MuscleMeat

voeding tijdens ochtend cardio

leipes

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
84kg
ik heb gelukkig het geluk dat ik
alle tijd heb om te traine dus ook sochtends
te cardio'e wat ik nu zon 4 maande doe ongv 35min
elke ochtend nou lees ik hier en daar wat van nuchtere
maag is het beste voor vetvebranding nou is het zo dat
mijn sportschool pas om 10 uur sochtends open gaat
en zodra ik wakkerword rammelt mn maag van de honger
als ik dan ook nog eens ga cardio'e en buik eragteraan
doe is het zowat na 11e lijk mij te laat om te beginnen
met ete dan kan ik tog beter aan half bakje kwark neme voor
mn cardio dan verbrand ik nog steeds lijkt me ?

Doe niet zo moeilijk en eet gewoon je ontbijt. Na 2 uur niet eten ga je gewoon je cardio doen. Zo is het meeste al gebruikt van je voedingsstoffen die je hebt opgenomen...

Maar is dit gewoon een vraag of ga je een log bijhouden? Gewoon inderdaad even wachten na je ontbijt (anderhalf uur ofzo) en dan gaan cardio'en. Vet verbranden is uiteindelijk afhankelijk van je totale kcal in en output, niet van op een bepaald tijdstip je cardio doen. In ieder geval succes ermee.

Maar is dit gewoon een vraag of ga je een log bijhouden? Gewoon inderdaad even wachten na je ontbijt (anderhalf uur ofzo) en dan gaan cardio'en. Vet verbranden is uiteindelijk afhankelijk van je totale kcal in en output, niet van op een bepaald tijdstip je cardio doen. In ieder geval succes ermee.

Idd, maar als je toch zo graag in de ochtend cardio wil doen. Ga gewoon gaan lopen of fietsen. Je kan ook een paar dagen in de week ochtendcardio doen en andere dagen gewoon wat later op de dag iets anders eens doen.

• Topic Starter Topic Starter
dit was gwn een vraag wa er wel benieuwd na maar ik eet nu
gwn wat van te vore nie te veel en laat er anderhalf uur tusse
bedankt

Staat in de verkeerde sectie.. Dit is geen log!

Terug
Naar boven