MuscleMeat

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ach komt wel weer goed met jou! Heerlijk even een stuk gerend :D

Haha was bij mij op de sportschool precies hetzelfde, het is 1 dag lekker weer en opeens gaat iedereen naar de sportschool.

Maar toch lekker getraind bro, erg nice die MP.

• Topic Starter Topic Starter

Ach komt wel weer goed met jou! Heerlijk even een stuk gerend :D

Haha was bij mij op de sportschool precies hetzelfde, het is 1 dag lekker weer en opeens gaat iedereen naar de sportschool.

Maar toch lekker getraind bro, erg nice die MP.

Thanx brah's, had met de werksetjes op de MP wel last van m'n arm maar was te doen.
Haha had gisteren assault gebruikt als PWO en moest m'n energie toch kwijt, dus vandaar ff rennen :D
Ga vanavond een tweede poging voor LB1 doen, maar dan ook op een later tijdstip, want ze bezuinigen nu ook op de airco bij onze sportschool.
Had gistermiddag alleen nog maar 2x5 min. licht opgewarmd met crosstrainer en liep toen al als een malle te zweten.

Idem hier. Het warme weer was er: geen airco, gym vol met ecto's die errday chest & biceps trainen.
En ik loop er dan nog rond met een sweater omdat het hardcore is :cool:

tAhGL.gif
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tAhGL.gif

Idem hier. Het warme weer was er: geen airco, gym vol met ecto's die errday chest & biceps trainen.
En ik loop er dan nog rond met een sweater omdat het hardcore is :cool:

Haha daar moet ik echt niet aan denken, liep vanavond al express in een sleeveless t-shirt en leek wel een sneeuwpop in de volle zon :o

Welcome CB :)

LB1

Squat (wendler)

3x82,5
3x92,5
5x105 (belt)

SLDL

10x90
10x90
08x90
07x90

Hyper extensions

10xBW
10xBW +10 KG
10xBW +10 KG

Leg press

10x182
10x182
10x182

Standing calf raises in smith

20x70
20x70
20x70

Note

Tja wat zal ik zeggen, ik ben te laat naar de sportschool gegaan waardoor ik de helft van m'n training niet heb kunnen doen :o

Ach, toch nog meer dan een degelijke training hoor! :)
Ohja, ik ben van plan om toch maar eens een belt aan te schaffen zodat ik toch wat meer squats zal doen.
Weet je toevallig waar ik op moet letten? Dikte, vorm, etc. Bij XXL verkopen ze ook ééntje, maar ik ben een leek op dat gebied..

Ach, toch nog meer dan een degelijke training hoor! :)
Ohja, ik ben van plan om toch maar eens een belt aan te schaffen zodat ik toch wat meer squats zal doen.
Weet je toevallig waar ik op moet letten? Dikte, vorm, etc. Bij XXL verkopen ze ook ééntje, maar ik ben een leek op dat gebied..

Ik zag bij de webshop dat de riem met klitteband sluiting is en wat ik dacht staat ook in één van de reviews.
Namelijk dat na een tijdje het klitteband niet meer werkt en deze dan los kan schieten, wat je zeker niet wilt hebben tijdens een max. squat.

Ik heb mijn belt bij fitness seller gekocht (powerliftriem) en die is perfect voor squatten, maar als het moet kan je hem ook gebruiken voor de deadlift.
Ze verkopen er ook magnesium, mocht je dat nog nodig hebben voor de DL ;)

Ik zag bij de webshop dat de riem met klitteband sluiting is en wat ik dacht staat ook in één van de reviews.
Namelijk dat na een tijdje het klitteband niet meer werkt en deze dan los kan schieten, wat je zeker niet wilt hebben tijdens een max. squat.

Ik heb mijn belt bij fitness seller gekocht (powerliftriem) en die is perfect voor squatten, maar als het moet kan je hem ook gebruiken voor de deadlift.
Ze verkopen er ook magnesium, mocht je dat nog nodig hebben voor de DL ;)

Bedankt BB, die onthoud ik ;)

UB 1

Bench press (wendler)

3x62,5
3x72,5
6x82,5

Yate rows (bovenhands)

15x50
12x60
08x70

Incline db press

12x22
10x24
08x26

Chin-ups (smal & onderhands)

10xBW
08xBW
05xBW

Tricep cable pushdowns (boven/onderhands)

20x36
15x46
20x36
15x46

Dumbbell curl

12x12
12x12
12x12

Plate front raises

15x15
15x15
15x15
15x15

Note

Het bankdrukken viel me niet tegen, hoop volgende week toch stiekem ook 6 reps te kunnen maken met de 85 KG

Pas je alleen je bench press volgens het Wendler principe toe?
Ik ben aan het overwegen om dit ook deels te doen voor die echte krachtoefeningen.

Good work BB! Je bent sterker aan het worden, is het niet?

Een yates row is altijd onderhands :p Just saying :p

Nice work ;)

Pas je alleen je bench press volgens het Wendler principe toe?
Ik ben aan het overwegen om dit ook deels te doen voor die echte krachtoefeningen.

Nope, ook voor de SQ, MP & DL maar ik doe het in combi met UB/LB i.p.v. split vorm.
Het geeft alleen minder voldoening dan bijvoorbeeld werksets van 3x5 of 5x5 dus ik doe nu na elke rep-out een semi dropset.

Good work BB! Je bent sterker aan het worden, is het niet?

Thanx QZ, heb na m'n vorige schema juist het idee dat m'n kracht een stukje minder is als voorheen.
Ben ook nog niet echt tevreden met het schema wat ik nu draai, maar ik probeer het gewoon nog een cycle.
Ik wijt het ook gedeeltelijk aan m'n blessure aan m'n arm, maar voel me tijdens de training ook lang niet altijd top (misselijk/minder energie)
Een algehele dip dus, maar ik probeer gewoon zo goed mogelijk door te trainen en hoop dat ik binnenkort weer 100% ben en voluit kan knallen.

Een yates row is altijd onderhands :p Just saying :p

Nice work ;)

Your 100% right mate, had een BOR moeten wezen maar dan wel tot onder de knie zoals Dorian hem ook het liefst doet.

Nope, ook voor de SQ, MP & DL maar ik doe het in combi met UB/LB i.p.v. split vorm.
Het geeft alleen minder voldoening dan bijvoorbeeld werksets van 3x5 of 5x5 dus ik doe nu na elke rep-out een semi dropset.

Thanx QZ, heb na m'n vorige schema juist het idee dat m'n kracht een stukje minder is als voorheen.
Ben ook nog niet echt tevreden met het schema wat ik nu draai, maar ik probeer het gewoon nog een cycle.
Ik wijt het ook gedeeltelijk aan m'n blessure aan m'n arm, maar voel me tijdens de training ook lang niet altijd top (misselijk/minder energie)
Een algehele dip dus, maar ik probeer gewoon zo goed mogelijk door te trainen en hoop dat ik binnenkort weer 100% ben en voluit kan knallen.

Your 100% right mate, had een BOR moeten wezen maar dan wel tot onder de knie zoals Dorian hem ook het liefst doet.

Dat probleem met de voldoening ervaar ik ook, gelukkig heb ik twee 5/3/1 lifts op maandag en vrijdag, en gewoon wat meer knallen op je assistance. Jammer dat je even een dip hebt, maar daar kom je wel uit, en als je netjes deload wanneer het nodig is komt t helemaal goed.

p.s. :
Difference+Between+You_re+and+Your.jpg

j/k Brah :D

:mier: :rolleyes: :p

LB 2

Deadlift

3x115
3x130
5x150

Bulgarian squat

10x18
10x18
10x18

Lying leg curl

12x48
12x48
12x48

Leg extensions

12x88
12x88
20x50

Standing calf raises in smith (2 sec. hold)

8x90
8x90
8x90

Seated calf raises

15x30
15x30
15x30

Hanging leg raises

10xBW
10xBW
07xBW

Note

De rep-out op de DL ging redelijk vlot qua uitvoering, maar toch redelijk rustig aangedaan met reps.
Gisteren m'n achterstraat schoon gespoten en de boel opnieuw ingeveegd met zand, maar achteraf niet ideaal voor mijn arm :o
Had een maat nog laten kijken naar m'n arm en die dacht ook dat het de aanhechtingen waren die geirriteerd waren en dat bij langdurige belasting dit chronisch zou kunnen worden.
Ga van de week dus alleen BP & MP doen als compound voor de UB en probeer de rest zo veel mogelijk isolatieoefeningen te doen met veel volume (hypertrophy)

LB1

Squat (wendler)

05x90
03x100 (belt)
06x110 (belt) VPR :)
15x70 (semi-widowmaker)

SLDL

20x60
20x70
20x80

Leg press

15x182
15x182
30x127

Hyper extensions

10xBW +15 KG
10xBW +15 KG
10xBW +15 KG

Seated calf raises

8x40
8x40
8x40

Abductor

20x50
20x50
20x50

Decline crunches

20xBW + 10 KG
20xBW + 10 KG
20xBW + 10 KG
20xBW + 10 KG

Note

De laatste twee nachten voldoende geslapen waardoor een stuk uitgeruster was vandaag.
Energie was weer goed te doen en ook wat minder assault gebruikt, waardoor ik niet meer misselijk was.
Moest weer een 30 min. wachten voordat ik kon squatten, maar het was het wachten waard.
Alle reps below parallel en telkens maar een paar seconden er tussen om een goede hap lucht te nemen.
Na de de SLDL kon je ook een dienblad kwijt op m'n reet (no homer) haha zo'n dikke pomp had ik in de glutus door het volume i.c.m. de snelle uitvoering.

Blij dat ik niet de enige was die vandaag lekker kon zweten en puffen met benen te knallen.
Goede training bro. Je abs zullen wel branden voor de komende dagen :D

Blij dat ik niet de enige was die vandaag lekker kon zweten en puffen met benen te knallen.
Goede training bro. Je abs zullen wel branden voor de komende dagen :D

Thanx CB zeker flink wat vocht kwijt geraakt tijdens deze training.
Abs zijn wel wat gewend, maar de hamstrings beginnen nu wel aardig te zeuren.
Hopen dat ik vanavond weer een VPR kan zetten maar dan op de BP :)

Pff twee dike LB trainingen achter elkaar. Hardcore brah!

Hoe doe je die bulgarian squats trouwens (twee dumbbells, enkele dumbbell goblet, of met stang)?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven