AndroidHealthClinic

Voor de Belgen: welke partij heb jij gestemd?

Peiling Peiling Welke partij heb jij gestemd?

• [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/cdenv_ma

Stemmen: 8 19,5%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/vlaamsbl

Stemmen: 14 34,1%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/agalev.g

Stemmen: 2 4,9%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/spa-spir

Stemmen: 3 7,3%
  • [img]http://vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default2/verkiezingen2003/partijen/partij_matrix/VLDnew_m

Stemmen: 3 7,3%
  • Andere, namelijk...

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben geen Belg en heb niet gestemd vandaag...

Stemmen: 11 26,8%

• Totaal stemmers
    41
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wakaera zei:
ja, kan ook bijna niet hé, over het algemeen zijn de zwarten de beste BB'ers, en hij had volgens mij geen zwarte genen (ofzo :P)
Als hij die had gehad ging hij zichzelf haten ofzo, lag hij al lang van een brug. En nu gaan leren jij, je houdt mij ook tegen! :mad:

Point proven.

Maar als er serieuze DutchBB members zijn met dezelfde ideeën als Tony, wil ik best nog n's discussiëren. Zolang we ons beleefd bij de feiten houden natuurlijk, anders is het geen discussie maar een leeg propagandagesprek.

MOD: Waarmaa ik bedoelde, vanaf morgen. Want hier ligt nog 700blz. cursus op me te wachten.

Tony aanvallen met z'n allen zal niets uithalen. Het succes van het VB is juist daardoor ontstaan.

Je moet de problemen aanpakken, en dat kan alleen als je met positieve voorstellen komt. ALs je doet zoals paars heeft gedaan, dan krijg je het tegenovergestelde effect.

Ben het niet eens met deze manier van discussieren. Iemand vast praten, ok. Iemand met z'n allen de grond induwen zonder argumenten? Fout.

TylW zei:
Tony aanvallen met z'n allen zal niets uithalen. Het succes van het VB is juist daardoor ontstaan.

Je moet de problemen aanpakken, en dat kan alleen als je met positieve voorstellen komt. ALs je doet zoals paars heeft gedaan, dan krijg je het tegenovergestelde effect.

Ben het niet eens met deze manier van discussieren. Iemand vast praten, ok. Iemand met z'n allen de grond induwen zonder argumenten? Fout.
Volledig juist, daarom dat ik ook wou dat er een einde aan deze discussie kwam... Werd inderdaad beetje te veel op de man gespeeld (ook door mij ja, excuses daarvoor). Morgen misschien nieuwe discussie zoals Big Byron zegt, dream warrior mag het VB vertegenwoordigen ;) Zo'n discussies zijn zeer nuttig mits goed uitgevoerd, en we leren elkaar er alleen maar beter door kennen en respecteren :)

k tony, je weet wat je te wachten staan indien je verder gebruik maakt van dubbele posts, laat dit gelden als een waarschuwing. je alter ego heb ik geband omwille van duidelijke redenen.

gebeurt dit nog dan mag je voor mijn part weg.

dat is NIET de manier om een discussie te voeren. opnieuw primeert dan het gelijk krijgen boven het gelijk hebben, en geef jij anderen het gevoel dat je de discussie niet kan winnen en grijpt naar andere middelen om het toch nog te wagen. veel zien dit als een teken van zwakheid en jouw geloofwaardigheid krijgt een flinke deuk.

dit gezegd zijnde wil ik nog alle andere mensen zeggen dat we hier niet zijn om te beginnen schelden en dergelijke, ok? in dergelijke 'gevoelige' discussies geldt vaak 'all u say can and will be used against you'. dus als je hier kwam om tegen hem te schelden, onthoud je dan en ga schelden tegen het krapuul op straat die effectie een kindje omverduwt.

iedereen mag zijn mening uiten over de partij, en waarom hij dit of dat vind van de partij, en een ander mag zich verdedigen, maar begin niet met op de man te spelen ok?

pffffff die vent nog steeds hier :rolleyes: ga eens trainen joh inplaats ons lastig te vallen met jouwn politieke gezeik.

Laatst bewerkt:
barman : ik zei : liefst niet meer schelden in deze discussie, je weet hoe gemakkelijk dat zich tegen jou kan keren en gebruikt kan worden

Ja Barman, stel dat hij tegen jou zegt dat je klein bent... :P

!!BarmaN!! zei:
pffffff die vent nog steeds hier :rolleyes: ga eens trainen joh inplaats ons lastig te vallen met jouwn politieke gezeik.

mmm das schit niet schelden... naja schelden gebruiken het bijna in elke ****ing zin :D

waarom kan ik trouwens zijn vorige thread niet meer trug vinden? van tony? daar probeerde hij ook al iedereen zijn mening op te leggen

Deejay_Spike zei:
k tony, je weet wat je te wachten staan indien je verder gebruik maakt van dubbele posts, laat dit gelden als een waarschuwing. je alter ego heb ik geband omwille van duidelijke redenen.

gebeurt dit nog dan mag je voor mijn part weg.

dat is NIET de manier om een discussie te voeren. opnieuw primeert dan het gelijk krijgen boven het gelijk hebben, en geef jij anderen het gevoel dat je de discussie niet kan winnen en grijpt naar andere middelen om het toch nog te wagen. veel zien dit als een teken van zwakheid en jouw geloofwaardigheid krijgt een flinke deuk.

dit gezegd zijnde wil ik nog alle andere mensen zeggen dat we hier niet zijn om te beginnen schelden en dergelijke, ok? in dergelijke 'gevoelige' discussies geldt vaak 'all u say can and will be used against you'. dus als je hier kwam om tegen hem te schelden, onthoud je dan en ga schelden tegen het krapuul op straat die effectie een kindje omverduwt.

iedereen mag zijn mening uiten over de partij, en waarom hij dit of dat vind van de partij, en een ander mag zich verdedigen, maar begin niet met op de man te spelen ok?

ohw sorry had deze reply niet gelezen

Ben dan één van de weinigen die GROEN gestemd heeft en wel omdat het ten eerste een tegengewicht is tegen het VB en heel wat programmapunten stonden mij wel aan.

En zoals Etiënne Vermeersch het duidde is dit een erg verontrustende toestand. Kijk nou toch hoeveel Vlamingen er getuimeld zijn in de vuilbakkenpolitiek die het blok voert. Wat een basis om zoveel stemmen op te winnen.

Iedereen die op het Vlaams Blok gestemd heeft moest BESCHAAMD zijn. Ik dacht dat wij Vlamingen slimmer waren en verder konden denken dan onze neus lang is. Kennelijk niet.
Kijk waar de geschiedenis ligt van de topmensen van het blok. Kijk waar hun verrotte roots liggen. Wat een respect wordt er toch getoond voor de waarden waar onze grootouders voor gevochten hebben.

Intriest is het, intriest.

Potverdomme. En JA ik wind mij hierover op.

TylW zei:
Excuseer, maar ik heb naar mijn mening noch beledigend (zeker niet naar de normen van dit board, zijn allemaal een beetje macho - zeker in de cut icm examens) noch ongeargumenteerd geantwoord.

Een discussie heeft echter een aantal basisvoorwaarden nodig die Tony duidelijk niet respecteert. Je argumentatie moet opgebouwd zijn uit feiten en degelijk onderbouwde meningen, niet uit losse propaganda die ctrlC ctrlV van de Blokwebsite en het Stormfront is overgenomen. En al helemaal niet uit flagrante onwaarheden zoals een 'totaal corrupte justitie' alsof de scheiding der machten een loos verhaaltje is.

Ik zal dan ook nooit beweren dat alle Blokmilitanten stijve ticks hebben in hun rechterarm, allemaal hun vrouw slagen of alle zwarten dood willen. Maar het is wel een feit dat ze veroordeeld zijn, en als je die argumentatie naleest staat er heus niet 'Grond van veroordeling: Teveel stemmen gekregen bij vorige verkiezing en Di Rupo wil ze monddood hebben.'
Maar zover is Tony nooit gekomen durf ik wedden. Die heeft alleen op de tv De Winter zien roepen dat ze monddood worden gemaakt en het vervolgens klakkeloos overgenomen.

Kortom, een serieuze discussie met Tony zit er niet in - hoewel ik die wel zou willen. En er meer dan open voor sta. Maar ik weiger slogans af te breken en flagrante onwaarheden en onzin te moeten ontkrachten. Da's geen discussie waard, en het leidt inderdaad tot schelden.

Soit,
Laat ik even duidelijk zijn en onderkennen dat heel wat elementen in hun programma zeker grond van waarheid hebben. Alleen is hun discours, hun houding er tegenover en oplossingen ervoor naar mijn mening serieus fout.
Back to study now. :cool:

Vince zei:
1. Kijk waar de geschiedenis ligt van de topmensen van het blok. Kijk waar hun verrotte roots liggen. Wat een respect wordt er toch getoond voor de waarden waar onze grootouders voor gevochten hebben.

2. En JA ik wind mij hierover op.
1. Kijk, het spijtige is dat veel Blok kiezers nu eenmaal foertkiezers zijn.
Ze horen het Blok bezig, vinden ook dat vreemdelingen bij hen overlast bezorgen en stemmen voor het Blok. Of interesseren zich niet voor politiek, zouden anders nooit gaan stemmen, en kleuren al jaren het blokbolletje. Bovendien is er in België een nog redelijk grote na-oorlogse rechtse stroming van ouderen die op hun beurt de nieuwe generatie beïnvloedt (70% van de mensen praat namelijk hun ouders na over belangrijke thema's, ZEKER als het mensen zijn die voort toch niet over politiek nadenken).

En dan zijn er nog mensen (vooral rechtse VLD'ers) die zwaar teleurgesteld zijn in het beleid. En daarom zonder meer Blok kiezen, alsof die in de komende 5 jaar voor een beter beleid gaan zorgen.

Kortom, de doorsnee Blok kiezer kent ofwel het echte Blok niet ofwel wil het het niet kennen. Denk erom dat heel wat mensen maar heel beperkt krant/tv/boeken lezen, en nog minder verstand hebben van geschiedenis.

2. Ja hoor, ik ook. Alleen intellectueel en niet fysisch. ;)

Laatst bewerkt:
TylW zei:
Wij bannen vanaf nu pas na 7 waarschuwingen. Tony_v had 1 waarschuwing gekregen voor het schelden/provoceren in een thread... Echt racistische opmerkingen heb ik nog niet gelezen...

Dan moet O o m O li ook terug een kans krijgen! Hij had maar 3 waarschuwingen gehad...

Merendeel toch op VB gestemd? :D

**** it....als ik een Belg was geweest had ik ook op ze gestemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven