k tony, je weet wat je te wachten staan indien je verder gebruik maakt van dubbele posts, laat dit gelden als een waarschuwing. je alter ego heb ik geband omwille van duidelijke redenen.
gebeurt dit nog dan mag je voor mijn part weg.
dat is NIET de manier om een discussie te voeren. opnieuw primeert dan het gelijk krijgen boven het gelijk hebben, en geef jij anderen het gevoel dat je de discussie niet kan winnen en grijpt naar andere middelen om het toch nog te wagen. veel zien dit als een teken van zwakheid en jouw geloofwaardigheid krijgt een flinke deuk.
dit gezegd zijnde wil ik nog alle andere mensen zeggen dat we hier niet zijn om te beginnen schelden en dergelijke, ok? in dergelijke 'gevoelige' discussies geldt vaak 'all u say can and will be used against you'. dus als je hier kwam om tegen hem te schelden, onthoud je dan en ga schelden tegen het krapuul op straat die effectie een kindje omverduwt.
iedereen mag zijn mening uiten over de partij, en waarom hij dit of dat vind van de partij, en een ander mag zich verdedigen, maar begin niet met op de man te spelen ok?