AndroidHealthClinic

voortgang wengstertjes gekloot in the gym

• Topic Starter Topic Starter
Netjes hoor! Hoe zit het met je voedingsschema?
Ben ook wel benieuwd naar je trainingsschema.

keep up the good work!

voedingsschema doe ik niet aan let wel op dat ik eiwitrijk voedsel eet etc. nu de zomer eraan komt ook minder snacken en de helft van me brood eet ik dan niet. ben heel het jaar tussen de 10 en 12 vp% aan het schommele en ik zie resultaat dus ben wel tevreden en vind dan ook niet dat ik me aan een voedingsschema hoeft te houden. Ga pas een schema opstellen als ik het huis uit ben en voor me eigen eten moet zorgen enzo.

traingsschema is gewoon een 5 of 6 daagse split. (zie me contest log hier onder)

closser and closser

21aai5c.jpg

Strak hoor!

borst & abs van welvaart

Zeker nice kerel! Naturel?

Knap dat je zo droog bent gebleven...! Keep it up!

Hele mooie vooruitgang !

Wat is je doel?

Knap dat je zo droog bent gebleven...! Keep it up!

thnx :cool:

Hele mooie vooruitgang !

Wat is je doel?

thnx:cool: mijn doel is nu goed droog komen te staan voor de zomer en daarna weer flink eten en kijken hoe ik er volgend jaar bijstaat. Wil richting Jeff Seid gaan kwa lichaam aangezien ik natural wil blijven mag ik al blij zijn als ik dat kan halen.

Wil als ik straks een baan heb ook een voedingsschema opstellen zodat ik me eigen voeding kan kopen omdat me ma niet speciaal boodschappe wilt halen

UB ziet er prima uit en goed droog! Netjes man, succes met de laatste paar procent!

Ziet er goed uit! Heb hetzelfde probleem met benen, ze willen gewoon niet groeien. Nou is het verschil dat ik nog steeds 6x per looptraining heb (400/800m) en jij niet meer ;). Wat liep je op 200 en 400?

UB ziet er prima uit en goed droog! Netjes man, succes met de laatste paar procent!

thnx benen opzich komt nu wel iets verandering in want me broeken gaan strakker zitten terwijl ik aan t cutten ben. maar ben er nog steeds niet tevreden over.

Ziet er goed uit! Heb hetzelfde probleem met benen, ze willen gewoon niet groeien. Nou is het verschil dat ik nog steeds 6x per looptraining heb (400/800m) en jij niet meer ;). Wat liep je op 200 en 400?

ik liep als B junior 51 op de 400 op de 200 had ik 22.90 dacht ik.
Ik geef nog wel training en mis het nog steeds ben aan het twijfelen om straks als ik klaar ben met school weer te gaan trainen alleen dan 100 en 200 gaan doen.

Nice man, goeie chest imo

ik liep als B junior 51 op de 400 op de 200 had ik 22.90 dacht ik.
Ik geef nog wel training en mis het nog steeds ben aan het twijfelen om straks als ik klaar ben met school weer te gaan trainen alleen dan 100 en 200 gaan doen.

Dat zijn aardige tijden zeg! Als je je focust op 100 en 200 zal spiermassa weinig te lijden hebben denk ik. Kijk naar de sprintkanonnen van deze wereld ;).

3/4 weeks out pic's (DBB foto contest) 30-06-2013

soort van side chest
9avjn6.jpg

soort van back double bicep
2lvbot1.jpg

geen geweldige fot's maar is moeilijk van jezelf te maken (als je verliefd op jezelf word dam wat een vooruitgang met 2 jaar terug) haha

Terug
Naar boven