte maakt het idd lastig:p
 
Je wil niet weten hoe ik me voelde, het is dat ik al bijna boven was anders was het echt een kansloze fail geworden.
 
Dude film je squats weer eens...ze beginnen nu echt geile proporties te meten :D
 
Ik film over een paar weken wel mijn max attempt.

Vandaag events i.p.v. een smolov training

Deadlift
2x200
1x230
0x250 geen puf voor, na smolov bouw ik het wel weer op.

Log press
1x80
0x3x90 (IFSA log) Ik heb de techniek nog niet helemaal door bij het cleanen.

Yoke
20mx160kg
20mx210kg
Hierbij gelaten

Tire flips
2x3x250kg

Vertical bar lift
1x100 met rechts
2x0x125
1x100 met rechts

- Technisch moet er nog veel geoefend worden maar dat komt later wel, ik blijf me voorlopig focussen op gym lifts.
 
Was tof dat je er bij was Victor:rolleyes:
 
zozo met zen allen samen getraind precies héhé, jammer van die 250kg deadlift
 
Toch wel goede getallen met de smolov in de benen en al die kwetsuren.
 
‘Smolov, week 9, dag 1’

squat
5xbaar
3x60
3x110
3x150
1x190
5x210
5x210
5x210 PR

military press
5x65
5x65
8x65 PR

chin up
2x5xbw

Commentaar:
- Die deadlifts van afgelopen zaterdag hadden me niet echt goed gedaan, mijn onderrug was echt naar de klote bij het 3de setje van het squatten.
- Voortaan nog meer agressie tijdens de setjes.
 
Je hebt hem in ieder geval gepakt ondanks de deads van afgelopen zaterdag, top :thumbs:
 
Ik had 2 sets gemist, ik hoop het morgen wel te halen.
 
‘Smolov, week 9, dag 2’

squat
3xbaar
3x60
3x110
3x150
1x190
3x225
3x225

Godver wat een klote pijn in mijn linker biceps, het was gewoon niet meer uit te houden. Ik ben blij dat ik de sets heb kunnen halen, daarna had ik nog wel wat presses geprobeerd maar de pijn was te erg. Gelukkig heb ik het al 4x meegemaakt, het is gewoon een kwestie van rusten en doorbijten. Nog maar 3 zware squat sessies en dan ben ik klaar.
 
Word je het squatten nou niet enorm zat?
 
Ja best wel, vooral omdat ik zoveel lichte blessures oploop. Ook wil ik weer normaal kunnen deadliften rowen en pressen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven