MuscleMeat

Victor goes smolov2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Extreem beest.

lijkt het nou maar zo of mag je van geluk spreken dat je klauwen niet tussen bar en die stangen kwamen?

Ik vind een parallel squat met 240kg nog steeds best impressive. Mooie brul trouwens al!

Impressive !
Is wel machtig zo'n squat ^^
btw wie lacht er daar tegen het einde ? is dat je cameraman of jezelf ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Thx all de psych ups gaan steeds beter, het gewicht voelt dan ook stukken lichter. Het lijkt indd dat mijn klauwen er tussen kwamen maar de pinnen waren niet in de buurt. Mijn trainingsmaatje tomgh, hij vond het leuk om me eindelijk eens te zien failen :fu:

..prachtig :D

Damn, die 250 was close! Je lijkt voorover te kantelen en daardoor te failen. Iets wat zeker te voorkomen moet zijn. Verder is de diepte vanuit PL oogpunt wss wel ok.

Ben je nog van plan briefs/wraps/suit te gaab gebruiken? Ik voorspel dan een HELE DIKKE squat!

Damn, die 250 was close! Je lijkt voorover te kantelen en daardoor te failen. Iets wat zeker te voorkomen moet zijn. Verder is de diepte vanuit PL oogpunt wss wel ok.

Ben je nog van plan briefs/wraps/suit te gaab gebruiken? Ik voorspel dan een HELE DIKKE squat!

Ja ik zit zowiezo met een squatgoodmorning gekloot, op de pl meet waar ik lift zou die wss goedgekeurd worden aangezien ik daar 200 kg ietsje hoger had gesquat, van de voorkant en van de zijkant kun je de diepte ook beter beoordelen. Ik zal in ieder geval de komende tijd wel verandering in mijn techniek proberen te brengen.

Ik ben niet van plan om met gear te liften omdat ik dat nergens over vind gaan. Raw kracht zegt meer over je kracht, dan je kracht met allerlei gear etc.

250, jammer. maar ja 240 is ook al zeer goed. echt knap
Zou het kunnen dat je ze miste door die lakse supporter? :D

Victor jongen, ze lachen met je: http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/paddos-strength-training-51910/index61.html#post2405414 ze zeggen dat je op een limiet zit of zo.

Hehe, ik zal even kijken :D

Is prima Alex, staat genoteerd :D

mooie filmpjes kerel!!:D

shit vic, ik wil elke dag beginnen met 't kijken van jou filmpje
dat maakt me hele dag al goed :D
Heb je hem vd verwijderd :@ :'( :(:(:(!!! :midfinger: :mid:

Je filmpje staat niet meer online?

Nee niet meer, als ik hem werkelijk heb gehaald zet ik hem er op :o

Ik was net met alex even langs de pl meet in almere geweest, het was wel grappig want onze coach had ons 1 jaar oid niet gezien :roflol:
In ieder geval doen we 1 maart mee met de wedstrijd, geheel raw. Aanstaande maandag begin ik weer met mijn nieuwe schema.

oh press
6x5x55

deadlift (speed)
3x190
3x200
2x210
... magnesium vergeten en ik was aan het deadliften met een squatbar.

DB rows (lichte cheat)
5x72
5x72
... gladde handen

circuitje (3x)
assisted ghr 8x + dips 8x + hammer curls 8x + calve raise 8x

Commentaar:
- Mijn grip is brutaal achter uitgegaan omdat ik heel lang niet meer gedeadlift heb.
- BW = 95kg ben 2kg terug gevallen, wat haat ik een week niks doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven