MuscleMeat

Voor de Belgen: welke partij heb jij gestemd?

Peiling Peiling Welke partij heb jij gestemd?

• [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/cdenv_ma

Stemmen: 8 19,5%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/vlaamsbl

Stemmen: 14 34,1%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/agalev.g

Stemmen: 2 4,9%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/spa-spir

Stemmen: 3 7,3%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/VLDnew_m

Stemmen: 3 7,3%
  • Andere, namelijk...

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben geen Belg en heb niet gestemd vandaag...

Stemmen: 11 26,8%

• Totaal stemmers
    41
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Potverdomme Tony heeft gelijk. Geef de man eens een kans. 1 tegen allen is heel gemakkelijk hoor.

Probeer eens geen vooroordelen te vellen en lees wat hij inhoudelijk wilt. Dat is namelijk heel wat anders dan wat jullie denken of zeggen . Er IS een probleem wat integratie/veiligheid en al die andere belangrijke thema's aangaat.

Jullie zien zelf toch wel dat VB telkens wint, en zolang jullie VB in de doofpot gaan steken en de problemen negeren zullen ze blijven winnen en komt er nooit een oplossing!!!

BartM zei:
Potverdomme Tony heeft gelijk. Geef de man eens een kans. 1 tegen allen is heel gemakkelijk hoor.

Probeer eens geen vooroordelen te vellen en lees wat hij inhoudelijk wilt. Dat is namelijk heel wat anders dan wat jullie denken of zeggen . Er IS een probleem wat integratie/veiligheid en al die andere belangrijke thema's aangaat.

Jullie zien zelf toch wel dat VB telkens wint, en zolang jullie VB in de doofpot gaan steken en de problemen negeren zullen ze blijven winnen en komt er nooit een oplossing!!!
doet me ergens aan denken .... :D

• Topic Starter Topic Starter
BartM zei:

Danku :)

BartM zei:

Vriendje van Tony? Heel mooi om je te registreren bro. Stel je even voor: stats, wat je nog wilt bereiken... :roflol:

Pumpin' zei:
tony, ga lekker in de politiek als je het zo goed weet te vertellen en loop hier niet mensen lastig te vallen en te irriteren met de politieke denkwijze.

Ik ben geen belg, ik volg de belgische politieke situatie niet, het interesseert me niet, JIJ interesssert me niet maar wat je wel doet is....je roept irritaties op.

Ga op het dorpsplein staan, op een kisten sinasappelen en verkondig daar je mening. Of ga discussieren op een politiek-forum.
Ik heb ik hier een poll gepost, om even te bewijzen dat ook hier de Belgen het met mij eens zijn. Als dit je niet interesseerd, waarom post je dan in deze thread?

Wakaera zei:
Als 25% het daar niet mee eens is, hebben zij in feite ongelijk, want de overige 75% overheerst
Jong maar naïef he?

Is er 1 partij die meer dan 50% haalt? Beetje zwakke opmerking die geen enkele waarde heeft.

Deejay_Spike zei:
tony, een dubbele account plaatsen is hier verboden en geeft aanleiding tot een ban :D

da-ag

en weer een overwinning voor de democratie, want 1 persoon = 1 stem.
Jaaa, een ban, fun fun fun!
Houdoe en bedankt knul :D

haha dag tony ....nerd hahah :P

maak er meteen een IP-ban van...zien we hem tenminste niet meer terug. :)

Spike je ontneemt me mijn zondagsban :D :thumbs: Zat er ook al naar te kijken, niet zo slim van Tony.

Wakaera zei:
hij heeft in zijn hele carrière op DBB niks over BB gepost :P
I know. Die had toch nooit een mooie toekomst als BB-er gehad, heeft hij het toch te druk voor. Propaganda maken enzo...

Tony_V
Troll Banned

Mmm het was idd wel een trol... :p

SR1985 zei:
I know. Die had toch nooit een mooie toekomst als BB-er gehad, heeft hij het toch te druk voor. Propaganda maken enzo...
ja, kan ook bijna niet hé, over het algemeen zijn de zwarten de beste BB'ers, en hij had volgens mij geen zwarte genen (ofzo :P)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven