- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Damn, ook nog beltless.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, ook nog beltless.
Zit jij me nou in de zeik te nemen.

Hallo mensen,
Jullie zullen wel denken, is de vissertje weer ondergedoken... Er wordt gelukkig nog wel wat getraind maar niet helemaal volgens plan en ook niet helemaal consequent. Maar de keren dat ik ga geniet ik wel met volle teugen en er wordt zowaar nog een PR gezet en wel op de Deadlift...
180Kg is in de pocket, was niet de bedoeling een 1RM max te gaan doen dus er is een redelijke shitload aan sets en reps aan vooraf gegaan... Maar eenmaal bij de 165Kg aan gekomen voelde het zo enorm goed dat ik ben door gegaan en kreeg de 180Kg in de kop
Filmpje als bewijs
Zou niet durven. Ik nam aan dat hij een riem droeg. Tot voor kort woog ik letterlijk 2x zoveel als Visser, maar zou dat gewicht zelf niet beltless hebben gedaan.
Hallo mensen,
Jullie zullen wel denken, is de vissertje weer ondergedoken... Er wordt gelukkig nog wel wat getraind maar niet helemaal volgens plan en ook niet helemaal consequent. Maar de keren dat ik ga geniet ik wel met volle teugen en er wordt zowaar nog een PR gezet en wel op de Deadlift...
180Kg is in de pocket, was niet de bedoeling een 1RM max te gaan doen dus er is een redelijke shitload aan sets en reps aan vooraf gegaan... Maar eenmaal bij de 165Kg aan gekomen voelde het zo enorm goed dat ik ben door gegaan en kreeg de 180Kg in de kop
Filmpje als bewijs

Nice ben benieuwd hoever je dit keer komt. Ben je momenteel ook aan het bulken?Ff nog de training van gister loggen voordat ik weer naar de gym ga voor de training van vandaag.
Heb de smaak en drive wel weer lekker te pakken moet ik zeggen.
NSuns 2-3 after lock down
Bench press
10x 20kg
5x 40kg
5x 55kg
3x 62,5kg
5x 70kg (ging erg lekker)
3x 65kg
5x 62,5kg
4x 57,5kg (1 teveel 🙈)
5x 55kg
3x 50kg
15x 47,5kg (5+10 bij 15 maar gestopt)
Close grip bench
10x 20kg
6x 30kg
5x 37,5kg
3x 42,5kg
5x 42,5kg
7x 42,5kg
4x 42,5kg
6x 42,5kg
8x 42,5kg
Bicep curl smal stangetje
12x 10kg
12x 15kg
12x 21,25kg
12x 21,25kg
Ben eigenlijk een beetje per ongeluk gaan bulken de laatste tijd... Nieuwe relatie, sportscholen dicht en toch wat te vaak chips en andere lekkernij bij het samen serie kijken omdat het zo gezellig is🙈.Nice ben benieuwd hoever je dit keer komt. Ben je momenteel ook aan het bulken?