Tania
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pumpin' zei:soms kan ik mijn vriendin van 3.5 jaar ook wel schieten!!

Joyce zei:Voor de mensen, die zich willen verdiepen in het vrouwlijk of mannelijk geslacht, lees het boek eens,
mannen komen van mars en vrouwen van venus.
hier leer je heeellll veellll door

ReyMysterio zei:Waarom vallen bijna alle vrouwen op een boek terug en dan specifiek dat boek?
Joyce zei:heb je het ooit gelezen ? zo niet ga het lezen, en je begrijpt dan waarom vrouwen steeds op dit boek terug komen
ReyMysterio zei:Mijn vriendin zegt nooit "lees dat boek maar eens" we begrijpen elkaar heel veel en we voelen elkaar nog meer aan![]()
Dus voor mij is dat overbodig en ik vind het leuker als een vrouw voor zichzelf op kan opkomen en eigen argumenten bedenkt en niet een boek erbij pakt waar alles al instaat!
Het boek is vast geschreven door een vrouw dus een objektieve niet-feministische opinie is ver te zoeken!
Nooit terug vallen op enkel voorgekauwde en geschreven woorden door een persoon die zich hoog intellectueel inschat!

Joyce zei:het is alleen maar prettig dat jullie elkaar zo goed aanvoelen, maar soms als er een kleine kink in de kabel zit, of zoals koetje zijn vrouw niet begrijpt. is het goed om het boek te lezen.
en het boek is geschreven door een man
en in het boek staan geen argumenten hoe aan te pakken, er staat alleen in beschreven hoe een man in elkaar zit en hoe een vrou. en sinds ik dit boek heb gelezen snap ik mijn man iets beter.
ReyMysterio zei:Als er een kink in de kabel zat hebben we het allemaal zelf opgelost!
En zo lang dat werkt ga ik mijn tijd niet verdoen aan een boek om de coïtuse op te hemelen niet lezen!
Lezen is trouwens saai plaatties kiek'n is mooi'r
benchMarc zei:Ik heb een heleboel vriendinnen, volgens mij komen ze allemaal van een paar families. Een heet er namelijk .avi met 'r achternaam, en de ander weer .mpg![]()
de droogte, drink je wel genoeg?Joyce zei:ik heb toch ook niet gezegt dat je dat boek MOET lezen, ik heb het boek alleen maar aangehaald

Joyce zei:
Zelda zei:Niks persoonlijks hoor Joyce, vrouwen zijn soms best ok.

Zelda zei:Niks persoonlijks hoor Joyce, vrouwen zijn soms best ok.

Pumpin' zei:Als ze met de benen wijd liggen en de mond dicht zeker... zelda??![]()

??
)ReyMysterio zei:Mond dicht??
Nee man is weer een gat erbij is veel leuker of heb je dat genot des levens nog niet meegemaakt?
Het voelt heel anders dan die appeltaart om je snikkel ( trouwens creampie is heel iets anders dan een slagroom taart)

Joyce zei:

Wat staat goed bij een vrouw haar oren?Joyce zei:
Vrouwen zijn helemaal top. Alleen zijn die machtig mooie wezens af en toe niet te begrijpen. 
koetje zei:ik begrijp haar namelijk wel . maar ze houdt geen **** rekening met mijn gevoelens . zij is altijd degene die ongesteld is , moe is , honger heeft
zich boos mag maken .
ik ga naar polen ik koop me of zoek me daar een meisje naar keuze met imo de perfecte maten en looks . en de kous is af![]()
de vrouwen van hier zijn veel te verwaand![]()