MuscleMeat

Vooruit met de geit

Bezoekers in dit topic

week3

dag 1 borst en schouders
decline dumbbell press 10kg sets 5 rep 10

chin ups bodyweight sets10 rep 5

decline dumbbell flyes 10kg sets 3 rep12

1arm dumbbell row 10 sets 3 rep 12

dragon flags 3x10


niet echt fijn getraind. maar vanacht ook geen oog dicht gedaan. dus ik was nogal suf
 
Apart schema heb je daar, ben benieuwd of het werkt, laat ff weten! Las ergens dat je dacht dat je gewoon niet het lichaam had voor deze sport; omdat je niet aankomt. Als je echt wil aankomen, kan je het; als je echt je mind set op bb, kan je bijvoorbeeld per maaltijd een eitje in je blender erbij gooien, scheelt alweer 124 kc's per maaltijd, etc... Je moet gewoon echt de cals omhoog gooien, en je zal zien dat ook jij aankomt. Op die foto's van 1 oktober sta je zwaar droog, het maakt dus niet uit als er ook een beetje vet bij zit.
 
Apart schema heb je daar, ben benieuwd of het werkt, laat ff weten! Las ergens dat je dacht dat je gewoon niet het lichaam had voor deze sport; omdat je niet aankomt. Als je echt wil aankomen, kan je het; als je echt je mind set op bb, kan je bijvoorbeeld per maaltijd een eitje in je blender erbij gooien, scheelt alweer 124 kc's per maaltijd, etc... Je moet gewoon echt de cals omhoog gooien, en je zal zien dat ook jij aankomt. Op die foto's van 1 oktober sta je zwaar droog, het maakt dus niet uit als er ook een beetje vet bij zit.

Mijn schema: ik volg German Volume Training -eerste fase (= 6 weken)-. Ik zit nu in week 3. GVT belooft in relatief korte tijd veel massa te geven.
Het bevalt me wel 10x10 trainen. Het zijn eenvoudige trainingen die ik ongeveer in een uur kan gedaan hebben.

Ik heb totaal geen bioritme en dagelijkse routine dat is belangrijke ontbrekende factor in mn groei. en geloof me dat ik echt al alles geprobeerd heb om een ritme te ontwikkelen.

Overigens die Mammoth weightgainer heb ik gebruikt en nu heb ik een pens(-je)....;) Fijne tip Harm.
(gebruik nu weightgainer van XXL, die belooft minder suikers te hebben)
 
training van gisteren:
benen en buik
back squat (ATG) 70kg R10 S6
80kg R10 S4

Er is ergens iets misgegaan met het 'oppakken' van de stang want al direct na de training had ik last van mn nek en rug. Nu na een nacht goed gesmeerd te hebben met tijgerbalsem alleen nog een beetje pijn onder mn schouderblad.... oeps ??? volgende week beter opletten

calf extensions 95 kg R10 S2
115 kg R10 S3

Leg curl 85kg R10 S10

Abs 5x dragon flags en nog enkele verschillende crunches
 
Whaha :D Maar dat betekend dat je iig wel weer bent aangekomen ;) Mammoth, moet wel heeel lang geleden zijn dat ik je dat aanraadde... Het heet de nr 1 weightgainer van Amerika + Canada, maar is iig veel kritiek op gekomen vanwege de slechte suikers die het bevat.... Ik heb nog minimaal 3 kilo staan, maar ik zou die troep nog niet aan mijn hond geven ;)
 
Ik heb het ook iets van een maand, of misschien 2 gebruikt, maar merkte dat ik veel vet aanzette ervan. Maargoed, een beetje buikie maakt ook niet, zolang het maar ook bij de rest van je lichaam aan zet
 
Ik heb het ook iets van een maand, of misschien 2 gebruikt, maar merkte dat ik veel vet aanzette ervan. Maargoed, een beetje buikie maakt ook niet, zolang het maar ook bij de rest van je lichaam aan zet


Ik dacht dat ik het wel kon hebben vanwege mn snelle stofwisseling. maar ik merkte dat ik 'voller' werd rond mn buik en dat broeken strak gingen zitten. -natuurlijk weet je nooit zeker of dat alleen van Mammoth komt, maar dat idee had ik in ieder geval wel- :cool:
 
Ik dacht precies hetzelfde toendertijd idd. Maar dit is echt k*tspul, en het is nog ranzig ook :D
 
Ik dacht precies hetzelfde toendertijd idd. Maar dit is echt k*tspul, en het is nog ranzig ook :D


Ik gooi er altijd van alles door: een banaan of kiwi of een scheutje ranja etc.

Maar ik moet er een rauw ei door gooien volgens jou. -maar ja de vorige keer dat ik je advies heb opgevolgd ben er later ook op terug gekomen;)-
 
gisteren werd ik wakker in een bed vol zweet en een kop vol snot.

Met pijn en moeite ben ik gisteren toch gaan trainen.

triceps dip bw rep 10 set 9
bw rep 8 set 1
incline dumbbell curl 7kg rep 10 set 3
10kg rep 10 set 6
12kg rep 10 set 1

bent over lateral db raise 7kg rep 12 set 3
seated lateral db raise 7kg rep 12 set 3


voor vandaag had ik dertig min. cardio op het programma maar dat heb ik maar laten schieten. misschien morgen als ik wat fitter ben

Nieuw voornemen: meer en beter op mn voer letten. ondanks de kerst dagen volgende week de hele week alles opschrijven wat ik eet (kcal, eiwitten etc) en kijken waar het beter kan om in 2009 flink te knallen:eek:
 
Goed idee dat laatsten, verder zou ik rust nemen en energie steken in je ziekte. Dat je snel beter wordt!
 
Goede voornemens! Alleen voor jou (en net zo goed voor mij) is het belangrijkste om erop te letten dat je elke dag genoeg cal's binnen krijgt. Genoeg om aan te komen, en na een maandje of 9 kan je je druk gaan maken over macronutrienten eiwitten/vet/carbs etc. De cals zijn nu het belangrijkst om massa te pakken, want dat is er nog lang niet voldoende... En dan spreek ik voor jou en mij, en een heleboel anderen hier.
 
Goede voornemens! Alleen voor jou (en net zo goed voor mij) is het belangrijkste om erop te letten dat je elke dag genoeg cal's binnen krijgt. Genoeg om aan te komen, en na een maandje of 9 kan je je druk gaan maken over macronutrienten eiwitten/vet/carbs etc. De cals zijn nu het belangrijkst om massa te pakken, want dat is er nog lang niet voldoende... En dan spreek ik voor jou en mij, en een heleboel anderen hier.


ooee iemand heeft zich ingelezen in de materie. het lijkt wel een beetje een hobby te worden zo:eek:
 
barst ik lig al twee dagen op bed. En heb overal spierpijn, dat wordt niet trainen voor de kerst... da's balen:mad:
 
ooee iemand heeft zich ingelezen in de materie. het lijkt wel een beetje een hobby te worden zo:eek:
Dat inlezen heb ik een jaar eerder al gedaan, ik wilde jou ff de basis bijbrengen ;) Maare, get up and train, pussy :D
 
Deze poes blijft voorlopig in z'n mand.

Ik heb voor de kerst m'n bloed laten prikken omdat ik altijd maar moe was en eindeloos in bed kon blijven liggen.
Na de bloedtest blijkt dat ik pfeiffer heb :eek:!@#$%^&*()_:(. Op en neer naar de supermarkt en ik ben kapot...
Toen kwam met kerst een flinke griep waar ik 5dagen mee bezig ben geweest. Daarna kwamen de feestdagen met alles erop en eraan
Bij mijn laatste benentraining (voor de kerst) heb ik op mn max gesquat.
bij deze laatste training is iets mis gegaan en enkele dagen heb ik last gehad van m´n linkertrapezius. hoewel ik niet veel heb getraind de afgelopen weken is sinds enkele dagen de pijn in mn linker trap toegenomen en doorgeschoten naar mn nek.

Deze week eerst een langs de huisarts en fysio voordat ik het probleem erger maakt:(
 
Klote jongen, damn. Pfeiffer kan ook echt ernstig zijn, houd dat in de gaten.
 
het is echt balen omdat ik wilde gaan knallen in het nieuwe jaar- net zoals jij je hebt voorgenomen:cool: maar vaak kom ik pas met pijn en moeite m'n bed uit rond 14.00u. Dan heb jij al 4maaltijden op.

Morgenvroeg afspraak bij huisarts voor m'n rug en donderdag afspraak bij de fysio staan. Het klote is dat de trapezius (die zo zeer doet). bij heel veel spieren de antogonist is, dus ik durf ook niet tot die tijd in de gym rustig te trainen met lichte gewichten. (als je begrijpt wat ik bedoel)

Deze week even uitzoeken wat ik voorlopig kan en mag trainen de komende tijd om 'het verlies' zoveel mogelijk in te perken. :D Anders is het afgelopen half jaar voor niets geweest.
 
Zodra je uit geziekt bent direct de gym in, en een spuitje testo in je pootje - anders haal je ons NOOIT meer in ;)
 
Zodra je uit geziekt bent direct de gym in, en een spuitje testo in je pootje - anders haal je ons NOOIT meer in ;)


ik zal straks eens kijken in de anabolensectie van dit forum:p

maar eerlijk gezegd ben ik niet zo gevoelig voor competitie...
 
Back
Naar boven