AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!!

Jimmy ik denk ni dat uw eventueel stoppen daar iets mee te maken gaat hebben, maar als je u daarmee beter voelt mag je dat natuurlijk denken!!
Zoals je zegt andere dingen gaan voor!!

De rest zie of hoor ik ook ni meer!

Voor de rest doe zo verder met het opbouwen van de sport Qmusic was een prachtig prestatie!!!!!!!

Foutje herstellen was natuurlijk studio brussel en natuurlijk de wedstrijden op eurosport die de sport zeker goed doet!!!!

mmm, ik denk niet dat Steven zo snel strongman gaat doen als ik hem wat correct kan inschatten, hij is goed bezig op pl-vlak en zal waarschijnlijk wel dezelfde filosofie als Orhan hebben, pl gaat voor en liever geen risico's op sm-wedstrijden lopen vlak voor belangrijke pl-meets, zie dat soort mannen eerder meedoen als ze besluiten dat pl niet meer prioritair is, net zoals de meeste strongman ook niet geneigd zijn om pl-meets te doen, het zijn en blijven twee heel mooie sporten, net zoals gewichtheffen en highland games, maar wie wil uitblinken in een sport gaat zich er ook vaak maniakaal op toeleggen en de andere er eens voor de fun of als alternatieve training bijlappen, we moeten realistisch én eerlijk zijn op dat vlak

mmm, ik denk niet dat Steven zo snel strongman gaat doen als ik hem wat correct kan inschatten, hij is goed bezig op pl-vlak en zal waarschijnlijk wel dezelfde filosofie als Orhan hebben, pl gaat voor en liever geen risico's op sm-wedstrijden lopen vlak voor belangrijke pl-meets, zie dat soort mannen eerder meedoen als ze besluiten dat pl niet meer prioritair is, net zoals de meeste strongman ook niet geneigd zijn om pl-meets te doen, het zijn en blijven twee heel mooie sporten, net zoals gewichtheffen en highland games, maar wie wil uitblinken in een sport gaat zich er ook vaak maniakaal op toeleggen en de andere er eens voor de fun of als alternatieve training bijlappen, we moeten realistisch én eerlijk zijn op dat vlak
Waar is Bill Kazmaier als je hem nodig hebt!

Maar je hebt wellicht gelijk.

In ieder geval kunnen we dit jaar niet klagen. Het deelnemersveld is beduidend groter en sterker dan vorige jaren (en zeker dan vorig jaar). Van mensen die ik ken zou het mooi zijn als Bert nog meedeed (hopelijk deze keer zonder blessure).
Als de sport op deze manier blijft groeien, zullen we binnen enkele jaren toch op een veel hoger niveau zitten. Wellicht blijf je toch niet eeuwig eenzaam aan de top, Jimmy. ;)

Laatst bewerkt:
Waar is Bill Kazmaier als je hem nodig hebt!

Maar je hebt wellicht gelijk.

In ieder geval kunnen we dit jaar niet klagen. Het deelnemersveld is beduidend groter en sterker dan vorige jaren (en zeker dan vorig jaar). Van mensen die ik ken zou het mooi zijn als Bert nog meedeed (hopelijk deze keer zonder blessure).
Als de sport op deze manier blijft groeien, zullen we binnen enkele jaren toch op een veel hoger niveau zitten. Wellicht blijf je toch niet eeuwig eenzaam aan de top, Jimmy. ;)

het komt idd wel, rustig maar het komt, heb zelf al één van de potentiële toppers voor de komende 10 jaar in actie gezien, persoonlijk vind ik met de capaciteit om Jimmy's plaats in te gaan nemen op zeer korte termijn, maar het ontbreekt hem nog aan de spirit om aan wedstrijden mee te doen uit schrik om op zijn b**kes te gaan, terwijl zijn kansen toch wel redelijk zijn, is het niet dit jaar dan volgend wel, jammer dat er jonge gasten tussenzitten met de mentaliteit van "ik doe pas mee als ik kans heb op een podiumplaats"

En voor de zoveelste keer !!!
Als er een NCC komt zal die wel verschijnen op DBB
Momenteel geen tijd of buget voor. We hebben andere en dringende zaken dat voor gaan.
Mijn raad ... groei wa sneller en doe mee met een echte strong man wedstrijd.
Want mensen hebben een verkeerd beeld van heel het NCC gedoe en zeker de media.
Zit momenteel niet in ons verlang lijstje.

Erg jammer had graag meegedaan, vorig jaar ben ik begonnen met strongmen
trainingen maar kan nog lang niet meedoen aan "normale"wedstrijden en deze wedstrijd zag als mooi tussenstap.
Hopelijk gaat het alsnog door anders ff flink doortrainen voor een normale strongmen wedstrijd over paar jaar.
Welk (verkeerd) beeld heeft de media van de NCC?

damn, ik woon vlak bij sint niklaas dus ik kom zowiezo kijken ;)
(ofwel heb ik verkeerd gelezen)
nog wat massa plakken & meer grip training doen en ik ga ook eens
mee doen. kracht is wel mn ding :)

Laatst bewerkt:
Ik train pas een jaar en het zou gewoon fijn zijn om eens te proeven van een 'wedstrijd' om dan vervolgens door te gaan naar b-wedstrijden, het zou idd niet de bedoeling moeten zijn om ieder jaar opnieuw dezelfde mannen te hebben.

Ik train pas een jaar en het zou gewoon fijn zijn om eens te proeven van een 'wedstrijd' om dan vervolgens door te gaan naar b-wedstrijden, het zou idd niet de bedoeling moeten zijn om ieder jaar opnieuw dezelfde mannen te hebben.

Zijn toch genoeg andere wat lichtere wedstrijden?

In België staan voor dit jaar voorlopig enkel de voorronde en de finale vast.

In België niet, toch niet zo vroeg op het jaar.

Jullie moeten allemaal af van die "onder de kerktoren" -mentaliteit.

Ik ben nog naar Folsgare gereden vanuit Kortrijk om eens met een hamer en dergelijke te gooien (had ik voordien nog nooit gedaan). In Finland rijden ze 60km enkele reis om te kunnen trainen...

Ik ben nog naar Folsgare gereden vanuit Kortrijk om eens met een hamer en dergelijke te gooien (had ik voordien nog nooit gedaan). In Finland rijden ze 60km enkele reis om te kunnen trainen...

Ja is wel zo.

ik deed nog straffer, ik heb over die afstanden nog iemand meegenomen in de wagen die rauwe melk zat te drinken!!!

Zit jij nu David te beledigen? :eek:

Ah, die rare kwiet :)

dan zou je idd een andere zinsconstructie gebruiken, ik zou eerder opletten met mijn medepassagier een koe te noemen, gij komt hem meer tegen dan ik denk ik dan :D

ik dacht gewoon dat hij rechtstreeks aan de uier lag aangezien hij rauwe melk aant drinken was, dus daarmede:D

ik dacht gewoon dat hij rechtstreeks aan de uier lag aangezien hij rauwe melk aant drinken was, dus daarmede:D

mmm, dat zou best wel eens mogelijk geweest zijn in zijn geval hé, maar reed toen nog met een seatje, die was daar te klein voor... en die mede is nog een ander verhaal :D

Terug
Naar boven