In principe is ATP resynthese een continue process waar hoe dan ook energie (E) voor nodig is.
Waar het om gaat zijn de chemische verbindingen en reactie-verlopen waaruit die energie uit wordt afgetapt....
De reactie CP -> xyz + E + ADP=ATP vind hooguit een seconde of 5 a 6 plaats, voordat (bij onafgebroken arbeid) anaerobe glycolyse en vervolgens aerobe glycolose plaats vind dmv. de Krebs cyclus.
Op grond hiervan zou je voorzichtig kunnen stellen dat met die paar seconden rust tussendoor net de voorraad CP weer voldoende is aangevuld om weer de volgende single te doen en je dus nooit echt op spierkrachtuithoudingsvermogen zou trainen.....twijfelachtig zegt mijn gevoel dat gebaseerd is op ervaringen met 20 reps squats.
Als de eerste 10 reps van een 20 reps Breathing style echter achter elkaar worden gedaan en de resterende 10 met een pauze, dan weet ik het zo net nog niet.
Hmmmm, kom nu toch ook op het punt dat ik zeg, kijk gewoon wat het voor je doet, want het wordt nu wel erg speculatief
Tenslotte, als ik dan toch moet kiezen voor iets dat vermoedelijk het beste werkt voor Sarc. Hyp., dan zou ik niet gaan voor de 20 reps squats overigens, maar eerder voor reeds genoemde drop sets, gebaseerd op hogere reps aantalllen 8-12 of GVT, Smolov of iets dergelijks.