Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach komt wel weer goed met jou! Heerlijk even een stuk gerend![]()
Haha was bij mij op de sportschool precies hetzelfde, het is 1 dag lekker weer en opeens gaat iedereen naar de sportschool.
Maar toch lekker getraind bro, erg nice die MP.

Idem hier. Het warme weer was er: geen airco, gym vol met ecto's die errday chest & biceps trainen.
En ik loop er dan nog rond met een sweater omdat het hardcore is![]()

Ach, toch nog meer dan een degelijke training hoor!
Ohja, ik ben van plan om toch maar eens een belt aan te schaffen zodat ik toch wat meer squats zal doen.
Weet je toevallig waar ik op moet letten? Dikte, vorm, etc. Bij XXL verkopen ze ook ééntje, maar ik ben een leek op dat gebied..

Ik zag bij de webshop dat de riem met klitteband sluiting is en wat ik dacht staat ook in één van de reviews.
Namelijk dat na een tijdje het klitteband niet meer werkt en deze dan los kan schieten, wat je zeker niet wilt hebben tijdens een max. squat.
Ik heb mijn belt bij fitness seller gekocht (powerliftriem) en die is perfect voor squatten, maar als het moet kan je hem ook gebruiken voor de deadlift.
Ze verkopen er ook magnesium, mocht je dat nog nodig hebben voor de DL![]()

Pas je alleen je bench press volgens het Wendler principe toe?
Ik ben aan het overwegen om dit ook deels te doen voor die echte krachtoefeningen.
Good work BB! Je bent sterker aan het worden, is het niet?
Een yates row is altijd onderhandsJust saying
Nice work![]()
Nope, ook voor de SQ, MP & DL maar ik doe het in combi met UB/LB i.p.v. split vorm.
Het geeft alleen minder voldoening dan bijvoorbeeld werksets van 3x5 of 5x5 dus ik doe nu na elke rep-out een semi dropset.
Thanx QZ, heb na m'n vorige schema juist het idee dat m'n kracht een stukje minder is als voorheen.
Ben ook nog niet echt tevreden met het schema wat ik nu draai, maar ik probeer het gewoon nog een cycle.
Ik wijt het ook gedeeltelijk aan m'n blessure aan m'n arm, maar voel me tijdens de training ook lang niet altijd top (misselijk/minder energie)
Een algehele dip dus, maar ik probeer gewoon zo goed mogelijk door te trainen en hoop dat ik binnenkort weer 100% ben en voluit kan knallen.
Your 100% right mate, had een BOR moeten wezen maar dan wel tot onder de knie zoals Dorian hem ook het liefst doet.

Blij dat ik niet de enige was die vandaag lekker kon zweten en puffen met benen te knallen.
Goede training bro. Je abs zullen wel branden voor de komende dagen![]()