- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Goed dat je het ondanks de taal toch je erin verdiept!Middels google translate probeer ik me er door heen te worstelen, het kwartje valt niet in één keer maar door bepaalde stukken een paar keer telezen probeer ik me de materie toch wat beter eigen te maken. Ik kom er tijdens het lezen wel achter dat het hele GS principe erg doordacht is en absoluut niet puur PL gericht is. Het is een flexibele manier van trainen en slechts de basis compounds zijn een vast gegeven, daaromheen kan je de hele workout personaliseren middels diverse voorgeschreven plugins.
Dat van de oefeningen op de rustdagen (de push ups en chin ups) Dat hoeft volgens mij niet persé maar is wel een aanbeveling. Bij bijvoorbeeld "GSLP with Greyskull Gladiator Linebacker Focus" wordt het specifiek in het schema opgenomen maar bij andere weer niet.
Ik hoop dat jullie nog niet zat zijn van mijn gezeur![]()
===
Zelf denk ik dat het doen van het huiswerk 6 dagen in de week bij alle templates verondersteld wordt, het is immers "zwaar aanbevolen", "misschien wel het belangrijkste", JP wil het nog wel eens omdraaien en zeggen dat je het liften moet zijn als de assistentie bij het bodyweight werk.
Je kan het ook zo interpreteren: bij een aantal staat expliciet de Frequency Method voorgeschreven, bij de andere kun je ook de Ladder of Total Work methodes gebruiken.
===
Uiteindelijk mag je het zelf weten en haal je voorlopig zonder het huiswerk prima resultaten!
===
Al zou het gezeur zijn, als dat in je eigen log al niet meer mag....

)
)
Viel mij ook al op dat die laatste posts zijn verdwenen met de update van het forum.